SIA „CEYLAT” - par tvaika nosūcēju
Pasūtīju tvaika nosūcēju www.verners24.lv. Pēc nedēļas un dažām dienām tas bija piegādāts Rīgā. Kad vēlējos to saņemt atklājās, ka tas ir pārdots citam klientam. Tika piedāvāts pasūtīt vēlreiz un jāgaida atkal vismaz nedēļa. Izrādās viņi nesaprot, ka es savu virtuvi nevaru darbināt bez tvaika nosūcēja un es biju izvēlējies tieši viņu piedāvājumu. Sapratu, ka klients viņiem neko nenozīmē. Nekad neko nepasūtīšu šajā uzņēmumā, jo tas priekš manis būtu lieks risks.
Komentāri (2)
Viss var gadīties un jebkurš var kļūdīties. 1-2 nedēļas laikā nekas nenotiks ar Jūsu virtuvi, droši var gatavot/cept un sagaidīt Ziemassvētku atlaides citur (vēl ietapīsiet ! arī gadījumā, ja nosūcējs ir domāts iebūvēšanai mēbelēs). Ja tika iemaksāta priekšapamaksa, tad bija iespēja iztirgot sev papildus atlaidīti par nēērtībām.
Imant, ir arī citādi domājoši cilvēki. Piemēram, tādi, kas darbus plāno un parasti pabeidz plānotajā laikā. Varbūt ne tev, bet daudziem cilvēkiem ir svarīgi iekļauties plānotajos termiņos. Arī man būtu svarīgi. Pieļauju, ka šis klients arī ir no tādiem. Ir jau saprotams, ka kļūdīties visi var, tikai jautājums, kā tās kļūdas tiek labotas. Šeit, cik redzu, neviens par kļudas labošanu jeb kompensēšanu ij iedomājies ne uz mirkli nav. Tāpēc pretenzija. Un pamatota, manuprāt!