Salons Siena / Decco centrs - Rupja attieksme un klientu ignorēšana
Salons siena 4 reizes solīja piezvanīt un informēt par pasūtījuma piegādi un nevienā šīm reizēm tā arī nepiezvanīja. Visrupjākā attieksme ir vecenei ar tumšiem vidēji īsiem matiem, kas sāk tevi lamāt vispār par to, ka uzdrīksties prasīt, kur ir tavs pasūtījums. Ejam ar līkumu šim joku kantorim.
Papildināts
Jana Lauciņa
08.02.2018
Jā varu piekrist, man par paklāju vēl tagad zvana kopš Decembra.
Komentāri (3)
''vecenei ar tumšiem vidēji īsiem matiem'' arī jūs neesat diez ko pieklājīga..
Kārtējā trakomājas paciente, kas piekrīt pati sev.
Varu tikai piekrist, šis kantoris neievēro nekādas ētikas normas, maina cenas jau pec pasutijuma izdarīšanas, nepilda piegādes solījumus, neatzvana, rupji un augstprātīgi izturas pret klientiem. Nevienam neiesaku ar viniem strādāt, tikai zemē nomests laiks.