www.sudzibas.lv SEB Banka Slikta attieksme

SEB Banka - Slikta attieksme

Bankomātā iemaksājot nauda, tā nenonāca kontā, bankomāts saplīsa.
Attieksme no darbiniekiem nebija patīkama, situācija rada paniku, bet palīdzēt neviens nevar, jo vajag pierakstu, bet apskaidrot vai fiksēt doto problēmu negrib, dzen ārā, it kā banka būtu pilna. Darbiniekiem ir jāsaprot, ka tā ir viņu vaina un jārisina, nevis jādzen prom.

04.09.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Komentāri (7)

B Bez_vārds 04.09.2023

būtu labāk uzrakstījusi, kurš bankomāts saplīsis. Lai tauta zin.

Velvetpopstar 04.09.2023

Darbinieki viņus nelabo.

Good Intentions 04.09.2023

Tā ir ka nerubī. Japaziņo un jagaida, kad tiks veikta inkasācija, tad arī pārskaitīs tavu naudu. Tā ir visās bankās.

M mamzelite 04.09.2023

Bankās tagad visās ir ar pierakstu, šādām problēmām domāts bankas informatīvais tālrunis.
“Darbiniekiem jāsaprot, ka tā ir viņu vaina” -Jā, viennozīmīgi, kāds no tiem filiāles darbiniekiem, kuriem aizgāji riet virsū, speciāli aizgāja un apspārdīja to bankomātu, lai tu nevarētu naudu uz konta uzlikt.

S Spuris 04.09.2023

Vislabāk ir neizmantot tās citzemju bankas vispār . Barot bankas ar n-tiem miljoniem par pakalpojumiem dažādiem nav prātīgi.

Beidz murgot: tu sasmēlies! Latvijā visas bankas ir nelatviešu!

S Spuris 07.09.2023

Lives of black transgender matter! Tu jau murgo tieši pats. Izlasi kārtīgi lēnām ,ja neproti ātri lasīt un padomā kas tika uzrakstīts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes