SEB Banka - SEB banka Latvijā atbalsta krāpniekus internetā,
SEB banka Latvijā atbalsta krāpniekus internetā, krāpnieki no klienta kartes noņem naudas summu, klients piezvana uz SEB banku, SEB it kā pietur to naudu rezervācijā, klients internetbankā uzraksta ziņojumu-iesniegumu bankai lai banka atgriež šo naudu klientam, bet nē ar to nepietiek, vienalga SEB banka aizskaita to naudu šiem krāpniekiem, nevis atgriež klientam, tāpēc neizvēlieties SEB banku, jo viņi atbalsta interneta krāpniekus, kuri no klientu kartes ir bez atļaujas un ziņas nozaguši šo naudu!
Komentāri (12)
Ejiet rakstīt uz policiju
Domāju citās bankās ir tā pat, bet es nesaprotu kādēļ bankas nepiedāvā kādus veidus, lai no šiem gadījiem izvairītos. Man mamma nejauši apstiprināja kaut kādu ikmēneša abonomentu ar sms, vai nevar piedāvāt kaut ko, lai šādus abonomentus nevarētu aktivizēt? Šķiet no šādiem gadījumiem nākotnē būs grūtāk un grūtāk izvairīties, jo visa atbildība tiek nogrūsta tikai uz cietušo. Vai nevar kādu abonomentu aizliegumu piedāvāt?
Atgādinu vienu vienkāršu patiesību, neviens nav krāpnieks vai blēdis, kamēr par tādu nav atzīts. Visi krāpnieki ir citu, ne Latvijas banku klienti. Viņi ir tirgotāji un parakta ar banku līgumu par karšu pieņemšanu nu teiksim par kaut kādu interneta apmācību. Jā viņiem ir mājas lapa, viņiem var būt sagatavoti visi nepieciešamie dokumenti, ka apliecina to, ka viņi tiešām veiks šādu apmācību.
Pēc tam seko ātra krāpšanas sesija, kurā maksimāli īsā laikā viņi salasa naudu no saviem upuriem un viss. Protams paiet kāds laiks, līdz baku sāk sasniegt pirmie pieprasījumu atcelt darījumu, taču šinī stadijā vēl ir iespēja neakceptēt šos pieprasījumus uzrādot attālināti noslēgto fiktīvo distances līgumu ar jums, par to, ka jūs piedalīsieties kursos. Savukārt saskaņā ar šiem pašiem noteikumiem jums nav tiesību pieprasīt naudas atmaksu, jo uzņēmums jau jums ir nosūtījis “licencētus mācību materiālus” un sanāk, ka tieši jūs gribat uzmest uzņēmumu un dabūjāt gan materiālus, gan tagad gribat dabūt naudu atpakaļ.
Banka ir tikai maksājumu iestāde, nevis policija vai Tiesa, kur var pieņemt kaut kādus lēmumus attiecībā uz šādām situācijām. Protams paiet vēl, kāds, laiks, kad šo atsaukumu īpatsvars kļūst kritisks un banka saprot, ka kaut kas nav kārtībā un lauž līgumu par karšu pieņemšanu.
Jā var būt tas viss liekas jums absurdi, bet tas ir tikai viens neliels piemērs, ar maksājumu karšu datiem. Ar pašiem maksājumiem no konta ir citi stāti un citas shēmas.
Saudzējiet paši sevi un neesiet mantkārīgi, skaudīgi un nenovīdīgi, jo tieši uz šīm cilvēka īpašībām spēlē krāpnieki.
Kārtējā klienta bezatbildība, kurā sava stulbuma dēļ vaino banku. Jautājums, kam jūs iedevāt savus kartes datus? Bez jūsu sniegtās informācijas neviens nekādu naudu noņemt nevar. Savukārt pēc tam nekāda papildus apstiprināšana vai piekrišana nav vairs vajadzīga.
Jūs varat uzrakstīt kaut 5 iesniegumus šī nauda jau caur maksājumu karšu starpbanku norēķiniem jau ir aizgājusi darījuma brīdī un šīs naudas bankai vairs nav. Rezervācija ir tikai tehniski formāls pasākumu, kuru banka balstoties uz tiem pašiem maksājumu karšu noteikumiem, nevar atcelt vai anulēt, kā jūs to iedomājaties.
