www.sudzibas.lv SIA Kort Satiksmes traucējumi

SIA Kort - Satiksmes traucējumi

Sveicināti.
Ik pārnedēļas ierodoties Rīgā izmantoju 206.maršruta taksometra pakalpojumus. No Rīgas AS līdz Juglai pusstundā nokļūt ir ērti. Nedzīvoju Rīgā. Vakar 06.08.2013. biju no rīta iegādājusies biļeti uz starppilsētu autobusu maršrutu pl. 18.00. Pie pieturas uz Brīvības un Silciema ielu krustojuma biju atnākusi pl. 17.05 . Parasti maršruta autobusu ilgākais esmu gaidījusi ziemā minūtes 8-9 . Vakar nostāvēju pusstundu, bet 206.maršruta taksometru tā arī nesagaidīju. Nebiju arī vienīgā gaidītāja. Pie pietursvietas nebija norādes par jebkādām izmaiņām. Gaidot zvanījuarī uz uzziņu tālruni 1188, bet nekas par maršrutu vai laiku izmaiņām nebija zināms . Uz starppilsētu autobusu nokavēju. Un kam būtu jāatbild par šīm neērtībām? Pie tam tās nebija tikai neērtības, ko radīja stresa situācija. Tāpat esmu zaudējusi materiāli, jo palika neizmantota jau nopirktā biļete bet uz nākamo reisu nācās pirkt citu.

I

Komentāri (1)

L Lelle Bez Matiem 07.08.2013

Kur tad atradās starppilsētu autobusa pietura, uz kuru nepaspējāt? centrā? no silciema ielas pieturas uz centru, var aizbraukt arī ar 40. autobusu! vai tie arī nenāca? pusstundas laikā kā minimums diviem vajadzēja paiet garām!

Uz to, ka mikriņš nāks konkrētā laikā, nav vērts paļauties 100% - jo ir bijis arī tā, ka mikriņi, ja ir pilni (vai ja pieturā nav vietas kur apstāties), vienkārši neapstājas lai uzņemtu vēl citus pasažierus. Arī man ir bieži gadījies gaidīt 206. mikriņu, 15 un pat 20 min...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes