Seesam - Krāpnieki
Piesakot bojājumus liek katru bojājumu aizpildīt uz savas lapas un tad iekasē pašriskus dubultā apmērā.Viss sanāk pa dārgo. Ja nav sasista mašīna kapitāli tad taisīt nav jēgas. Par visu pats maksā. Klients ir svarīgs tikai tad, kad noslēdz līgumu pēc tam spļauj virsū.
Komentāri (3)
Vai tikai neesi no tiem, kas gada laikā sakrāj vairākus kasjakus un aiziet vienā reizē visus pieteikt un tagad domā, ka apdrošinātāji ir stulbi un noticēs, ka tev bojājums uz kreisā pakaļējā spārna un priekšējā bufera ir radies no viena un tā paša gadījuma? Vienā vārdā - vai tik pats neesi krāpnieks?
Piekrītu GB pilnībā.
un varu ieteikt citu risinājumu, apdrošinies kādā no kompānijām kas piedāvā 0 pašrisku bojājumiem, piemēram BAN, BTA, Gjensedige - nu tad redzēsi ko viņi tev pateiks, vispār atteikumu saņemsi un ja kaut kas nepietiks iedos tev tuvākās tiesas adresi un pateiks - "Ej tur pastāsti par savām problēmām" :)
Ar cieņu,
Māris
NEKAD, es atkārtoju NEKAD nesapīties ar tiem Igoriem, Olgām un citiem idiotiem, kas tur strādā. Tik nekompetentus darbiniekus pirmo reizi redzu.Pat Makdonalda darbinieki māk labāk pasniegt burgeri. Viņi ne tikai velk garuā lietu, bet maitas atļaujās neizmaksāt neimantoto kasko ar pamatojumu, citēju- mums taču arī ir izmaksas! IDIOTI, citu vārdu man nav. Kāpēc tad es to fakino KASKO vispār pirku, lai Jūs analfabēti savas pakaļas sildītu?????? Es no šī brīža celšu neslavu visos iespējamajos portālos, kamēr tur kāds to kriev idiotu varzu nenomainīs. Darbinieks uz jautājumu pēc kāda tirgus jūs nosakat vērību, ja negadījums noticis ārvalstīs- 3 reizes mainīja savas domas- LV, nē EU, nē LV, tad lika man uzgaidīt TĀLSARUNAS laikā un pajautāja visu zinošajam galvenajam žīdam. Nu bļāviens kur tie studenti tiek zem nosaukuma- galvenais bla bla bla... Tādu attieksmi tikai no LV krieviem var sagaidīt! Tāpēc tauta- uzmanaties- NEKAD nesapinaties ar SEESAM- meļi un krāpnieki!!!