SEB Banka - nekādu garantiju...
Jūnijā 2008g. veicot SEB UNIBANKĀ maksājumu par autolīzingu kas tika ņemts BALT.INT.BANKĀ, pārliecinājos, ka nevienam nevar uzticēt savu naudu...pat bankām. Bankas darbinieka vainas pēc mana nauda tika pārskaitīta uz GE MONEY banku, darbinieks pārliecināja, ka caur šo banku būs mazāka komisijas maksa, un mana nauda nonāks pie maniem kredītdevējiem.
Pēc diviem mēnešiem BALT.INT.BANKA informēja ka man nav apmaksāts rēķins, un aug soda procenti...(interesanti, kāpēc gan nevarēja man piezvanīt un pabrīdināt ka nauda nav ieskaitītā laicīgi, bet zvana tad, kad jau ir sakrājies labs parāds.)
Es griezos SEB UNIBANKĀ, lai noskaidrotu pārpratumu.Banka atteicās izsniegt jeb kādas īzziņas, par to, ka viņi apņēmās atgriezt manu naudu un soda procentus, kas sakrājās par līzingu...banka ieteica mums rakstīt pretenziju, kura nezin kad tiks izskatīta, bet kredītprocenti tikmēr aug.
Vēl, šīs filiāles vadība, mums pavēstija, ka par naudas pārskaitījumiem, ko mēs veicam, viņi neatbild, un ar savu parakstu uz ordera(čeka) mēs uzņemamies visu atbildību par naudas pārskaitījuma pareizību...
Tā kā mīļie bankas klienti, pārbaudiet katru savu apmaksāto rēķina čeku, katru mēnesi piezvaniet visiem kam pārskaitījāt naudu, pārliecinieties ka nauda tika pārskaitītā pareizi...tā man ieteica abās šajās bankās.
Kur ir taisnība...
Komentāri (9)
man arī bija līdzīgs gadījums, SEB UNIBANKĀ, bet citā filiālē...
Pilnīgi normāli, ka ir jāiesniedz sūdzība, ja kaut kas nepatīk. Un kas tā par BALT.INT.BANKA ? Latvijā tādas nav.
Paraksts maksā naudu. Tika jau kā saņēmēja nosaukumu vajadzēja pārbaudīt. Es vispār nesaprotu, kas tā par bezatbildību triept savu parakstu neizlasot, ko paraksta?
esmu unibankas klients, ilgi, nevaru teikt nevienu sliktu vardu, meitenes visu paskaidro, ja kautkas nav skaidrs. naudas parvedums ir laika, nau par ko zeloties
biju kliente bankā, taču pēc gadījuma, kad man centās likt maksāt kredītu, kuru nemaz neesmu ņēmusi, jo man to nepiešķira, un, protams, arī visādus soda procentus vairs ar šo banku nesadarbojos. Šis "pasākums" vilkās vairākus mēnešus, banka, jau "NEBIJA "vainīga., un lai pierādītu, ka tomēr ir vainīga man nācās ziedot daudz laika, nervus, ...u.t.t.
Daudz rakstītu iesniegumu, kuri tā vienkārši pazūd bankas gaiteņos, darbinieki, kuri sūta viens pie otra un neko negrib zināt...
Mana taisnība izrādījās tikai tad, kad caur paziņām es biju tikusi klāt augstāk stāvošām personām, šajā bankā...
Skumji, bet fakts!
Man arī ir Ļoti slikta pieredze ar konkrēti Āgenskalna un pie spices fil. tur atklāti ņirgājās par saviem klientiem, . kas viņus baro, bet tagad ir vēl bēdīgāka situācija. Jau kādi laiku tu pieņem tikai krievus darba un tiem jau likumi nav rakstīti, kā jau tā tauta pati par sevi ir idioti, tāpēc tāda attieksme ir.
salaspili seb banka ļoti labi apkalpo savus klientus!
Par ko īsti sūdzība????? Par to, ka neskaties, ko paraksti? Parakstoties tu tak apliecini savu darbību. lol
Pirmā banka man bija Unibanka (pirms 6 gadiem) līdz gadījumam, kad noguldot naudu (pirmo reizi), mani apkāsa (Jūrmalas filiālē), bija laba mācība turpmāk vienmēr pārbaudīt ko parakstu. :)
Un, protams, ka IR jāpārbauda, ko paraksta, tik pēc dažu komentiem liekas, ka tas ir pašsaprotami, normāli, ka kādas bankas censoņi cenšas Tevi apkāst. Un nav jau tik viegli iebraukt visās niansēs, kas parādās katrā lapelē, ko bankas darbinieks Tev izsniedz - Tavs bakas konsultants, kuram teorētiski uzticies.
Saistības ar banku un savstarpēju līgumu Tu neveido, kad kad veic bankas operācijas, bet iepriekš, kad paraksti līgumu.