SIA CEĻOJUMS TEV - krāpšana

Gribu visus brīdināt no krāpnieku firmas SIA"" Ceļojums Tev "" vadītāja LAura Reķe un viņas kolēģe cilvēku krāpšanā-Agrita Liepiņa.Mūsu ģimene nopirka no SIA Ceļojums Tev ceļojumu uz Turciju augustā.Ierodoties viesnīcā konstatējām ka viesnīca nav apmaksāta un mūs neielaida numuros,praktiski palikām uz ielas. Laura Reķe un Agrita Liepiņa solīja apmaksāt viesnīcu,bet neapmaksāja.Bijām spiesti paši samaksāt par 2 dienām un tad paši pirkām avio biļetes lai atgrieztos mājās.Pazaudējām samaksāto naudu,vēl maksājām lai tiktu mājās. Protams vērsīsimies policijā,jo šīm personām jāsaņem sods.

A

Komentāri (48)

P Pilseta 14.09.2013

Man arī bija gadījums. Esmu iegādājusies ceļojumu uz Bulgāriju no viņiem februārī, pilnībā par šo ceļojumu norēķinājos martā. Izlidošana 23/08.

Dokumentus man apsolīja pēc 15/08.
16/08 dokumentu nebija un es saku gan rakstīt, gan zvanīt Laurai, atbilde bija visu laiku: „tūlīt”. Beidzot pēc 19.00 piektdienas vakara pēc kārtēja atgādinājuma saņēmu no viņas A4 lapu krievu valodā ar ļoti nepilnīgu informāciju (nebija operatora logo un nosaukuma, kā arī pieņēmējošas puses kontaktus). Saku uzdod jautājumus, uz ko atbilde bija, ka viss ir kartībā un tie ir derīgie ceļojuma dokumenti.

Man viss tas saka likties ļoti aizdomīgi un saku interesēties caur saviem bijušiem kolēģiem (kādreiz pati strādāju turizmā), kā vispar jāizskatas operatora GoAdventure dokumentiem.

Biju izbraukumā uz 2 dienām un pa telefonu līdz galam noskaidrot man neizdevās, bet neoficiāli man apstiprināja, ka šis ceļojums nav apmaksāts no aģentūras puses. Trešdien (21/08) no rīta biju GoAdventure ofisā, kur viņi apstiprināja, ka tas kas man bija atsūtīts nav vaučeris, bet tikai rezervācijā/ Uzreiz zvanīju Laurai, viņa teica, ka ir notikusi kļūda un līdz 13.00 viss būs kartībā. Pēc tam atkal sākas "nelielas problēmas" un solījumi ka "viss būs kartībā". Pēc reāliem draudiem okumentus dabūju trešdienas vakarā pēc 17.00 (izlidošana piektdien). Dabūju arī maksājuma uzdevumu, bet pa e-pastu var viltot viss ko.
Sazinājos arī ar Go Adventure, kuri no sākuma negribēja sniegt man informāciju, bet kad es uzsvēru ka esmu arī viņu uzņemuma klient, viņi tomēr apstiprināja, ka ceļojums ir apmaksats

Acīmredzot aģentūrai ir problēmas ar naudu un viņi izmanto klientu maksājumus lai segtu savas izmaksas.

K Katrina06 15.09.2013

Mani miljie draugi. Pagajuwaa gadaa meees esam cietushie no taadas firmas kaa oranglife kur direktors bija Aleksandrs Knirks (varat te pat ievadiit nosaukumu un palasiit, ja protams interese). Mees savu laik aarii pazaudeejam gan naudu, gan laiku, gan nervus, gan atvaljnaajumus. Uz sho briidi ir reaali ljoti daudz iesniegumu policijaa. Ir kriminaal process, bet taalaak nekas neiet.Jau 1.5 gada pagaaja. Peec savas pieredzes varu pateikt taa-jaa viniem jau radas problemas-nav ko gaidiit. Un ir tikaj viens variants kaa atgriezt savu naudu. Jaa juusu brauciens bija apmaksaats caur internet banku-tad juus varat griezties savaa banka ar poraasiibu par REKLAMAACIJU . Protams arii uz PTACu un uz policiju . Jaa jums ir jautaajumi, labpraat padaliishos ar savu pieredzi 25978751 Nataalija

A arī apkrāptā 16.09.2013

Tieši tā, ooo, nevajag gudri izteikties, ja neziniāt situāciju ... es samksāju to pašu, ko būtu maksājusi citur un vai tāpēc mani ceļojums tev neapkrāpa? Apkrāpa mani un manu mazoo bērnu, laupot ne tikai naudu, bet arī iespēju atpūsties sen lolotā ceļojumā!
Vai man izejot uz ielas jādomā, ka visur pasaulē ir vieni kretīni, meļi un krāpnieki?
Kad pats nonāksiet sev nemanot šādā situācijā, tad varbūt beigsiet mētāties ar pārgudriem komentāriem ...
Te cilvēki ienāk, lai informātu citus - neiekuļaties arī Jūs šādās nepatikšanās, bet tādi kā Jūs "ooo" liedz informēt sabiedrību, jo pateicoties Jums tiek apzākāti utt.
Ja nav ko teikt par tēmu - uzmanieties, tad sēdiet un spēlējiet datora spēles, bet lūgums - PAKLUSĒJIET!!!
NELAUPIET CILVĒKIEM VĒLMI INFORMĒT SABIEDRĪBU PAR KRETĪNISMU, KAS NOTIEK APKĀRT.
Paldies par sapratni!

O oooo 16.09.2013

Nevienu es nezākāju, tieši otrādi - informēju cilvēkus, lai neiekrīt uz šādiem krāpniekiem. Vienkārši, man zināmie cilvēki no Lauras pirka ceļojumu par nedabiski zemu cenu, zem pašizmaksas.
Saprotu, ka Jums sirds ir pilna, bet nu nomierinieties jeb piezvaniet un izlamājiet Lauru.
Starp citu, javiņai piezvana pat tagad, viņa Jums piedāvās ceļojumu un būs priecīga paņemt no Jums naudu. Lai gan ar viņu līgumus ir lauzuši visi LV operatori.

M Missionar 16.09.2013

Cik zinu, tad šī kompānija ir "uzmetusi" ļoti daudzus ceļot gribētājus, kā vienu no viņiem arī mani:(. Uzskatu, ka vienīgais nolūks šai pirms gada dibinātai viendienīšu kompānijai ir iespējams apkrāpt ceļotājus!

Ieteikums- visiem apkrāptajiem ceļotājiem ir jāvienojas kopīgi- jo pa vienam ir grūtāk cīnīties! Kopīgi griežamies tiesā, pie tiesību sargājošām iestādēm, kā arī PTAC.

Atceraties- ka vienam atteikt ir vienkāršāk nekā to izdarīt visiem. Neticiet viņu solījumiem, kad drīz atmaksās, tie ir tukši vārdi!!!

Tāted e-pasts priekš cīņas pret krāpniekiem: [slēpt]@gmail.com

I is85 16.09.2013

Sveiki, arii mees izmantojaam lauras pakalpojumus pagaajusaa gada septembrii. braucaam uz turciju pa 300 lv katrs, kad taa viesniica maksaaja 1500 lv katram. viss bija ideaali.

shaa gada februaari bija plaanots braukt uz kubu. samaksaajaam 5000 lvl. peedeejaa dienaa pateica, ka nekur nelidojam, jo esot uzmesta. bija traki...visiem stress un sachakreets praats.

taalaak viss notika vienkaarshi. es aizbraucu uz siguldas ofisu tajaa pashaa vakaraa, brutaali tika piedraudeets, uzrakstiiju aizdevuma liigumu ar vinu, personiigi, nevis ar celojums tev, kuraa tika ielikta visa summa. iisaak sakot es vinai zvaniiju katru dienu un vairaakas reizes dienaa solot nodedzinaat to biroju. vinai ir viirs un tagad jau 3 vai 4 mazie.
pirmos 1000 lvl atsuutija naakamaa dienaa, paareejo naudu suutija pa dalaam... 300 400 500 utt. beiugaas visa nauda tika atgriezta
uz nekaadaam policijaam es negaaju. uzskatu ka nav veerts.
veelu veiksmi

A arī apkrāptā 16.09.2013

Oponentiem!

Es samkasāju to pašu summu, ko tūroperators Alida Tūrs būtu ņēmis (pa ne Go Adventure) - vai tāpēc es tiku pasargāta? Tāpēc navajag lekties, ja nezini situāciju! es uzzināju no paša Alida Tūrs, ka mana nauda nav pārskaitīta un ceļojums anolēts - man bija iespēja izvēlēties, kā rīkoties tālāk ... bet ne visi cilvēki ir tik izglītoti - tāpēc ir ceļojuma uzņēmumi, kam par to jāatbild un cilvēkiem nav jāzina kas kā tiek reģistrēts, bukots utt. Tāpēc ir profesionāļi! Diemžēl starp kuriem ir arī šādi gadījumi, bet tas nenozīmē, ka cilvēki ir auni! Domā, ko runā!

http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/478970-latviesu_krapnieces_del_cietusi_desmitiem_celotaju

Un beidziet pusktēt te pa vidu, ka neviens neko nedara ... ir arī iesniegumi policijā, tikai LV likums paredz lēnu lietas risinājumu ...

