SIA Latgales Auto - Auto - vecas, nolietotas grabažas
NEKAD nepērciet šeit savu nākošo auto! Divas reizes šeit ir ieberzsts un lūdzu citiem nepieļaut manu kļūdu!
Pirmajā reizē pirku Ford mondeo unv. 98 gada ar 250 000 nobraukumu.. izskatījās ok, krievu onka kurš pārdeva - ĻOTI laipns, smaidīgs, ļoti centās runat pareizi latviski, teica kad patš vakar brauca ar viņu pakaļ bērniem uz skolu un mašīna idealā ritošā stāvoklī, tik omulīgs cilvēks ka praktiski pilnībā uzticējos, No ārienes ar mašīna izskatījās normāla... Pavaicājot vai nevar izbraukt mazā testa braucienā atbilde bija ļoti noliedzoša ar atrunam ka masīna stav 2 rindā(aiz citas mašīnas) un ja es nepirkšot tad tik veltīgi gan tai masīnai priekša tiek tērēts bendzīns, gan fordam un ļoti veiksmīgi aizrunāja man ausis ar citu tematu. Nu ok cena pieņemama priekš tādas masīnas un arī nokaulēju drusk nost... Laimīgi sarokojāmies un gāju parakstīt dokumentus. Biju uztraucies un laimīgs jo būtībā mana pirmā nopirktā mašīna uz mana vārda - varbūt arī tapēc lētticīgi uzķēros uz draudzīgo onku....
Iznācu no tās būdiņas masīna jau bija ārā aiz žoga izvesta un pēc izskata zolītais onka mani gaidīja... Parādīja kā darbojas signalizācija un pūlts, kur ir apslēptā poga un teica uzredzešanos.... Ātri aiztinās... Jau nojautu kad kautkas nav...
Tatad iesēdos noreguleju sēdekli, piešķilu, gribu braukt - noslāpst, velreiz piešķilu - gribu braukt - noslāpst, meiģinu trešo reizi... soreiz sanāk izkustēties bet slēdzot uz otro ātrumu uzreiz sapratu kad sajūgs ir nokurinats līdz kapam un praktiski ātrumu nevar pārslēgt... Nostajos malā, izmeiģinu citas funkcijas - ventilators strāda tik uz max un uz logu, bagāžnieks vaļā neverās jo slēdzene sapista, radio nestrādā... Centos uzsākt braukšanu, griezu riņķī un atbraucu atpakaļ uz 'placi' Atradu draudzīgo onkuli un viņš ar joku man prasīja
- 'vēlvienu mašīnu gribi?'
- Es teicu nē!
Teicu kādu sūdu jūs man iesmērējāt... lūdzu ņemiet atpakaļ.... gribu kautko citu kaut vai ar piemaksu... Jo ar viņu nav iespējams pabraukt.... Un te onkas seja mainījās un mani sāka nolamāt no A līdz Z ar frazēm 'kā man nav kauna viņu apmelot', 'viņam viss vakar strādāja' un beidzot ar to ka pateica ka masīna vairs nav mūsu problēma.
Ta nu vīlies gaju atpakaļ pie sava tiko iegadātā fordiņa un ripoju majās - pabraucu kādus 2km un noslāpst, domaju kas vēl nebūs... nešķilās klāt... itkā grib bet nav.... Skatos bendzīna dačiks uz nulli stāv... Ieslēdzu avareikas un eju uz tuvāko tanku... tur nopērku 5L kannu ieleju bendzīnu nāku atpakaļ, ieleju bākā un viss aizgāja! (Tatad bedzīns šajos kantoros masīnās ir burtiski 1L bākā) Aizbraucu līdz tankam un uzpildu līdz pusei... Labi kad brālens nodarbojas ar autoservisu, piezvanu viņam un sarunaju uzreiz tikties - burtiski aizripoju līdz viņam un visa nakts un nākamās dienas pus diena tika pavadīta pie viņa labojot divatā + Tika atstāta pirmā naudas summa par detaļām un brālēnam kāda naudiņa par ātro palīdzību...
Beidzot var normāli pabraukt un tā motoram nav ne vainas, asa žiperīga un pārsteidzoši spēcīga mašīnīte priekš 1.6 motora... Aizbraucu uz CSDD reģistrēt, nomazgāju masīnu un beidzot braucu mājās pie sievas atrādīt to pirkumu..
