Naemaksājat profila pakalpojumus ar bankas pārskaitījumu, Jo nauda kautkur pazūd un nekādi pakalpojumi netiek pieslēgti. tā ir tīrākā krāpšana. portāls CLUBX.lv
varu pateikt, ka tas ir atsevishkjs gadijums un sudzibai nav vietas shaja lapa, jo cilveks laikam ir bijis mazliet slinks lai sakontaktetos ar portala adminu. varu drosi apgalvot, ka tados gadijumos, kad ta ir kada tehniska klume, vai lmt, tele2 un bites pakalpojumu starpnieku vaina, mes vienmer piesledzam pakalpojumu manuali un iedodam bonusa apmeram par 1/2 lielaku terminu par brivu, katra gadijuma rupejamies, lai visi musu klienti paliktu apmierinati
atvainojos, nepamaniju, par bankas maksajumiem vispar nav problema, tikai vajag maksajot izlasit kas rakstits, tur ir noradita epasts kur janosuta zina, lai viss noritetu raitak, jo preteja gadijuma var gadities ka jusu naudina mums uzradas tikai pec paris dienam un mes varbut vel kadu dienu to nepamanam. bet 100% visos gadijumos visi ir visu dabujushi par ko maksa, pie tam seviski neatapigajam cilvakam, kas ielicis sho antireklamu (visticamak konkurents) varu pateikt, ka atskiriba no citiem portaliem mums ir online palidzibas linija darba laika, telefons uz kuru var zvanit, skype, msn un epasti! un tas viss ir redzams gan pirmaja lapa, gan visas lapas kur tiek pirkti kadi pakalpojumi
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (3)
Nu nav tā, viss ir ļoti ok, varbūt tas ir bijis kāds pārpratums? Katrā ziņā ma nav bijušas problēmas!
varu pateikt, ka tas ir atsevishkjs gadijums un sudzibai nav vietas shaja lapa, jo cilveks laikam ir bijis mazliet slinks lai sakontaktetos ar portala adminu. varu drosi apgalvot, ka tados gadijumos, kad ta ir kada tehniska klume, vai lmt, tele2 un bites pakalpojumu starpnieku vaina, mes vienmer piesledzam pakalpojumu manuali un iedodam bonusa apmeram par 1/2 lielaku terminu par brivu, katra gadijuma rupejamies, lai visi musu klienti paliktu apmierinati
atvainojos, nepamaniju, par bankas maksajumiem vispar nav problema, tikai vajag maksajot izlasit kas rakstits, tur ir noradita epasts kur janosuta zina, lai viss noritetu raitak, jo preteja gadijuma var gadities ka jusu naudina mums uzradas tikai pec paris dienam un mes varbut vel kadu dienu to nepamanam. bet 100% visos gadijumos visi ir visu dabujushi par ko maksa, pie tam seviski neatapigajam cilvakam, kas ielicis sho antireklamu (visticamak konkurents) varu pateikt, ka atskiriba no citiem portaliem mums ir online palidzibas linija darba laika, telefons uz kuru var zvanit, skype, msn un epasti! un tas viss ir redzams gan pirmaja lapa, gan visas lapas kur tiek pirkti kadi pakalpojumi