SIA ABRIS SERVISS - Par nekvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu.
13.01.2010. tika izsaukts meistars mājas vizītē, jo virtuves tvaika nosūcēja darbībā bija traucējumi- ieslēdzot tikai apgaismojumu, vai arī nosūcēja motoru, pēc neprognozējama laika sprīža, tvaika nosūcējs izslēdzās un tā atkārtota ieslēgšana bija iespējama pēc tikpat neprognozējama laika. Meistars centās man iegalvot, ka visa vaina ir motorā un tas ir jāmaina. Es tam nepiekritu un meistars lika priekšā nosūcēju nogādāt remontdarbnīcā Pērnavas 25, kam es arī piekritu. Par mājas vizīti samaksāju 7LVL. Kad 20.01.2010. ierados to saņemt, par "remontu" man nācās samaksāt 23, 50LVL. Atvedu tvaika nosūcēju mājās, uzstādīju to un ieslēdzu. Pēc laika sprīža, apmēram 30 minūtēm, nosūcējs pārtrauca strādāt... Kopā esmu samaksājis 30, 50LVL. Apskatot tvaika nosūcēju konstatēju, ka tam elektroniskais vadības bloks nav pat aiztikts, kaut prasīju tā nomaiņu. Nosūcējam tikai bija pievienots vads pārbaudei. Ieslēdzot to pārbaudei, tika konstatēts, ka tas strādā un tālākais defekts arī netika meklēts. Radās iespēja viegli iegūt naudu, it kā par remontu, kas arī tika izmantota. Rakstīju uz servisa norādīto e-pastu, bet uz to neviens arī neatbild. Nevienam neiesaku izmantot augstāk minētā servisa pakalpojumus, jo šeit notiek atklāta klientu krāpšana. Augstāk minētos faktus varu dokumentāli apstiprināt. Ar cieņu- Valdis. 07.02.2010.
Komentāri (5)
Paldies par brīdinājumu. Nekad neizmantošu šī "kantorīša" pakalpojumus un nekad neieteikšu to darīt arī paziņām.
Nepiekrītu un neticu šai sūdzībai, jo man gandrīz visa sadzīves tehnika ir no zanussi un elektr-luxa un ar šo servisa centru nekad nav bijušas problēmas. Apkope boileriem, tvaika nosūcēju filtru nomaiņa, konsultācijas par tehnikas kopšanu ir bijušas saprotamas un laipni izskaidrotas.
Vienīgais mīnusiņš - jāgaida nepieciešamās rezerves remontdetaļas.
Lai veicas meistariem!
Jūsu klients Edgars no Berģiem.
Man ari bija pozitiva pieredze ar viniem - Elektroluksa trauku masina saka tecet. Atbrauca, parbaudija, pasutija detalu, pec nedelas atbauca ar detalu, samainija un viss ok, viss darbojas un netek.
Ļoti negatīva pieredze, pievienojos autora vārdiem 100%. Man veļas mašīnai salūza rokturis, nevarēja labi atvērt (tikai ar spēku, muļļājoties). Atbrauca meistars, noņēma vāku, sataisījās vest projām, jo nepieciešams mainīt iekšā salūzušu detaļu. Nepiekritu, ka vāku ved projām, jo 2 nedēļas iztikt bez veļas mašīnas nevaru. Teicu, lai sūta detaļu, kad būs klāt, tad arī apmainīs. Zvana gudrinieks pēc 2 nedēļām, ka veļasmašīnai vāks esot viens veselums un nekādas detaļas nomainīt nevar, jāmaina viss vāks. Izmaksas - apm. 45 Ls vāks plus vizīte, darbs utt. Es saprotu, ka čakarēt sievietes šādiem meistariņiem patīk, bet tik nekaunīgi jau nu gan nevajadzēja. Noņēmām paši vāku, attaisījām vaļā šo "veselumu", ieraudzījām, ka nekas tur nav salūzis, bet tikai izkritis vienas puses fiksators. Ielikām to vietā, aiztaisījām vāku un viss strādā kā jauns. Atliek secināt, ka vai nu pilnīgi nekauņas vai arī līmenis servisam tik zems, ka pat divas skrūves nejēdz atskrūvēt.
Pie manīm šodien bija meistars no šī servisa un esmu ļoti apmierināts ar sniegto pakalpojumu.
Bija trauku mazgāšanā palikusi nepabeigta programma, mašīna apstājās, rāda kļūdas paziņojumu un pīkst. Pēc kļūdas koda servisā pateica, ka ir nostrādājusi ūdens pretnoplūdes bloķēšana. Pēc mašīnas modeļa meistari servisā atrada un paņēma līdzi detaļu, kas var būt vainīga - kaut kāda caurule. Uz vietas pārbaudot tika konstatēts, ka minējums bija pareizs - šī caurulīte arī bija bojāta. Saprotu, ka man bija paveicies un varēja būt arī kas cits pie vainas un citu detaļu būtu jāpasūta, bet no servisa puses viss bija izdarīts pareizi un operatīvi, par ko arī esmu pateicīgs.