Samsung Latvija - Myfitness akcija - Akcijas nosacījumu nepildīšana
Akcijas ietvaros Myfitness koda iegūšanai bija nepieciešams aizpildīt pieteikumu un apliecināt samsung preces - viedpulksteņa, iegādi. Paralēli bija iespējams saņemt daļēju atmaksu par iegādāto preci. Attiecīgi varēja iesniegt 2 pieteikumus - par myfitness kodu un par atmaksu, kas mīklainā veidā ir vienlaicīgi saistīti un nesaistīti.
Mēģinot tikt pie pieminētā koda saskaros ar šādu samsung rīcību:
1. Tika nepareizi aprakstīta izskatīšana kārtībā - myfitness kodu bija iespējams saņemt daudz vēlāk nekā sākotnēji teikts. Izrādās, ka izskatīšana nenotiek 14 dienu laikā kopš myfitness pieteikuma iesniegšanas, bet gan 14 dienu laikā kopš pieteikuma par atmaksu apstiprināšanu. Tātad tas būtu gandrīz mēnesis (14+14) kopš abu pieteikumu iesniegšanas brīža.
2. Kad tika apstiprināta atmaksa (kas jau bija labi) , tika apgalvots, ka man bija nosūtīts sistēmas e-pasts par myfitness pieteikuma nepilnību, ko es neesmu ņēmis vērā un tāpēc myfitness kods vēl kādu laiku nebūs - nebija nosūtīts, esmu saņēmis informāciju tikai par to, ka jāpapildina pieteikums par atmaksas saņemšanu. Par myfitness kodu neko saņēmis neesmu un papildināt to iespējas man nebija, pat ja es gribētu.
3. Vienlaicīgi iepriekš minētajā epastā tika apgalvots, ka nepieciešamais rēķins paņemts no tā paša pieteikuma par atmaksas apstiprināšanu (ko it kā varēja izdarīt arī ātrāk) un no manis darbība nav nepieciešama - kas arī nebija taisnība, jo jau atkal pēc 14 dienām (klasiskais atbildes laiks) tika pateiks, ka man tomēr paša rokām nepieciešams pievienot dokumentu sistēmai. Šoreiz gan tā sistēmas saite tiešām atnāca - ievietoju dokumentu paša rokām.
4. Kopš 100% pareizā dokumenta iesniegšanas nu jau pagājušas gandrīz 21 diena un attiecīgi netiek ievērots arī 1. Punktā pieminētais un samsung pašu izteiktais nosacījums. Uz e-pastiem atbildes pēc būtības vairs netiek saņemtas, tās tiek vien "nosūtītas kolēģiem".
Te arī jāņem vērā, ka, lai šo kodu izmantotu, man bija nepieciešams laicīgi izbeigt manu esošo (maksas) līgumu ar myfitness.. Tas arī tiek pateikts tikai pašā myfitness klunā, samsung par to neko nepasaka. 3. Punktā minēto apstiprinājumu saņēmu diezgan laicīgi, tāpēc pieteicu līguma izbeigšanu mēneša laikā. Bet tā kā samsung apgalvojums nebija patiess un pilnīgi nekas nespēj viņu darbību paātrināt - pat pašu vaina, rezultātā šobrīd myfitness vispār apmeklēt nevaru, jo paša līgums beidzies.
Secinājums - akciju sistēma nestrādā. Darbinieki savu darbu līdz galam neizprot un ar pieteikumu skaitu galā netiek, savas kļūdas netiek ne izlabotas, ne kompensētas. Samsung akcijās piedalīties vienkārši nav vērts.
Pievienot komentāru