SEB Banka - Tautai jāzina savu varoņu vārdi
Iegādājāmies dzīvokli Tīnūžu šosejā 1, Ikšķile. Nedēļu pēc iegādes dzīvokli appludināja lietus. Pirmspārdošanas procesā netikām informēti par nopietniem jumta hidroizolācijas defektiem, kaut arī pārdevējam (SEB meitas uzņēmums Latectus, Valdes priekšsēdētājs Ģirts Grīnbergs, SEB nekustamo īpašumu pārvaldnieks, Jānis Auza) tas bija labi zināms, jo izrādās jau iepriekš iedzīvotāji bija sūdzējušies par noplūdēm un bija pat izsludināts konkurss par jumta remontu. Remontdarbi izrādījās bankai par dārgu. Esošie bojājumi tika aizkrāsoti un aizšpaktelēti, acīmredzot, ar mājas apsaimniekotāja RBSSKALS Serviss (bijušais atbildīgais par māju Imants Rubenis) palīdzību un dzīvokļi izlikti pārdošanā. Pārdevēja mākleris Oberhaus nekādu informāciju par esošajām problēmām nesniedza. Dzīvokļa stāvoklis turpina pasliktināties pēc katras lietusgāzes. Ar kavēšanos sāktie remontdarbi ir nekvalitatīvi.Sīkāka informācija šeit: http://tinuzusoseja1.blogspot.com/Latectus: Saulainās nākamības vārdāSEB grupas uzņēmums, kas kopsolī ar SEB banku tiecas sasniegt patiesi iedvesmojošus mērķus: „Mūsu mērķis ir veicināt nekustamā īpašuma tirgus veselīgu atkopšanos un stabilu attīstību. Mēs centīsimies nodrošināt, ka nākotnē nekustamā īpašuma tirgū darbojas profesionāli uzņēmumi, kas veicina pozitīvu ekonomikas attīstību ilgtermiņā”. Realitāte: pircēju maldināšana, vilcināšanās un daudzslāņu struktūru veidošana, lai izvairītos no tiešas atbildības.
Komentāri (2)
Godīgi sakot šī firmiņa "Latectus"drīz aizies pa "burbuli"...jo cik es saprotu, tad darbinieki kuri veic nekustamo objektu tirdzniecību vispār nesaprot ko viņi tirgo...
Man interesēja pāris piedāvātie īpašumi Ķekavas pusē, protams es sazvanīju saucamo "speciālisti", un uzdevu pēc manām domām elementārus jautājumus:kādi piebraucamie ceļi pie īpašuma;vai ir elektrība;kādas vēl komunikācijas...Uz ne vienu jautājumu nebija atbildes...Tika apsolīts visu noskaidrot un man atzvanīt, bet līdz šim laikam klusums...Kā saka parunā:"Bagāts kā grib, nabags kā var.."
Lai Jums veicās izsolēs atņemt cilvēkiem īpašumus par sviestamaizi, un "iesaldēt" tos uz ļoti ilgu laiku!!!
Mums arī sanāca problēmas ar "Latectus" - iekritām, parakstījām īres līgumu ar īpašnieku, kam būtībā jau tobrīd māja īsti nepiederēja (un ar visu māklera starpniecību, starp citu). Tagad nākas iet prom, jo tagadējais īpašnieks Latectus negrib maksāt iepriekšējā apsaimniekotāja parādus un pamazām atkrīt pa vienam komunālajam pakalpojumam. Pēdējā vēstule no viņiem bija ar garumgaru tekstu, kur, piemēram, tika minēts, ka neesam maksājuši adekvātu īres summu (kāda bija īres līgumā), jo viņuprāt, 2-istabu dzīvoklis centrā ar vecajiem logiem, vecām, netīrām un skabargainām dēļu grīdām, vecu vannu ar bedri bez apmetuma apakšā, vietām atplēstām tapetēm, nobirušu sienas krāsu vannas istabā, bez jebkādām mēbelēm, aizkariem un aizkaru stangām, kā arī bez veļas mašīnas - lūk, viņuprāt, šāda dzīvokļa adekvāta īres cena mēnesī būtu aptuveni 240 LVL (neieskaitot komunālos pakalpojumus). Varu piebilst, ka ienākumi uz visu ģimeni mums nav tik lieli, bet kaut kur jādzīvo ir, tā kā katrs meklē sev vietiņu pēc rocības un iespējām - kaut kas taču jāēd arī, un uz bērnu arī sanāk daudz izdevumu. Viņuprāt, pirms līguma slēgšanas mēs tīšām palaidām garām, ka "Latvijas vēstnesī" (sazin kurā numurā un mēnesī, un cik sen atpakaļ) konkrētā māja bijusi ievietota izsolē. Un ka informācija bijusi jāpārbauda zemesgrāmatā, jo zemesgrāmatā esot visiem brīvi pieejama informācija (man gan ir ziņas, ka tas ir maksas pakalpojums, tātad nevar teikt, ka "visiem brīvi pieejams").
Skaisti, pēdējā īrētajā dzīvoklī nodzīvoti nepilni 7 mēneši... Darbs, finanses, pūles ieguldītas gana - tapetes pirkām par savu naudu un pārlīmējām virtuvē, ieklājām paklāju vienā no istabām (finansiāli pats dārgākais pirkums), nomainījām visas vecās kontaktligzdas un gaismu slēdžus, pirkām jaunas stangas, gādājām aizkarus, labojām pasta kasti, protams, par mēbelēm nemaz nerunājot... Un tas viss veltīgi, jo iecerētais ilgi te nodzīvot nepiepildījās.