M Missionar 16.09.2013

Mīļie cilvēki- neticiet viņiem. Jūs man rakstāt, ka viņi Jums ir apsolījuši atmaksāt un slēgt vienošanās :)

Viņi sola Jums atmaksāt un slēgt vienošanās, tajā pašā laikā ir paņēmuši Siguldas advokāti krim. lietās savai aizstāvībai.

Šī lieta ir jāpadara Latvijā par paraugprāvu!!!

R runcis1980 17.09.2013

es sēžu un domaju, ka butu ja mes šita pa apkraptajam grupiņam brauktu uz siguldu un dzivotu pa 2-3 dienam pie viņas pagalma, ietu pie viņas ik pec 10 min ciemos, man tagad izjucis atvaļinajums, varetu 10 dienas pie viņas atpusties

M Missionar 17.09.2013

Runcis 1980,

Man ir grills un ogles, kādam ir jāpaņem gaļa un stiklu desa:)

V ViktorijaD 18.09.2013

Прилетели вчера из Турции, тоже через Лауру летали. Платили за отель 5*, перед самым вылетом Лаура отменила бронь и поставила нас на лотерею. Попали совершенно в другой отель. Правда тоже в 5*, но не на 1й линии...

A arī apkrāptā 19.09.2013

Cilvēki mīļie ... rimstieties! Vai tiešām afērists ietu pie masu mēdijiem, lai skaidrotu situāciju ... vai tiešām afērists vērtu durvis, lai skaidrotu, klausītos utt. Varbūt dosim cilvēkam laiku, lai atgūstas un uzsauc mūsu ceļojumus par mūsu naudu, tikai citā laikā ... Es tiešām lūdzu - nemetīsim ar akmeni, jo tā mēs cilvēku vienkārši varam nogalināt ... nu visi kļūdās kaut reizi mūžā, un kēpēc mēs šoreiz tik ļoti gribam ticēt mēdijos uzpūstajai afērai, kā cilvēka klusi čiepstošo - es kļūdījos ... Pildīsim sevi ar pozitīvām emocijām, sakoposim šīs emocijas un ticiet, tiksim mēs lolotajā ceļojumā ... tikai nedaudz paciešamies ... arī es netiku ceļojumā, bet es nedomāju, ka nauda ir tā vērta, lai tās priekšā mēs zaudētu veselo saprātu un indētu sevi ar derdzībām un negatīvismu ... Paldies par sapratni un situācijas izpratni.

Brigita (arī neaizbraukusī ceļojumā)

A arī apkrāptā 19.09.2013

Lauras skaidrojums un lūgums:

Bizness ir tāds, kur veiksme nerodas pati! Lai bizness attīstītos- ir jāriskē. Arī tūrisma jomā ir tieši tā. Lai Latvijā varētu „izsisties” mazais uzņēmējs tūrisma jomā, tad, lai kaut ko iegūtu, ir arī kaut kas jāzaudē. Arī es tā rīkojos, t.i., lai piesaistītu sev klientus un lai iegūtu plašu klientu loku, man bija jāsamazina mākslīgi cena, nekā man piedāvāja tūroperators. Sākumā klienti, uzzinot piedāvāto cenu, piekrita, jo bija apmierināti ar cenu piedāvājumu, un slēdza ar mani līgumus par pakalpojuma sniegšanu ceļojumu jomā. Apzinājos, ka jāpaiet noteiktam laika posmam, lai iegūtu noteiktu klientu loku, ar kuriem turpmāk varēšu strādāt, jo būs apmierināti ar darījuma cenu un pakalpojuma kvalitāti. Taču nevienmēr bija izdevīgi darījumi. Bija darījums, kas mani „iegāza”, jo aiz savas muļķības, klientam piedāvāju darījuma cenu zemāku par pašizmaksu. Līdz ar to radīju sev parādu, kas vilkās man līdzi un bija jātiek ar to galā. Zināju, ka esmu sev radījusi finansiāli lielus izdevumus, tomēr tajā pašā brīdī biju ieguvusi daudz plašāku klientu loku. Apzinos, tā bija mana kļūda, bet es to atzīstu un no saviem noslēgtajiem darījumiem neatsakos un atbildēšu par tiem pilnā apmērā. Tikai lūdzu sapratni no klientu puses, lai „visi nestreb karstu” dēļ uzzinātā medijos. Es savus darījumus netaisos lauzt. Un par sagādātajām neērtībām arī gribu atvainoties atsevišķiem klientiem, bet apsolos nokārtot visas finansiālās lietas.
Saprotu, ka šobrīd daudz cilvēki mani nosoda un es apzinos, ka tas ir dēļ pēdējiem manis organizētajiem ceļojumiem, kas nebija izdevušies, no kuriem radusies lielā ažiotāža, ka esmu afēriste. Cilvēkiem rodas šaubas, ka viņu ceļojums varētu neizdoties un ka viņi savu naudu var pazaudēt, un drošības labad jau priekšlaicīgi pirms ceļojuma brauc pie manis ar rakstiskiem iesniegumiem, lai atgriežu naudu, jo pakalpojumus no manis nevēlas saņemt. Tomēr gribu apliecināt, ka ceļojumi tiks noorganizēti un 100% apmaksāti, tikai ceļojuma laiks tiks pārnests mazliet vēlāk. Ja klienti tik ļoti neiespaidotos no masu medijiem, kur sarakstīts atsevišķu klientu negatīvais subjektīvais viedoklis, tad nerastos ķēdes reakcija, kad klienti aiz neziņas un šaubām viens pēc otra vēlas pārtraukt darījumu par pakalpojuma sniegšanu no manas puses. Un šādos apstākļos ir neiespējami strādāt.

