SIA Laluna - Slikts serviss
03. februāri tika pieteikts auto uz servisu, rinda uz 06. februāri, kad arī auto tika nodots servisā SIA "Laluna", iepriekš pazistams kā "Pilna servisa līzings", Jēkabpilī, iepriekš vienojoties par šo darbu uzsākšanas datumu. Tātad nodevām auto 06. februārī ar salonā nedarbojošos ventilatoru. Mašīnu saņēmam pēc 2 nedēļām 20.02. Pašu ventilatoru sameklējām, atvedām, nodevām paši. Rēķins 350 euro ventilatora maiņa.
Galvenā sūdzība:
1) neadekvāta summa par ventilaora maiņu;
2) servisa darbinieki nebrīdināja par remontdarbu izmaksām (brīdināja tikai par jauna ventilatora cenu)
3) remontdarbi vilkās ļoti lēnu. Uz mūsu vairākkārtīgiem jautājumiem kad automašīna būs kārtībā, atbilde bija - "kad pienāks rinda".
Secinājumi un ieteikumi šī servisa nākamajiem klientiem (kuriem svarīgas remontdarbu izmaksas) - pajautājiet cik izmaksā viena remontdarbu stunda (šajā gadījumā tie ir 35 euro/h) un ar cik šadām stundām nepieciešams rēķināties. Ja uz šādu jautājumu atbildi sniegt nevar, tad tas liek apšaubīt meistaru kompitenci.
Komentāri (3)
Stundas samksa adekvāta,bet nu to skaits, jā, ļoti pat smieklīgi.
Iespējams vienkārši neveiksmīga pieredze? Auto marka, modelis, gads un konkrēti kāds tieši ventilators bija jāmaina palīdzētu objektīvi saprast vai konkrētais darbs patiesi aizņem tik daudz laika un ir tik komplicēts.
2020. gada martā, iepriekš piesakoties pa telefonu, es pie viņiem ierados ar savu sapuvušo lūzni (97. gada pasātu) un ar tehniskās apskates protokolu kurā bija vairāki divnieki. Atstāju auto pie viņiem no rīta un jau pēc pāris stundām man piezvanīja un detalizēti saskaņoja gan darāmos darbus un cenas. Diezgan operatīvi divu dienu laikā nomainīja kaktu servisā iesmērētos defektīvos bremžu suportus, veica metināšanas darbus izplūdes sistēmai, nomainīja stūres šarnīru un saregulēja riteņu ģeometriju, noregulēja lukturi un pie reizes palūdzu lai nomaina degvielas filtru, jo pašam negribējās čakarēties. Detaļas pie viņiem maksā apmēram tikpat kā citos servisos, bet par darbu tik tiešām prasa mazliet vairāk kā citi "lētie" servisi, bet nu vismaz solījās ka neizdarību un defektu gadījumā viņi uzņemas pilnu atbildību un savas kļūdas labotu bez papildu samaksas. Par detaļām/materiāliem samaksāju kaut kādus €370 un par darbu €200. Tehnisko apskati izgāju bez aizķeršanās, ar veikto darbu kvalitāti un operativitāti biju patīkami pārsteigts. Komunikācija fantastiska, viegli sazvanāmi un jau savlaicīgi spēja informēt par darbu pabeigšanas laiku un kopsummu.
Piemēram par degvielas filtra maiņu man paprasīja €9
Dīvaini. Vai tiešām klientus šķiro vērtējot maksātspēju un komunikāciju? Es personīgi par katru veicamo darbu uzdevu jautājumu par cenu un skaitīju līdzi ar kalkulatoru un pat biju pirmais kurš nākošajā dienā viņiem piezvanīju, lai painteresētos par darbu gaitu un vēlreiz precizētu ar kādu kopsummu man būs jārēķinās.
Vēl pēc pāris gadiem, no personīgās pieredzes varu apgalvot, Laluna ir labs auto serviss, kur nekad neesmu apčakarēts.
Modernām automašīnām salona gaisa ventilatora nomaiņai ar vien biežāk ir nepieciešams izjaukt visu paneli. Būtībā ir uzmanīgi, neko nesalaužot un nesabojājot, jāizārda puse auto salona, lai nomainītu tādu sīkumu, tāpēc arī tādas stundas.
Veicot tik laikietilpīgus remontdarbus servisā ir vērts detaļu iegādāties caur viņiem, jo maksimums uzliks kādu 15% uzcenojumu, bet ja tā detaļa garantijas laikā izrādīsies brāķis, bez papildu samaksas Laluna uzņemsies garantijas saistības un defektīvās detaļas nomaiņu.
Laluna par standarta darbiem rēķina standarta stundas kā visur un stundas likme ir kaut kādi 27 eiro + PVN
Lētāk ir tikai pie privāta indivīda garāžā vai uz ielas, par skaidru naudu, bez čekiem un bez garantijas.
Šeit pie vainas nav serviss, bet mūsdienu automašīnas, kuras tiek ražotas kā vienas reizes lietošanas rotaļlietas bez jebkādiem inženiertehniskajiem risinājumiem to atvieglotam remontam.