Ā jā Radio bija iebāzts tur prikola pēc jo visi vadi norauti(ļoti nopūlējāmies lai pareizi savilktu galus uz štekera) un bagāžnieka slēdzeni fordam cik izmeklējos pa entajiem šrotiem dabūt ir nereali jo visiem ir tāda pati problēma... Jaunu jā 90LS un būs, bet kautkā neceļās roka... Ventilatoram bij termostats sapists un tur vel kkas neatceros... to nomainīju pēc meneša kad atnāca detaļa jo uz vietas nebij... Bagāžnieka eņģes slīdēja uz tukšumu... tās ar nomainīju... un bagāžnieku veru vaļā no iekšas ar stiķīti tādu 'īpašo' sistemu ko sameistaroju :) Makgaivera stilā.... Skaļruņus ar bij jānomaina visus jo bij izsisti un čarksteja kā pats nelabais. Rādžinš protams tika nopirkts jauns ar mūsdienīgu CD/ USB funkciju nevis AM/FM/cassette draņķis....
Beigu summa ko es esmu ieguldījis šajā mašīnā ir ap 400LS(pusi vērtības par cik nopirku) un mašīnai tagad kopš pavasara beigām ir 310 000 nobraukums un vēljoprojām skrien labi, bet meklēju jau citu jo vēlos kautko jaunāku un nopietnāku :) Par mašīnas/ Ford kvalitāti neko sliktu nevaru teikt un tiesām hadene ir izcila - pirms mēneša izgāju tehnisko gandrīz bez aizrādījumiem daži nesvarīgi aizrādījumi šur tur, kas manuprat tāda gada/nobraukuma mašīnai ir super! Braucot pa bruģi ar NEKAS negrab! -> Ko nevarētu teikt par dažām labām daduz jaunākām masīnām.
!!!! Bet par kantori kurš man pardeva pus salauztu masīnu un pēcak mani pasūtīja kad parakstīju dokumentus gan visu uzrakstīju ko velējos !!!!
Otra reize bij manam draugam - īsumā stāsts gandrīz kā man...tikai 2005 gada Audi ar noskrējienu 150 000 masīnai sakumā viss ok un viss čik brik, bet viņš masīnu palietoja 3mēn un ielidoja uz 600LS remontu(ceturtā daļa no mašīnas vērtības cik vinš samaksāja par viņu) ....
NEIESAKU ŠEIT NEVIENAM PIRKT MAŠĪNAS NO VIŅIEM! NEESIET TIK NAIVS UN LĒTTICĪGS KĀ ES! Nezinu no kuras pakaļas viņi tās mašīnas iepērk, bet nu pārdod kā tādas dārglietas!
Komentāri (4)
Vai latgales auto vēl ir normālas mašīnas?
Nu Ford Mondeo 1.6i varēji nokaulēt vismaz līdz 650 -700 ls, bet tā jau mašīna ir patīkama un mīksta.
Būs mācība!
Kāpēc nevarēji brālēnu paņemt līdzi? Ja ir iespēja, tad vienmēr paņem kādu, kas puslīdz saprot to lietu.
Otrs, sūtu ratā jebkuru pārdevēju, kas neļauj kaut mazliet pabraukt. Piedāvāju pat uzreiz iebraukt benzīntankā un ieliet pa divīti. Ja sāk kaut ko pīkstēt, tad lai iet ratā. Un ja patiešām esmu jau pavisasm nobriedis, ka būs īstā tad mana reķina piedāvāju aidzīt uz servisu, lai uztaisa nelielu diagnostiku. Ja taisies atstāt tik lielu naudu par mašīnu, tad nu ~25 ls vajadzētu atļauties.
Ko var gribet no masinas kura maksa 700ls, tomer vinja ir jau nokalpojusi savu.
laba masina ari maksa naudu
smiekli nāk kad dzirdu tādus stāstus. visu mūžu esmu pircis mašīnas un vienmēr kautkas ir jāsaremontē uzreiz pēc pirkšanas, nopērkot mašīnu pa 12000 eur uzreiz savedu kārtībā un ieguldīju vēl 1000 un tas ir pilnīgi normāli... ko tu tur gaidīji pa 800 ls?