Seni Sevijorum - Pirms un pēc apkalpošanas prasa citu cenu
Sniegtā pakalpojuma cena apmaksas brīdī atšķīrās no pirms pakalpojuma nosauktās.
1) uzņēmumā neskaidra cenu politika - klātienē pierakstoties tika nosaukta viena, turklāt cena tika ierakstīta pieraksta žurnālā. No rīta ieradoties tika saņemts pierakstītais pakalpojums + papildus - pirms papildus pakalpojuma veikšanas, jautāju, cik tas kopā maksās, cena tika noskaidrota pie vadības (acīmredzot, vienotas cenu lapas nav) un tika man darīta zināma.
Pēc pakalpojuma, tika nosaukta cena, kas bija par 1/4 daļu dārgāka kā tajā pašā rītā meistares nosauktā. Iznāca vadība un sākās skaidrošanās. Viņa apgalvoja, ka meitene iepriekšējā dienā ir kļūdījusies, kad minēju, lai paceļ augšā pieraksta bloku, man atbildēja, ka tas esot nodots atskaitēm (tas nekas, ka ir mēneša vidus) , savukārt uz komentāru, ka aktuālā cena tika nosaukta no rīta un man ar atmiņu viss ir kārtībā, tika pateikts, ka mūsu cena ir tāda un tāda.
2) vēl pirms šī gadījuma zvanīju uz salonu, lai noskaidrotu cenas, saistībā ar to, ka mājas lapā ir ielikts paziņojums par atlaidēm. Man atbildēja, ka norādītā cenu lapas cena jau ir ar atlaidi, lai gan cenu lapā ir daudz pakalpojumu, kuriem atlaides teorētiski nav.
Secinājums - negodprātīga, patērētājus maldinoša cenu politika, kā arī nevienota darbinieku apmācīšana/informētība. Un, ja godīgi, man radās iespaids, ka arī apzināta krāpšana. Lai vai kā - ļoti nepatīkams atgadījums. Gaidītā prieka rezultātā vilšanās un nepatīkama pēcgarša. Uzņēmums saņēma dažas kapeikas vairāk šodienā, taču zaudēja klientu ilgtermiņā.
P.S. Mājas lapā norādītā cena atbilst pirms pakalpojuma veikšanas nosauktajai. Piezvanot vadībai tiek saņemts komentārs, lai apskatās uz datumu mājas lapai. Nu nav tur datumu, un pat ja būtu - norādītajai cenai ir jāatbilst prasītajai.
Man atvainojās, teica, ka mājas lapā cenas izlabos, piedāvāja bezmaksas pakalpojumus. Taču ne par naudu, bet par principu ir stāsts. Ja tu šodienā nepastāvi par sevi, par ētiku - šāda amorāla pieeja iesakņojas.
Skumji, ka Latvijā ir šādi uzņēmumi, kas būtībā degradē uzņēmējdarbības vidi. Ar karti pie viņiem norēķināties it kā nevar, čeki izsniegti netiek, ar tevi runā tikai krievu valodā.
Pievienot komentāru