SIA,, PRO fashion" - nevar izpildīt pasūtījumu
Šis uzņēmums nav spējīgs uzšūt noteiktajā laikā skolas formas. Man divas reizes vajadzēja pasūtīt un abas reizes braukāju pie viņiem pa divām reizē, un ir viena atruna - ,, vēl nav gatavs". ir līgums ar saņemšanas datumu , bet viņiem tas ir vienaldzīgs. un pats sāpīgākais , ka man nav iespējas izvēlēties citu kompāniju. ceru, ka uzņēmēji sarosās, jo šī tiešām ir brīva niša biznesam. ceru, kas šis uzņēmums drīz mūsu skolai formas vairs nešūs, jo viņi to tiešām nespēj kvalitatīvi un ar labu servisu izdarīt.
Komentāri (5)
Attieksme ir briesmīga, terminus neievēro, kvalitātes nav nekādas(Šuves jūk ārā jau pēc mēneša). Formas tērpu audums jau pēc diviem mēnešiem izskatās kā trīs gadus valkāts.
Vecāki, kas pasūta tur skolas formas-> lūdzu pieprasiet no viņiem kaut vai to nieka soda naudu, kas ir vienošanās. Ja kaut kas plīst pirmā pusgada laikā - nesiet viņiem atpakaļ! Jo ja tikai parunāsim, viņi arī turpmāk bojās mums dzīvi
Uzņēmums ir viens liels bardaks. Saka ka pēc 10. augusta drēbes būs gatavas. Kad ierodas pēc drēbēm, tad ir redzams, ka pilns ar neapmierinātiem klientiem, kas prasa kāpēc netiek izdotas drēbes par kurām samaksāts? Taču darbinieki tikai vienaldzīgi atsaka ka neko nezin, lai sūdzās kam grib, varbūt rīt vai parīt būs, kas zin. Cilvēki gaida vairākas stundas lai kaut ko dabūtu no pasūtītā, bet visu tāpat nedabū. Un nav jau arī zināms kad tad tā apmaksātā prece būs, jo telefonu neviens neceļ augšā - nekā arī neapziņo ka prece sakomplektēta un var doties pakaļ.
Normāli būtu ka apmaksājot tiek saņemts pasūtījuma numurs, kad pasūtījums gatavs tad klientam tiek nosūtīts SMS ka pasūtījums nokomplektēts, klients ierodas darba laikā un uzrādot pasūtījuma numuru saņem savu preci.
Bet nē - ne šai brīnumainā uzņēmumā. Bardaks! Nekad neiesaku sadarboties ar šo kantori.
Pilnībā piekrītu iepriekšējām sūdzībām par SIA"PRO Fashion". Pasūtīju formu savlaicīgi vēl maijā, par pasūtīto formu tika veikts pilnīgs maksājums vēl maijā kā minēts SIA "PRO Fashion" līgumā. Formu vajadzēja izsniegt pec 10. augusta, zvanīju uz firmu 11. augustā, man pateica, ka daļa pasūtījuma ir gatava, neesot tikai viena formas apģērba, lai zvanot pēc 20. augusta. Piezvanīju 21. augustā, man teica, ka varot nākt augusta pēdēja nedēļā ap 26 vai 27 būšot viss pasūtījums.
Šodien atnākot uz uzņēmuma veikalu - biroju izņemt pasūtīto formu, stāvot pusotru stundu garā rindā, kas bija ārpus biroja izveidojusies pagalmā, ar bērnu vējainā laikā, kad tā tika beidzot izstāvēta, pasūtījumu nesaņēmu, man tika piedāvāts viens apģērba gabals ar mazāku izmēru, kas netika pasūtīts un tika pateikts, ka pasūtījums nav gatavs, lai zvanot pēc 3. septembra.
Apbrīnojuma ir uzņēmuma darbinieku ciniskā attieksme, bezatbildība, slikta latviešu valodas nepārzināšana. Kāpēc savlaicīgi veicot pasūtījumu un apmaksājot visu, zvanot pa telefonu atbild, ka daļa pasūtījuma ir gatava. Sanāk pilnīga klientu maldināšana un ņirgāšanās par klientu, jo pasūtīto formu līdz skolas gaitu uzsākšanai nav iespējams saņemt. Tad rodas jautājums, kāpēc par tukšiem solījumiem ir jāiekasē nauda par to, ka bērnam 1 septembrī nebūs formas.
Apbrīnojuma attieksme no uzņēmuma puses laikā, kur katrs uzņēmums cīnas par savu klientu un cenšas darīt visu, lai klientus noturētu. Šis uzņēmums, laikam pieturas pie tādas politikas, ka skolām ir noslēgts līgums ar šo kaktu kantori, vecākiem ir jāpasūta forma, ka nekur neliksies, tāpēc var atļauties tā ņirgāties par klientu.
Iesaku uzņēmuma vadībai padomāt par savu attieksmi pret klientiem, ja nevēlas tos pazaudēt.
Pilnīgi piekrītu visam iepriekš minētam.
Paldies Dievam mūsu skolai tika piedāvāts papildus cits ražotājs-www.elmosa.lv, un šogad mēs varējām izvēlieties pie kā tās pasūtīt.Viss notika savlaicīgi un kolas formas tika saņemtas skolā augusta pēdējā nedēļā, kā tika solīts, bez jebkādām problēmām, un rindām.Visiem tika nosūtīti sms, kad var saņemt pasūtīto skolas formu.
Savukārt SIA Pro fashion silti iesaku uzlabot servisu un attieksmi pret klietiem.
Ņeuzņematies izgatavot tik daudz skolas formu, ja nevariet to pavilkt!!!
Pilnīgi piekrītu.
Vakar 24.08.16 bijām izņemt formu.
Mums paveicas rindas nebija...bet atteiksme pret klientiem...traka.
Fuj...neiesaku tur griezties, ja jums ur izvēle pasūtīt citur ,tad labāk sūtiet .
Visas pogas jāparśuj...tā meiteņu bente pie kakla kuru stiprina...galīgi garām...arī kaut kas būs jādara...
Es esmu vīlusies.