SEB Banka - NECILVĒCISKA ATTIEKSME
...Unibankas darbinieca DIĀNA, kura strādaja 11.01.2011 pie 2.nr. man vienkārši trūkst vārdu, esmu bankas kliente kādus 10.gadus, bet ar šādu attieksmi sastopos pirmo reizi...iegāju bankā, jo man bija ļoti steidzīgi jāparskaita uz kota nauda bērnam...par cik bankā bija daudz cilvēku un rinda gāja ļoti lēni...sapratu, ka nevarešu paspēt...
...piegāji pie darbinieces DIĀNAS, jo viņa sēdēja un kaut ko tur knibinājas...pavaicāju, vai nevar izpalīdzēt man šādā situācijā, protams es vienmēr gaidu savu rindas nr., bet todien bija izņēmuma sitācija...darbiniece, teica...ja, ar nākošo nr. nenāks...tad varbūt varēšot..es, vēl piebildu, ka ļoti steidzīgi...gaida bērns...man vēl atteica, ka neko nevar darīt...ar nr. atnāca...es paliku netālu gaidot...domāju varbūt pēc tam, jo es zinu, ka uzlikt naudu 6.ls...aizņem burtiski 2-3. minūtes...
...darbiniece apkalpojot klientus...uzlika uzrakstu ATVAINOJIET, JŪS APKALPOS BLAKUS...kaut ko lēnām kopēja sarunājoties ar kolēģēm...
...PEC TAM AIZGĀJA PAVISAM...SAĢERBJOTIES METELĪ????
...ŠODIEN DAUDZI IR BEZ DARBA...VARBŪT DIĀNAI NEVAJADZĒ TU STRĀDAT AR CILVĒKIEM...
Komentāri (19)
Lindam varbūt Tev vajadzētu izmantot internetbanku vai arī normāli, kā visiem gaidīt rindā!!!
Ja sāks apkalpot šāduz steidzamos izņēmumus, automātiski visi par tādiem paliks!!! Un tad kārtība nekāda!!!
Sorry, bet manuprāt Tavs uzbrauciens Bankas darbiniecei ir nepamatots!
Jā uzbrauciens ir nepamatots, un tiešām labāk pārej uz Swedbanku un lieto internetbanku, nauda pārskaitīsies pāris minūtēs, un pats process aizņems 1 min. :)
Ja bankas darbiniece apsolīja palīdzēt ar izlaistu numuru, tad arī viņai to vajadzēja izdarīt. Darbiniece varēja arī atteikt palīdzēt un piedāvāt (vai iepazīstināt ) lietot internetbanku.
Andrej, lasi uzmanīgām, Darbiniece esot teikusi: darbiniece, teica...ja, ar nākošo nr. nenāks...tad varbūt varēšot
Come on! Pie pŗāta nākam mazliet, cilvēki! Galvā sakāpis ne pa joka! Šāds egoisms sen nav redzēts ! Negriežas pasaule ap Jums! Nu negriežas! Nopelniem miljonus, tad bankas darbinieki ap jums skraidīs Jums vien piemērotā laikā un veidā un iespējams pat izskatā! Ka tik nauda!
Bet ja ej uz apkalpošanas centru kopā ar parastajiem mirstīgajiem, tad ievēro noteikumus! Punkts!
Sūdzība pilnīgi garām. Linda dura.
Ja es būtu tajā bankā un arī stāvētu rindā, tad man negribētos, ka kāda, kurai steidzīgi vajag, ielīstu bez rindas. Tad es uzrakstītu sūdzību, ka bankas darbiniece apkalpo klientus, neievērojot rindas kārtību.
C'mon, pati ceņšas līst bez rindas un vainīgs paliek darbinieks.. Kā jau minēja Juris, tad pasaule negriežas ap Jums..
...pirmkārt..naudu, lai parskaitītu no internetbankas...jabūt kontā...
... vajag izlasīt tekstu...kāpēc, vajadzēja bez rindas...tās pāris minūtes...
Vienmēr ir tās vecenes kam visi pārējie pie dir*as! Viņām visu vajag steidzīgu un viņas visu pa īsu mirkli dara!
Diāna malace! Ņefig šitām vecenēm ļauties - paņem numuriņu unpastāvi rindā kopā ar visiem parastajiem mirstīgajiem!
Ka mani kaitina šitā das vecenes ! Goda vārds!!!
ja steidzigi vajag, tad panem kadu veci, bet nelien rindai prieksa.
riebjas tadas cukas, kuras iedomajas, ka ir pasaules naba, bet parejie nekas..
Besī cilvji, kas lien visur rindai priekšā - veikalos: man tikai aliņš; poliklīnikās: man tikai pajautāt; bankās: 6 lati:))) ieskaitīsies ātrāk kā 6000;).
Un vēl nav kauna šeit iesūdzēt. Pasaules naba. Nabaga bērns - nabas;))
Sūdzība pilnīgi garām. Visi cilvēki steidzas! IR internet banka izmanto !
U nas toze kogda to bilo SIA "Pisiens uz ātru roku".
klientu apkalposanas specialisti ari ir tikai cilveki. Tas, kas nekad saja joma nav stradajis nekad nesapratis, kads tas ir darbs. Un ja dazreiz no malas izskatas, ka darbinieks neko nedara, nevajag uzreiz breku celt. Darba ir daudz.
Pati pirms gadiem 4 tadu darbu stradaju. Jutu lidzi tiem cilvekiem.
K rukám:
Nachádzate sa oznamuje, že Jame hák ÚVERY NADÁCIE je v súčasnej dobe rozdávanie úverov pre jednotlivcov, firmy a subjekty spolupracovať na cenovo dostupné úrokovej sadzby.
Trápi Vás alebo finančne stanoviť? Už ste boli odmietnutí bankami alebo sa stali obeťou týchto internetových chuligáni, alebo sa chce vysporiadať svoje dlhy raz navždy, prichádza skvelá príležitosť, môžete vytvoriť svoj vlastný sen, osamostatniť a zamestnávajú vlastné osobné podnikanie sa podnikateľ.
Pre viac informácií navštívte nás na háku Jame ÚVERY NADÁCIE prostredníctvom e-mailu [slēpt]@live.com) alebo nás kontaktujte na vyššie uvedených informácií. Garantujeme vám, sú transparentné a efektívne služby.
Dlžníkov dát informácie nižšie.
Meno ...
Priezvisko ...
Povolanie ...
Sex ...
Krajina ...
Stavu ...
Vek ...
Mesačný príjem ...
Suma potrebná ...
Doba trvania ...
Telefónne číslo ...
Vďaka
Pán Hák Jame MD
Opjatj o4erednoi lohotron narisovalsja, ne po6ol ka ti her Hāk Jame nahui!
bljaaviens, tas vecenes, kuras bazas rinda bez numurina...kaa es vinas ciest nevaru!!! Malacis Diana, kau butu vairak tadu darbinieku vietas, kur ir numurinu sistema!!!
tik tiešām, sūdzībai nav pamata. cilvēks ar numuru atnāca, viņu apkalpoja, un viss. stāvi rindā. pašai varbūt nevajadzētu iet cilvēkos, ja reiz tāda pasaules naba, bet sēdēt mājās.
Tiešām, kas tad nu nebūs - līdīs bez rinadas. Man arī parasti viss noteik ātri pie operatora, bet es taču nelienu bez rindas, kaut dažreiz arī ļoti steidzos.
Tā ir cūcība pret pārējiem, kuri gaida rindā, domā, ka vienīgā spej pieet un kaut ko pajautāt. Bez tam ja bieži staigā uz filiāli Vecrīga, tad noteikti esi ievērojusi, ka tur ir rindas un nekad nekas ātri nenotiek. Ta kā pirms ieiet un paņemt numuriņu vajadzēja izvērtēt vai maz var paspēt. Un ja nevar iemaksā sev konta caur bankomātu un pārskaiti dēlam.
Kas tad būs, ka katrs aizbildinoties, ka steidzas līdīs bez rinadas. Visi mēs steidzamies, kur nu kurais.