SEB Banka - Speciāli sarežģīta sistēma
Pilnīga banku sistēmu degradācija.. Laikā, kad vajag stabilitāti, notiek pilnīgi pretējais - - internetbanku sarežģī sarežģī tik ļoti un padara visu tik nepārskatāmi, ka minimālo darbību veikšanai jāizbrīvē tam neparedzēti ilgs laiks. Turklāt jaunā ""ērtā"samrt sistēma ar viedtālruņiem" daudziem ļaudīm norēķinus padara vispār neiespējamus. Daudziem viedtālruņu vienkārši nav.
Līdz ar to uz skatu, ka liela daļa Latvijas tauta tiek diskriminizēta un pazemota—pie daudzmaz normālas tiesu sistēmas var šīs bankas iesūdzēt tiesā un prāvu vinnēt, taču ne Latvijā, kur dejo banku uzraudzībā pastalnieki.
Par šo banku mājas lapu izstrādātājiem strādā neizglītoti kretīni—šie ""jaunie vienkāršie un pretimnākošie""ir tā visu padarījuši tik neērtu, ka personiski es vnk visu pārskaitīju uz ārzonu bankām, kur ir stabilitāte.
Seb ir stulbuma iemiesojums.
Komentāri (10)
Nu tā jau ir tava problēma, ka neproti adaptēties.
Ja es aiziešu pie konkurenta, kurš mani neuzskata par cirka dzīvnieku un nedresē, tā būs jūsu problēma.
:D:D :D :D kā man patīk ka šitos pārspīlētos idejātu banku bērnus [slēpt]@š! Jā, kā tad visiem vajag adaptēties , mērkaķa ātrumā, ko vēl neteiksi! Neviens nav robots! Un vecākiem cilvēkiem arī adaptēties, fiksi jāpērk kalkulātors, par kuru jāmaksā, vai pārpīlētais telefons?! Visu izsaka kā vnm mārketinga biznesssss! Kā slāpes pēc ūdens! Muļķu bars!
Nu tak nevajag tev to banku. Noslēdz kontu un visu turi zeķē. Un ceru, ka par zeķu ražotājiem te nerakstīsi sūdzības, cik sliktas kvalitātes zeķes sākuši ražot.
Viss iet uz priekšu mainās un pilnveidojas. Ar skaitāmajiem kauliņiem arī vairs sen neviens nestrādā, kaut gan bija labi, ērti un vienkārši.
Nu ja nevar adoptēties, tad nevar un nav ko citiem pārmest, ja pats netiek līdzi.
Nu tad tu mīļum no rītdienas drīksti pārvietoties tikai lecot atmuguriski uz vienas kājas, pāra datumos uz labās, nepāra uz kreisās! Par neadaptēšanos kriminālatbildība! (uz stulbiem komentāriem stulbas atbildes)
Ja tu esi bankas darbinieks, tad par tādu toni sarunā ar klientu vari nonākt uz ielas. Klients, kurš atstāj bankā savu naudu, nav cirka dzīvnieks un nelēkās pēc tavas pavēles, bet aizies pie konkurenta.
Kļūdies, slikti informētais cilvēk. Neviens likums un neviena eiroregula neaizliedz joprojām lietot sklaitāmos kauliņus, nevis kalkulatoru un ir pat datorprogrammas, kas attēlo skaitāmo kauliņu darbību, ja jums tos slinkums nēsāt līdzi.
Ne visiem cilvēkiem ir vēlme izmantot papildus kaut kādas aplikācijas un ne visiem tāda iespēja ir - piemēram cilvēki gados. Viņi prot lietot datoru un ibanku, bet viņiem bieži ir parastais telefons, jo citu nemaz nevajag. Citas bankas domā par klientiem un ir ieviesuši unikāla koda sūtīšanu ar bezmaksas SMS palīdzību, kas arī ir drošs risinājums un galvenokārt ļoti vienkāršs. Unikāla koda sūtīšanu izmantojot SMS aktīvi izmanto arī ārzemju bankas.
Un ne visiem būs vēlēšanās iegādāties piespiedu stulbfonu, kurš nemaz nav lēts. Viamaz latvijai.
Jebkura aplikācija, bez kuras jūs varētu iztikt, bet kura jums tiek uzspiesta vai iemānīta, ir ''potenciāli nevēlama'' (potentially unwanted) un nonāk vienā grupā ar vīrusiem. Ja stulbfoni un Stupid-ID tiek piedāvāti kā neobligāta papildus iespēja, tā ir viena situācija. Tikko uz jums sāk izdarīt spiedienu, padarot citus variantus maksimāli neērtus, lai piespiestu lietot tieši stulbfonus un Stupid-ID, tā jau ir konkurences kropļošana, izvēles uzspiešana utt. utt. Mēs taču dzīvojam laikmetā, kur elektroniskajiem maksājumiem būtu jābūt pēc iespējas vienkāršākiem - kjāpēc tiek mēģināts tos mākslīgi sarežģīt? Eiroregulatoriem vēl par maz eiroskepses un populisma vai vāji maskēts stulbfonu ražotāju lobijs?