Schenker SIA - Slikts serviss
Vēlos padalīties pieredzē ar šīs kompānijas administrācijas attieksmi pret klientiem.
Pazvanot uz kontakttālruni ar tevi attiecās super kā pret lielako un vajadzīgo klientu, bet kad talāk novirza tevi uz citu nodaļu darbiniekiem tu pēkšņi paliec nevajadzīgs.
Kad vēlies noskaidrot konkrētāk kas un kā notiks ar tavu kravu tev sniedz tizlu informāciju ka krava tiks nogādāta no 08:00 - !7:00 viss citas informācijas nav un nebūs un vispar ko tu te piezvanīji.
Neskatoties uz to ka skaidroju, ka arī man, ka klientam ir darba laiks, kurā ir jāstrāda arī man un lai varētu saņemt kravu ir jāzin uz cikiem tikt uz norādīto adresi lai sagaidītu to, kopā mēģināju atrast risinājumu piedāvājot uzzināt aptuveno laiku kad šoferis varētu būt. atbilde viena no 08:00 - 17:00 un viss. Kā teikt darbinieks ļoti nelaipns un neatsaucīgs.
Domāju ka ar šādu kompāniju nav vērts sadarboties jo tajā galā cilvēkiem ir nospļauties par tavu laiku.
NEIESAKU NEVIENAM IZMANTOT ŠO ĻOTI NEATSAUCĪGO KOMPĀNIJU !
TURIETIES TĀLĀK NO SCHENKER SIA un TO ATSAUCĪGO KOLEKTĪVU !
Labdien,
Paldies par Jūsu viedokli!
Schenker SIA sniedz plašu pakalpojumu klāstu. Mūsu klients, uzņēmums, kurš Jums pārdeva preci, ir noslēdzis ar mums līgumu par kravas piegādi un šajā gadījumā izvēlējies transportēšanas produktu ar piegādi darba dienā no 8:00-17:00. Netika pieprasīts pakalpojums ar piegādi konkrētā laika logā vai piegāde ar iepriekšēju paziņojumu kravas saņēmējam. Ja konkrētas prasības būtu tikušas precizētas pasūtījumu saņemot, tā izpilde būtu tikusi nodrošināta atbilstoši. Kā arī vēlos vērst Jūsu uzmanību, ka saistībā ar visiem jautājumiem, kas skar kravu un to piegādi, Jums būtu jāvēršas pie kravas nosūtītāja, tādējādi precizējot nepieciešamo pakalpojuma specifikāciju.
Ar cieņu
SIA Schenker
Komentāri (6)
Beigās pats paliki muļķa lomā! :)
Es nesaprotu tādus cilvēkus, vai viņi domā, ka ir vienīgie kuri gaida kādu kravu vai sūtījumu? Ja dienā pa LV tādiem ka šenkers u.c. kurjerpastiem par kuriem te bieži sūdzās, ir tūkstošiem kravu,un ja katrs zvanītu un jautātu cikos būs piegāde, tad fiziski nebūtu iespējams visiem atbildēt.
Ja gribat labu servisu sadarbojāties ar mazām kompānijām, kur Jums būs personīgs menedžeris, kurš būs sazvanāms 24/7 un varēs Jums atbildēt uz tādiem jautājumiem.
Bet te grib par kapeikām aizvest savas kravas un vēl grib labu servisu... )))
Ja tu nezini ko nozīmē laiks tad labāk pastāvi klusu. Ja piegādātājs nemāk izplānot maršrutu, kas pie ta vainīgs vai klients, bet smieklīgākais ka parastais šoferis to māk izdarīt labāk par to neatbildīgo darbinieku kam pie vienas vietas klients. Un nogrust vainu uz sūtītāju ir pedējais ko vispār var atlauties. Man žēl šo kompāniju negatīvā pieredze nevienam neiesaku viens liels mīnus. Izmantojiet jeb ko citu tikai ne šo.
KAS VAR BŪT SLIKTĀKS PAR SCHENKER
Ja tu nezini, kā notiek visi procesi loģistikā, tad netēlo te baigu gudrīti,kuram "laiks ir nauda"... Pēc šī komentāra var saprast cik tālu esi no elementāro lietu saprašanas.
Cilvēks ar kuru tu runāji, tas noteikti ir klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks, kurš, iespējams, pats no loģistikas neko nesaprot, nemaz jau nerunājot par maršrutu plānošanu, jo viņam jārunā ar klientiem, nevis jāorganizē kādu procesu.
Parastais šoferis protams plāno savu maršrutu, bet baidos, ja tev būtu iespējams parunāt ar viņu,tu sūdzētos te par to ka ar Tevi ne pārāk laipni runāja, jo viņš tev skarbi izskaidrotu,ka jāsēž mājās un jāgaida piegādi, nevis traucēt viņu ar zvaniem :))), jo šoferim ir pienākums stūrēt nevis runāt. Un ja nezināji, tad saskaņā ar CSN vadot automašīnu nedrīkst runāt pa telefonu :)
Un šoferim ir vislabāk zināms, ka jebkurā vietā uz ceļa un katrā piegādes vietā viņam var gadīties kāda ķibele, un neviens profesionāls šoferis nesolīs piegādi noteiktā laikā!emu
Par cenu es uzrakstīju tikai tāpēc, ka izvēloties mazu uzņēmumu, tu iespējams nedaudz pārmaksāsi, bet dabūsi labāku servisu, Jo maziem uzņēmumiem ir svarīgs klients, bet lielā uzņēmumā tava krava ir kā uz konveijera un neviens nepamanīs, ja nākamajā reizē tavas kravas tur nebūs...
Nu bet katram ir iespējas izvēlēties, viens dzer "aldari", otrs "valmiermuižu"... )))
Man prieks ka paši kompanijas darbinieki megina ko rakstīt. Bet jebkurā gadījumā apkalpošana galīgi garām.
Un neatkarīgi cik maksā pakalpojums apkalpošanas līmenim ir jābūt. Jo cenu nosaka ne klients.
Un ja kompānija neprot jeb nemāk nu jau sanāk nodarboties ar logistiku tad kurš tur vainīgs.
Reals darbinieks ! Schenker fuflo.