SIA Polipaks - Nepieklājīga apkalpošana
Sveicināti!
Vēlos ievietot sūdzību par uzņēmumu POLIPAKS.
Grūti spriest par ražotā kvalitāti, bet attieksme pret klientu vienkārši drausmīga.
Sazinājos ar viņiem kā juridiska persona, vēlējos pasūtīt materiālu un pakalpojumu. Pasūtījums bija steidzams, ko arī piezīmēju sekretārei, kad zvanīju pirms pieprasījuma nosūtīšanas. Nogaidīju divas dienas, bet, kad piezvanīju, lai uzzinātu, kas notika ar manu pieprasījumu, sliktā latviešu valodā dzirdēju atbildi par to, ka šādu servisu - kā man ir nepieciešams - viņi neveic.
Apjautājos, kāpēc neatrakstīja uzreiz? Atbildēt uz epastiem ir norma darījumu pasaulē - īss e-pasts ar atteikumu daudz laika neprasa. Pretī izdzirdēju lekciju par to, cik slikti es esmu audzināta un kā es drīkstu kaut ko tādu prasīt.
Iespaids palika ļoti nepatīkams.
Komentāri (2)
Nu ko tu no šitā pufaikciema gribi!
Viņi tak arī 21.gadsimtā joprojām kāpj uz poda ar kājām, lai atvieglotos!
e-pasts ir pilnīgs kosmoss :D
Sveicināti!
Žēl dzirdēt šādus komentārus par mūsu uzņēmuma darbību.
Man kā Klientu Servisa vadītājam ir svarīgs katra Klienta viedoklis [slēpt]@polipaks.com
Grūti iedomāties ar kuru cilvēku esiet tieši komunicējuši, bet drošības pēc atkārtoti ar darbiniekiem izrunājām komunikācijas etiķeti.
Ceru ka šis ir bijis tikai nejaušs pārpratums.
Ar cieņu,
Klientu servisa vadītājs
Atis Frīdenbergs