Jā banka var iesniegt gala bankai, kuras klients bija krāpnieks ziņojumu, ka darījums ir jāatceļ, bet krāpnieks to vienkārši neakceptē un neļauj naudu atgriezt. Jā viņš tā var un jā viņam ir tādas tiesības. Protams, pēc, kāda laika krāpnieka banka saprot, ka ir ļoti daudz darījumu, kurus klienti pieprasa atcelt un sadarbību ar krāpnieku pārtrauc, taču krāpnieka kontā ir 0.00 un neko atgriezt nav iespējams.
Banka ir tikai maksājumu iestāde nevis Tiesa vai policijai un viņai nav nekādu tiesību kaut ko piespiedu kārtā no kāda noņemt vai atskaitīt. Tāpēc klientam nav pašam jābūt stulbam un jārūpējas par to, lai neuzķertos uz krāpnieku dažāda veida viltībām, jo skriešana uz banku (karšu darījumos noteikti) nepalīdzēs.
Jā protams, kāds var teikt, ka lūk manai draudzenei vai draugam bija līdzīga situācija un viņai visu atgrieza. Nav līdzīgu situāciju, katrā situācija ir savas nianses. Ir arī gadījumi, kad banka atgriež no saviem līdzekļiem, norakstot to uz zaudējumiem, bet ja cilvēks pats ir biji vainīgs nerūpējoties par datu drošību vai vēl ļaunāk pats ar Smart ID ir apstiprinājis šo darījumu - izredzes saņemt naudu atpakaļ ir līdzīgas nullei.
Jau gandrīz mēnesi nevaru sagaidīt bankomātā aizmirstas naudas atgriezšanu
Iespējams to naudu paņēma kāds garāmgājējs. Ja tā, tā bankomātā dienas beigās neparādījās lieka summa un jums viņu arī neatgriezīs
Arī man ir šāda pieredze - un nožēlojami bija, kad SEB pārstāve intensīvi centās ieskaidrot, ka jāpērk jauna karte, utt. Smieklīgi, ja klients saprotot, ka ir muļķīgi maksājis un
Viss ko šìs iestàdes màk darìt ir slaukt lielu naudu par katru pàrskaitìjumu, pèc tam ziņàs lielàs cik milioni liela peļņa ir bijusi
Arī man bija līdzīgs gadījums ar SEB. Es pamanīju, ka no mana konta tiek atskaitīta nauda. Tūlīt pat aizrakstīju bankai ar lūgumu atsaukt darījumu. Pēc tam man dīvainā kārtā pazuda piekļuve iban. To varēju atjaunot tikai ierodoties uz vietas bankā. Un tad jau izrādījās, ka mans konts ir tukšs - bija pazuduši vairāk nekā 700 euro. Uz manu lūgumu atgriezt naudu banka reaģēja negatīvi - sak, pati vainīga, kaut ko internetā pirki un pirkumu apstiprināji - mēs vairs tur neko. Mani iebildumi, ka pirmo reizi dzirdu kompāniju, kura man naudu atskaitījusi un ka neko no tās neesmu pirkusi, netika ņemti vērā.
Turieties pa gabalu no SEB, viņi labprāt jūsu naudu pārskaitīs krāpniekiem un jūs neko atpakaļ vairs nedabūsiet.
2x, ar 1 gada starpību, meitām izcīnīju studentu kredītu.. neskatoties ka bijām izpildījuši visus ministru kabineta noteikumus, viņiem tas neinteresēja - seb bija paši izdomājuši savus noteikumus!?! Nabaga meitene tel. otrā galā, kā robots atkārtoja vienu un to pašu un neparko negribēja (vai nevarēja) savienot mani ar bankas vadību... Tā kā saruna tika ierakstīta - dusmu izvirdumā pateicu ko domāju..- kad jāatmazgā noziedzīgi iegūta nauda ( tas bija neilgi pēc lielā naudas atmazgāšanas skandāla ), tad nevajag ievērot nekādus noteikumus, tagad kad studentiem jādod valsts piešķirts finansējums, jūs izdomājiet kautkādus savus noteikumus... un nometu klausuli...
Un ko jūs domājiet - nākamajā dienā tika parakstīts līgums bez viņu izdomāto noteikumu izpildes :)...
Laikam summa bija liela ja cilveks sarakstija daudz sudzibas no daudziem tiko taisitiem profiliem, ar vienadam kļudam😁
Ar LV bankam ta ir ka ir, savam kontam un parskaitijumiem jaseko pašiem, banka ir tikai starpnieks kas piedava savus pakalpojumus, tapec ļoti daudzi tagad izmanto arzemju bankas, jo LV likums nosaka ka virs 750 eiro bankai jaziņo VID
Tieši tādu pašu situāciju esmu piedzīvojusi Luminor bankā.