Semarah Hotel - Klientu maldināšana
Labdien!
Saskāros ar ļoti nepatīkamu bērnu izmitināšanas politiku šajā viesnīcā. Esam 5 cilvēku ģimene ar 3 bērniem. Pirms rezervācijas veikšanas pārliecinājos, par bērnu izmantošanas noteikumiem šajā viesnīcā. Publiskotā informācija liecināja, ka bērnu papildgultiņas līdz 3 gadu vecumam ir bez papildus maksas, arī spa zona bērniem līdz 3 gadu vecumam ir par velti. Tādēļ veicot online numuriņa pasūtīšanu, pasūtīju to 4 cilvēkiem un komentārā pievienoju informāciju, ka būs vēl arī maziņš 3 bērns, kuram lūdzam ievietot zīdaiņu gultiņu numuriņā. Atbildes e-pastā saņēmu informāciju, ka viss ok, bet par 3.bērnu būs jāpiemaksā 25Eur par katru nakti. Jautāju kā tad tā, ja Jūs norādat, ka zidaiņu gultiņa ir par velti, kādēļ mums ir jāpiemaksā. Viesnīcas atbilde bija gana uzjautinoša - tādēļ, ka numuriņš paredzēts 4, nevis pieciem. Un vispār gultiņa par velti ir viesnīcas kopējā potlitika, bet katram numuriņam ir sava izmitināšas poltika. Viesnīcas darbinieka ieteikums bija rezervēt numuriņus 5 personām (tātad viņu gadījumā 2 numuriņus, jo 5vietīgu viņiem nav. Respektīvi man ar vīru jādzīvo katram savā numuriņā, sadalot bērnus, jo bērni ir vēl par mazi, lai drīkstētu dzīvot vieni paši. Tiešām pēc "jaukām" ģimenes brīvdienām izklausās... ), un tad mēs varētu dabūt šo zīdaiņu gultiņu par velti. Pilnīgi neloģiski! Tātad man ir jāsadala ģimene 2 daļas, un vienā numuriņā stāvēs tukša gulta... Foršs ieteikums... Viesnīcās paliekam gana bieži, bet ar šādu noteikumu saskaros pirmo reizi... Parasti papildgultas vietā nelūdz atstāt tukšu stacionāro gultu! Manuprāt, viesnīca spekulē uz cilvēku mānīšanu... Viss klusiņām tiek pielikts par papildmaksu - bērnu gultiņa par papildmaksu, stāvvieta par papildmaksu - šīs ir tās lietas, kuras uzķēru rezervācijas laikā. Un beigās kopējā pakalpojuma cena, kas nav no lētajām arī bez visiem papildus izdevumiem, uzlido kosmosā. Protams, saprotu, ka viesnīcai ir tiesības prasīt maksu par papildus cilvēka izmitināšanu, bet tad norādiet to skaidri un saprotami savā mājas lapā un citās vietās, kur reklamējaties. Nevis norādiet, ka papildmaksas nav, bet beigās to iekasējiet. Tā ir cilvēku maldināša...
Un vēl viens it kā sīkums, bet nu man krita acīs... Pie rezervācijām strādā puisis, kurš diemžēl nemāk pamatlietas latviešu valodas lietošanā. Tik elementāru lietu, kā to, ka vārdu Jūs raksta ar lielo burtu, tomēr strādājot šādā amatā būtu jāmāk...
Komentāri (3)
Zaķīt, JŪS ar lielo burtu raksta tikai formālās vēstulēs. Ieteiktu pamācīties cītīgāk etiķeti un gramatiku, nevis vēlamo/ierasto pieņemt par patieso.
Pirms komentējiet, pārliecinaties par savu patiesību... Bet, ja šīs zināšanas skolā esiet palaidis garām, tad teksts no latviešu gramatikas : "Vēstulēs, īsziņās, apsveikumos, ielūgumos personu vietniekvārdus Tu (Tev, Tevi), Jūs (Jums) raksta ar lielo sākuma burtu. ". Cerams, ka turpmāk Jums dzīvē noderēs... 😏
1.Jūs pati iemācieties rakstīt savā dzimtajā valodā. "bērnu izmantošanas noteikumiem", "būs vēl arī maziņš 3 bērns", "poltika" u.c.
2. Katra viesnīca ir tiesīga veidot savu cenu politiku. Ja citās viesnīcās ir bezmaksas bērnu gultas vai stāvvietas (parasti nav), tad tas nenozīmē, ka šeit tāpat jābūt. Par visu ir jāinteresējas pašiem.
3. Ja izmitināšana ir par dārgu, tad tā jau ir JŪSU problēma, ka izvēlaties viesnīcu, kuras pakalpojumi JUMS nav pa kabatai.
4. Bērns ir persona, tādēļ 5 personām uzturoties vienā 4 personu numuriņā ir jāmaksā papildus. Domājiet, ka, ja bērns maziņš viņš "neskaitās" un par viņu nebūs jāmaksā?