Senson Paint - Krāpšana, Slikts Serviss
Briesmīgi! Krāpnieki!
Automašīnai bija nozagti moldingi un pārkošanas sensori, aizvedu auto atrādīt uz šo kantori pie tehniskā eksperta Ivara. Teica, ka pa priekšu dabūs informāciju no apdrošinātāja un tad remontēs, labi. Man izrādās jābūt starpniekam starp Senson Paint un Apdrošinātāju, serviss nevarot apdrošinātāju nekādīgi sazvanīt (pilnīgi meli), lai gan es varu jebkurā brīdī. Nedēļu - divas strādāju kā starpnieks, beigās viss tiek apstiprināts. Teica, lai pēc nedēļas atvedot, atvedu. Automašīna nostāvēja vairākas dienas, zvanu (parasti labi ja ar 4-5. reizi vispār var sazvanīt), atbild, ka neesot nemaz sākuši darboties, jo pasūtītie moldingi neesot bijuši īstie. Nu ok, aizbraucu pakaļ mašīnai, saku, ka atvedīšu automašīnu, kad visas detaļas būs uz vietas un nokrāsotas.
Reizi vai divas nedēļā uzzvanu kā veicas, pagājis jau mēnesis, saka, ka būšot beidzot īstie moldingi. Paiet vēl pusmēnesis, pats zvanu un prasu - kur tad ir? Man atbild, ka neesot atkal pareizi pasūtījis īstos un atkal esot jāgaida jauns pasūtījums. Pagājuši jau 3 mēneši, saka atkal ka vēl kaut kādas problēmas (man liekas, ka viņu spečuki zaga vai pirka zagtas detaļas no citas mašīnas un nevarēja atrast tādu mašīnu, kādi moldingi manai derētu t.b. nebūtu hromētie).
Jau iet ceturtais mēnesis, atkal pats interesējoties un zvanot noskaidroju, ka varot braukt atdot automašīnu. Pēc kāda laika atbraucu iedot auto,ieliek, izskatās viss ok, atsveicinos un braucu uz stāvvietu. Nākamajā rītā iesēžos - pārkošanas sensori vairs nestrādā, zvanu un prasu - kāpēc tā? Man atbild, lai paskatoties vai neesot atkal nozagti...haha...
Vedu atrādīt kas par vainu, šis ieved to auto pie elektriķa, kuru nogaidīju nedēļu, tas nomaina kaut kādu konektoru, kas esot bijis pie vainas. Paiet 2 dienas un atkal tas pats - nestrādā, aizvedu atkal un atkal nomaina to konektoru. Un vēl vairākas reizes gada laikā tērēju savu laiku (praktiski tie sensori nestrādāja nekad). Piektajā reizē nomaina konektoru un atdod man mašīnu ar eglīti un paneļa, deg viss - sākot no bremzēm līdz airbagiem. Aizskrienu atpakaļ un prasu kas par lietu, kāpēc tā, man atbild, ka tā jau esot bijis, es saku ka nav, man atbild, ka elektriķis, tikko, kas taisīja, ejot jau mājās, tāpēc nevarot paņemt automašīnu.
Nočortojos un vedu auto ar eglīti uz normālāku servisu, nodzēš kļūdas un saka, ka viņi esot kaut kādā veidā sačakarējuši airbagu, kas esot jāmaina (maksā kosmosu), bet to lai labāk lai pats darot un dabūnot no šrota, citādāk bez biksēm palikšu. Izdomāju pagaidām nemainīt, kamēr ar to sūda kantori vēl darīšana.
Sazvanu SensonPaint un saku, ka tas nav normāli, ka tik daudz reizes jābraukā un tāpat nevar sataisīt un lai maina sensoru, ja nestrādā, saka ka varot atbraukt un kārtīgāk pabaudīšot. Vedu auto uz SensonPaintu, iedodu auto, līdz Ivars atnāk un pasaka, ka sensors esot izkorodējis un tā neesot viņu vaina (Es biju izbrīnīts, ka jauns sensors var gada laikā izkorodēt, it īpaši ja nauda tika paņemta par jauniem sensoriem un moldingiem). Aizeju uz kabūzi un man mēģina ieskaidrot, ka jau gads pagājis no apdrošināšanas gadījuma un tas ir švaki, ar tādu domu, ka man tas būs dārgi. Es iekāpju mašīnā un uzzvanu apdrošinātājam, šie saka, ka nekāds gads neesot, esot 2 gadi garantija un lai ejot strīdēties, aizeju - un tiešām, nez no kurienes, ka pasaku, ka zvanīju apdrošinātājam, pēkšņi divi gadi garantija. Labi, gaidām jauno sensoru.
Pagājis apmēram mēnesis, zvanu un prasu - kur ir mans sensors, saka, ka esot atnācis un tikai jānokrāso. Paiet vēl divas nedēļas, saka ka neesot bijusi tāda krāsa citam auto un speciāli nejaukšot vienam sensoram tādu krāsu. Ok, piekrītu, ka varu nedaudz vēl pagaidīt, jo pašam ir daudz darba, bet apsola, ka 4 dienu laikā būs. Paiet 2 nedēļas, vēl nav - pats zvanu un prasu kad varu braukt pakaļ, lai ieliek to nokrāsoto sensoru, saka, ka varot beidzot tad tuvākajās dienās braukt.
Aizbraucu ielikt to nelaimīgo sensoru, it kā ieliek, pēc tam pārbaudot vai strādā, šis tā nagli staigā pa priekšu un aizmuguri, lai uzreiz vairāki sensori nostrādātu un nevarētu nočekot ka nestrādā kāds individuāli - gudrs gājiens, Ivar, ļoti gudrs. Ārā gāž un ir tumšs laiks, uzmetu aci uz to sensoru, it kā ir nokrāsots. Aizbraucu uz stāvvietu, nākamajā dienā skatos, šoreiz kļūdu nemet, bet atkal viens sensors nestrādā, bet tik cits. Daudz darba, nočortojos un izdomāju, ka paskatīšos kā tuvākās dienas strādās. Pēc pāris dienām saulainā dienā pamanu, ka viens sensors ir melns nevis zils kā vajadzēja būt. Esmu šokēts, jo Ivars jauno sensoru vairākus mēnešus krāsoja un beigās nenokrāsoja, bet atkal nesapratu kāpēc nepamanīju ātrāk. Tad pār mani nāca apgaismība. Nestrādājošā sensora vietā bija ielikts cits manējais sensors, lai nevaru pamanīt, ka nav nokrāsots, toties "jaunais" sensors, kurš beigu beigās nemaz nebija nokrāsots un nestrādāja, bija ielikts pilnīgi citā vietā. Un lai kļūdu nemestu, ka nestrādā un varētu automašīnu klientam atdot, elektriķis bija izdomājis veidu kā var izlaižot nestrādājošo sensoru panākt, ka pārējie sensori strādā un kļūdu nemet.
Sākumā domāju atkal vest un strīdēties, bet tad sapratu, ka viņi speciāli sačakarēs manu auto vēl vairāk, tad domāju ziņot apdrošinātājiem un policijai, bet to kaktu kantori tāpat neaizklapēs un man tiešām nav laika lai ar šitiem apčakarētajiem cīnītos. Tā nu beigās 2 gadi bez strādājošiem sensoriem un pēc 2.5 gadiem automašīnu pārdevu tāda kāda ir, bet nauda par šiem briesmīgajiem - nesaņemtajiem pakalpojumiem bija tuvu tūkstotim eiro.
Kā pēc teksta var jau nojaust, neuzķerieties uz lielās afišas, čakarēs kā nemaz neliksies.
Jūsu klients un neatgriešanos, Oskars.
Pievienot komentāru