SIA 2.B.B. - Attieksme pret klientu
Gribēju iegādāties šajā interneta veikalā fotopapīru, sazvanijos, ar operātoru, teica, ka nākamajā dienā var saņemt pēc pulkstens trijiem pie viņiem ofisā, jo būšot no noliktavas atvests. Nākamajā dienā man pārzvanija un pabrīdināja, ka saņemt vaŗēs tikai pēc pulkstens pieciem vakarā, jo satiksmes dēļ šoferis nepaspēs ātrāk, tik tālu viss kārtība. Kad aizbraucu uz viņu ofisu saņemt fotopapīru, šoferis ar nelielu kavēšanos, bet tomēr ieradās. Taču diemžēl bez fotopapīra, jo noliktava esot aizmirsusi to iedot. Man tai vakarā jau vajadzēja printēt uz tā papīra, bet neko darīt pabīdiju savus plānus uz nākamo dienu, jo operātores ofisā solija, ka nākamajā dienā piegādās man izdevīgā laikā t.i. no 8:30-12:00. Nākamajā dienā ap vienpadsmitiem zvaniju lai pārliecinātos vai piegāde tiešām būs, jo bija palikusi tikai stunda līdz brīdim, kad braucu prom no norādītās piegādes adreses. Izrādijās ka piegāde norunātajā laikā netiks veikta, jo šoferis nevar paspēt. Es gāju uz pēdejo kompromisu un teicu lai piegādā laikā kad viņi to var man uz mājām. Tas arī tika apsolīts, taču pēc pāris stundām man piezvanija un paziņoja, ka tāda fotopapīra viņiem nemaz nav noliktavā.
Fotopapīrs bija nepieciešams lai izgatavotu kalendārus, kā dāvanu tuvieniekiem Ziemassvētkos. Tā kā paldies par sačakarētiem Ziemassvētkiem!
Komentāri (3)
Tu jau vareji nopirkt cita veikalā ;)
Vēl tak var paspēt...ātri nopērc citur un uz priekšu, rīt līdz vakaram vēl 24 stundas.
Paspēt ta paspēt... Šeit runa iet par to, ka veikals pāris dienas čakarē cilvēku. Gan jau nav vienīgais gadījums, kad tiek klientam karināti makaroni uz ausīm. Attieksme protams ir zem katras kritikas...