Salons Verde - Klientu maldināšana
Šī gada 25. Martā man bija pieraksts uz matu krāsošanu salonā Verde, kurš atrodās Milgrāvja ielā 2, Rīgā, t/c mego telpās. Pierakstu biju veikusi aptuveni nedēļu pirms, salonu atradu ar google un instagram palīdzību, apmierināja gan publiski pieejamais cenrādis, gan publicētās bildes iekš instagram ar paveiktajiem darbiem. Tādēļ nolēmu pierakstīties. Pēc verde publicētā cenrāža aptuveni rēķinājos uz 50 eur izmaksām par vidēja garuma matu krāsošanu šķipsnās.
Ierodoties salonā pieraksta dienā, mani informēja, ka krāsošana izmaksāšot aptuveni 80 eur, un krāsošot tikai pie saknēm. (nobrīnijos, ka salonā, kurš atrodas milgrāvī vispār var būt tādas Cenas, šādu naudu esmu maksāJusi centrā, izvēle krita uz verdi, jo viņiem mājas lapā bija adekvātas Cenas) man tik paskaidrot, ka šis ir sarežģīts krāsojums, un salīdzināja to ar ombre, balayage, kas nebija ne tuvu tam kas man bija vajadzīgs. Prasīju ielaist parastas šķipsnas, neviens salons nekad šo nav iedalījis pie "sarežģītā krāsojuma"
jautājot, kādēļ tāda atšķirība no mājas lapā publicētajām cenām, mani informēja, ka sen jau vairs mājas lapa nav aktuāla un viņu plāno taisīt ciet pilnībā. Un aktuālais cenrādis esot tikai uz vietas.
Manuprāt, zemāku cenu publicēšana mājas lapā ir klientu maldināšana, kā arī, ja es tiktu brīdināta par šādām izmaiņām telefoniski, kad veicu pierakstu, es nebūtu pierakstījusies un noteikti nebūtu iztērēJusi laiku, ierodoties lieki salonā 25. Martā. Pierakstoties minēju darbiniecei, ka apskatīju mājas lapu un salona instagram profilu, bet tik un tā netiku brīdināta, ka Cenas vairs nav aktuālas. Salonā man situācijas risinājumu nepiedāvaja, tādēļ es pakalpojumu nesaņēmu. Pieraksta dienā, es vēlreiz pārbaudīju publicēto cenrādi un tas joprojām bija ar zemajām cenām. Pielikumā ekrānšāviņi no 25. Marta, kuri veikti plkst 9.10, laikā kad pametu salonu nesaņemot pakalpojumu. Šobrīd rakstot šo sūdzību, pamanīju, ka nu jau, publiski pieejamās Cenas ir atjaunotas.
Diemžēl esmu ļoti vīlusies salona komunikācijā, un pat, ja salona darbiniece beigās atzina, ka viņu kļūda, man netika piedāvāts nekāds situācijas risinājums, tā kā es biju ieradusies. Minētā darbniece minēja, ka esot salona vadītāja
pēc pieredzes zinu, ka, ja klūdas pēc ir norādīta nekorekta Cena pie preces, klientam vienmēr tiek piedāvāts risinājums, vai prece tiek pārdota pa norādīto cenu, vismaz tā tam būtu jābūt. Jebkurā gadījumā ir ļoti nekorekti nebrīdīnāt par cenām un tikai klātienē paziņot, ka korektās Cenas ir tikai salonā, un mājas lapas Cenas nav ņemamas vērā.
Šodien pamanīju, ka salons ir atjaunojis mājas lapas Cenas, tādēļ nezinu, cik mana sūdzība vairs ir aktuāla, taču kā patērētājs tik un tā jūtos ļoti apkrāpta, un es pazaudēju laiku ne tikai lieki aizejot uz pierakstu, bet tagad man atkal ir jāgaida pieraksts uz citu frizētavu.
Noteikti nevienam neieteiktu tērēt laiku un pierakstīties uz pakalpojumiem šajā salonā, jo summa nebūs pareizama.
Komentāri (2)
Un es no pieredzes darbā ar klientiem zināšu teikt, ka ir tādi klienti, kas to tikai vien gaida, ka kaut kas mazliet ne tā būs un cer ka viņiem individuāli tagad nāks pretī pret par katru sīkumu. Latviski saucās Kapeiku pisēji, angliski - coin fuc*ers. Jums atvainojās un kā redzams šī situācija netika ignorēta, bet gan veikti uzlabojumi mājaslapā.
Trīs reizes pieminat ''situācijas risinājumu'' - kāds tas būtu, Jūsuprāt? :D Nokrāsot par zemāku cenu?
Vai vienkārši izmazgāt matus? :D