No sirds pateicos par sapratni!

K kolits 19.09.2013

http://www.sudzibas.lv/sia-celojums-tev-c30149/page/2

K kolits 19.09.2013

http://www.sudzibas.lv/kupon-lv-orangelife-lv-c22945/page/9

P paradox 19.09.2013

Мы отдыхали в августе 2013 на 14 дней в Турцию, через агенство Лауры, остались очень довольны, всё было замечательно по высшему уровню, о Лауре узнали из разговора друзей, которые до этого уже 3 года подряд пользовались её услугами, то есть девушка реально работает.В Турции отдыхаем уже с 2005 года, до этого пользовались услугами компаний, которые у всех на слуху и реклама на всех телеканалах, но но... в то время когда эти компании за идентичный сервиз просили на семью из 4 человек 6200 евро с Лаурой мы улетели за 2100 евро, моё личное мнение-что такая ситуация не понравилась общей массе БОЛЬШИХ турагенств.На следующий год так же у Лауры приобрели путёвку в Турцию.Надеюсь, ситуация разрешится для всех наилучшим оброзом.Всем удачи!

P paradox 19.09.2013

Мы отдыхали в августе 2013 на 14 дней в Турцию, через агенство Лауры, остались очень довольны, всё было замечательно по высшему уровню, о Лауре узнали из разговора друзей, которые до этого уже 3 года подряд пользовались её услугами, то есть девушка реально работает.В Турции отдыхаем уже с 2005 года, до этого пользовались услугами компаний, которые у всех на слуху и реклама на всех телеканалах, но но... в то время когда эти компании за идентичный сервиз просили на семью из 4 человек 6200 евро с Лаурой мы улетели за 2100 евро, моё личное мнение-что такая ситуация не понравилась общей массе БОЛЬШИХ турагенств.На следующий год так же у Лауры приобрели путёвку в Турцию.Надеюсь, ситуация разрешится для всех наилучшим оброзом.Всем удачи!

T Tre 19.09.2013

oo, cik inteesanta Lauras versija. Lai iegūtu tirgu, mākslīgi samazinām cenu, tas ir, dempingojam uz nebēdu un radām iespaidu, ka tie, kas pārdod par reālo cenu, ir nelietīgi kāsēji. cik spožs prāts. un cik prognozējams rezultāts. Laura laikam neko nav dzirdējusi par JTL, Royal... Tiiik pazīstamas metodes... un tik nepārsteidzošs rezultāts. un "apkrāptajiem" varu teikt - a tā jums vajag. sagribējāt labu cenu, vislabāko atlaidi, saņemiet. "pirku no Lauras un viss bija kārtībā"- mhm, vienu reizi. nu divas. kamēr kāršu namiņš sabruka.

V Vinipuh 20.09.2013

Случай не из приятных. Продавец услуги не прав 100%. Нет чтобы официально дать разьеснение ситуации, а так только происходит разрастание слухов, догадок и т.д.

A antra sirma 25.09.2013

Laura Reķe un Agrita Liepiņa ir apkrāpušas daudz cilvēku.Tā ir grupveida krāpnieciba, cerams ka tiks ierosināta krimināllieta un šīs personas saņems pēc nopelniem, jo policijā jau ir daudz iesniegumu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes