SEB Banka - Neizpratne, cūcība
Seb bankas iekasējumi ir neadekvāti! Lai es redzētu no savas internetbankas / mani paraugi/ konkrēto maksājumu no iepriekšējā gada, man par to atvilks no konta eur0,50. Tad es esmu vainīga par to, ka šiem ir bijušas izmaiņas sistēmā, līdz ar to vecie maksājumi dzēsti un tagad maksājiet, jautājiet atļauju filiālēs par vecajiem konkrētiem maksājumiem?! Esmu neizpratnē par šo paziņojumu! Neadekvāta rīcība no seb bankas. Agrāk varēju visu bez maksas redzēt un izdrukāt , ja bija tāda vajadzība , pati!
Saskaņā ar SEB bankas Vienoto pakalpojuma cenrādi, komisijas maksa par katra maksājuma uzdevuma apstiprināšanu ir 0.50 EUR.
Pamatojoties uz Jūsu pieprasījumu, tiks sagatavots maksājums uzdevums, kas tiks apstiprināts ar bankas darbinieka parakstu un zīmogu, un tiks nosūtīts Jums ieskenētā veidā internetbankā.
Komisijas maksa par maksājumu uzdevumu sagatavošanu tiks ieturēta no Jūsu konta.
Ja Jums rodas papildu jautājumi vai neskaidrības, aicinām sazināties ar SEB banku pa tālruni (+371) 26668777, vai arī bez maksas zvanīt Skype (Skype vārds: SEB_Latvija).
Ar cieņu,
Beāte Tīrmane
SEB Klientu centrs
+371 26668777
Skype: SEB_Latvija
Komentāri (2)
Un sazvanīt arī nevar, kā AGRĀK!
ja,nesaprotu,kapec viss bija ta jasarezgija! veca sistema bija daudz parskatamaka, ne jau visi ir kautkadi datoriki. viss prieks klienta, ari vecaka gada gajuma cilveka.