www.sudzibas.lv SEB Banka "Gribi tici, gribi netici" un "Tas tik ir serviss ...!"

SEB Banka - "Gribi tici, gribi netici" un "Tas tik ir serviss ...!"

14.07.2008. vakara pusē nolēmu ar SEB Unibankas ibankas starpniecību apmaksāt Hansa Līzings auto nomas rēķinu. Naudas kontā pietika divu tādu rēķinu apmaksai. Maksājuma uzdevumu aizpildīju, izmantojot agrāk izveidoto formu... Nekas neliecināja, ka varētu rasties sarežģījumi.
Tikai šoreiz nospiežot komandu "Apmaksāt", ekranā neparādījās ziņa, ka maksājums ir sekmīgi izpildīts... tā vietā iegailējās informācija, ka nav sakaru ar banku un maksājums tiks izpildīts pēc sakaru atjaunošanas. OK. Ne velti ir teiciens - droši kā bankā :) Noticēju un vēru ibanku ciet.
Nakamās divas nedēļas darbā un sadzīvē iegadījās noslogotas, iespējas un nepieciešamības ielūkoties SEB ibankā neradās... Patiesi liels bija mans izbrīns, saņemot brīdinājumu no Hansa Līzings par noseboto maksājumu un soda procentu uzrēķinu... Tūlīt pat centos noskaidrot šo jautājumu SEB Unibankā. Bet, kas tev deva - izradās - nav NEVIENAS brīvdienās strādājošas SEB Unibankas filiāles un NEVIENA brīvdienā atbildoša, pat informatīvā, tālruņa... :(((
Un, kā jau variet iedomāties, ka darba dienā tikusi pie bankas pārstāvja atbildes - lasiet - mājiena par psihiskās veselības speciālistu apmeklēšanas nepieciešamību - noskaidroju, ka nekādu maksājumu veikusi neesmu... jo, redziet, tad taču būtu saglabājusies atzīme ibankas kontā...
Un nedod Dievs, jums 10 min. laikā censties pa otram lāgam "ielogoties" pēc "izlogošanās" no SEB Ibankas... Infarkts tik pat kā garantets - jo otrā "ielogošanās" mēģinājuma reizē Jums parādās ieejas liegums sakarā ar to... ka LIETOTĀJS jau, lūk, ir ielogojies un strādā ar saviem kontiem ...
Vārdu sakot - rūpēs par savu un citu lietotāju psihisko un fizisko veselību - iesaku turpmāk izmantot tehniski nodrošinātākas un klientam draudzīgakas bankas pakalpojumus!!!

I

Komentāri (12)

M Marly 04.08.2008

...manupraat, pašas vaina - apstiprinājums taču tam, ka rēķins tika apmaksāts, nebija!! tāpēc - nav ko pīkstēt tagad...

..es izmantoju ibankas pakalpojumus gadiem, arī apmaksājot rēķinus uz ārzemēm, LV ...nekādu problēmu...

F fizalis 04.08.2008

Inetas gadījumu patiešām esmu diezgan bieži dzirdējis. :( Marly, agri vai vēlu tas var notikt...ja ne teorētiski, tad praktiski gan...gaidīsim arī tavu bēdu stāstu.Parasti tie, kuri vismazāk tam notic, visbiežāk ar to saskaras. TĀPĒC ESIET UZMANĪGI!!!

M Mr.Smit 04.08.2008

Pilnīgi piekrītu par izlogošanos un ielogošanos ar 10 min. starplaiku, pats esmu saskāries ar šo problēmu vairākas reizes.

M MADARA 17.08.2008

nez, es izmantoju Hanzanet un esmu apmierināta, viss ātri pārskaitās, vienmēr viss ok, man patīk :) laikam jau labi ir, ka neizmantoju savas otras bankas - Unibankas i-banku...

K Kristīne 17.08.2008

Man SEB ir noslēgts līgums par automātisko rēķinu apmaksu GE Money. Regulāri kavējas maksājumi, citu mēnesi nepārskaita un tagad vairs GE Money it kā manas vainas dēļ kredītu man nedod...

S Samija 04.09.2008

Bet ja ir šitādi č.p., kad parādās kkādi uzraksti, ka kkas nav kā parasti, tak var nākamajā dienā pārbaudīt. Moš Tu vēl gribēji, lai kāds no bankas Tev uzzvana un pabrīdina, ka Tu vakar mēģināji pārskaitīt naudu, bet tas nav izdevies?

Un par automātiskajiem - tie tiek veikti brīdī, kad saņēmējs (piem. GE Money) sniedz bankai pieprasījumu atskaitīt no jūsu kontu naudu. Ta ka SEB vainas tur nav.

Nez, esmu bijusi gan Hansenes, gan Parexa kliente, bet SEBs apmierina visvairāk.

M Marika 30.04.2009

Samija laikam nezin, ka AS Ge Money bank neiesniedz nekādus pieprasījumus. Klienti paši ir noslēguši ar savu banku līgumu par automātisko maksājumu noteiktā datumā, kurā arī banka no klienta konta pārskaita naudu, protams, ja nauda kontā ir... Nevajag jaukt dažādas lietas.

E Eseseseseseseseses 30.08.2009

> samija

tu zini, mana krediita menedzere man tiesaam zvana un saka, ja kaut kas nav kaartiibaa - vienu reizi biju nokonverteejusi krediita kaarteejo maksaajumu peec bankas maajas lapaa uz to dienu noraadiitaa kursa (krediits ir eiro), summu ieskaitiiju diezgan preciizu, bez rezerves un izraadiijaas, ka pietruukst 5 eiro. piezvaniija man mana menedzere un pabriidinaaja...laikam viss atkariigs no pasa cilveeka un vinja speejas veidot labas attieciibas ar liidzcilveekiem...vai arii menedzerei lieks kapars un papildus nonemsanaas sanaak, ja tur ir kaut kaads siiks paraadelis, taapeec ir vieglaak piezvaniit un atgaadinaat, lol...

č Čiepa 29.11.2009

Marika arī nav visai informēta, ka Automātiskais maksājums ir tas, par ko raksta Samija, bet Marikas aprakstītais ir Regulārais maksājums. Un tās tiešām ir divas dažādas lietas, ko nevajag jaukt. Automātiskā maksājuma gadījumā banka ar Ge Money bank ir noslēgusi līgumu un tiešām gaida, kad Ge Money bank pieprasīs summu, kura klientam jānomaksā. Un nekā savādāk. Pie tam šajā brīdī kontā ir jābūt naudai! Ja klients vēlas, lai SEB vai jebkura cita banka konkrētā datumā regulāri pārskaita konkrētu naudas summu vienalga uz kurieni - Ge Money vai kur citur, tad šis ir Regulārais maksājums ar pilnīgi citiem darbības principiem... Tā kā, pirms kaut ko parakstiet un ja nesaprotiet, tad mute domāta lai noskaidrotu, vai ne?
SEB-banka ļoti laba, ar labu reputāciju, i-bankā nepatīk komisijas. Nu, starp saviem kontiem jau nu varēja bez maksas pārskaitīt... Esmu klients SEB-ā, Hanza bankā (Sweed), Pareksā, Nordlb. Vislabākā i-banka tomēr Hanzabankai.

H Hugo Djego 29.11.2009

SEB nelaime ir tā, ka internetā nepiedāvā līzingu, man ar tāpēc divas bankas.

A Anna 26.05.2010

Kad ej ārā no i bankas spied beikt darbu nevis X:)
Tad arī varēsi uzreiz ieiet atpakaļ.

O otto 19.04.2011

un kuru banku tu paarstaavi? :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes