Frizētava Maija - nekvalitatīvs pakalpojums
Frizētavā aizgāju, lai man sniegtu profesionālu pakalpojumu matu krāsošanā. Biju ar blondiem matiem, vēlējos atgūt naturālu, savu dabīgu pelēkbrūnu matu krāsu. Internetā bija rakstīts profesionālajā frizieru forumā, ka to visvieglāk ir izdarīt tieši ar blondiem matiem. Tomēr, vēlējos, lai profesionāls to izdara. Pirms pakalpojuma sniegšanas, šo krāsu izvēlējos no kataloga. Nebiju brīdināta, ka rezultāts nevar būt sasniegts ar pirmo reizi. Frizētavā pavadīju 5 stundas. Mati mati tika apdraudēti ar krāsu trīs reizes pa šo laiku un rezultāts tā arī nebija sasniegts. Sākumā manus blondus matus pārkrāsoja apelsīnoranžajā krāsā. Tad, uzlika izvēlēto no kataloga toni. Viss sanāca nevis pelēkbrūns, bet koši koši sarkans! Pēc šīs procedūras friziere pateica, ka te neviens nevar zināt kas sanāks. es biju gandrīz raudādama. Viņa pateica, ka tas ir viss un es varu doties pie kases. Pateicu, lai turpina, jo sarkanais bija tieši tas tonis, ko es visvairāk nevēlējos. Friziere neko labāku neizdomāja, ka nokrāsot visu koši melnu.
Pēc trešās krāsošanas reizes es paliku nevis dabīgi brūngan pelēka, bet šausmīgi melna ar sarkanu spīdumu.
Frizētavā nebija cenrādis. Iepriekš pa telefonu man paskaidroja, ka pakalpojums izmaksās no 24 līdz 28 latiem. Pēc visas ekzekūcijas, kuru ar mani izdarīja, man kasē par matu krāsošanu bija jāmaksā 33 lati. Čeks netika izsniegts!
Vēlos piebilst, ka visās šādās frizētavās personāls ļoti slikti saprot un runā latviešu valodā. Esmu pārliecināta, ka šo rezultātu tas neietekmēja, jo brīvi pārvaldu krievu valodu un skaidroju savas vēlmes šīm darbiniecēm krieviski, laikam, viņu dzimtajā valodā.
Pirms tam, vēl dažas reizes biju citās Maijas filiālēs, taisīju manikīru un pedikīru. Man nekad netika izsniegts čeks un es vienmēr pārmaksāju to summu, kas bija sarunāta iepriekš!
Komentāri (19)
Un tu vēl samaksāji??? Kur tev prāts?
Frizetavaas nekur nedod cheku! NEKUR UN NEKAD!!!
Tiesi ta
peki, vairāk vārdu nezini? Vai badies daudz runāt, te uzreiz uzklus...
Neitrālā ! Molodec!
Ja viņi iedod čeku nevar izdzīvot jo visa nauda aiziet nodokļos
Toze verno! Da, sejchas nikto bi ne platil nalogi! A etot prikol s :mana ena.lv? Voobcse obossatsja! Eto okazivaetsja ja pljuju! A ne na menja uze davno naplevali! Idioti! kak mozno bilo takoe pridumatj?
Ka, man liekas ka es tevi māsiņ vēl atceros!Pārāk neaizraujies, jo nāks gaismā tavi varoņdarbi!
es tagad nezinu ko man darit ar visu to, kas man tagad uz galvas. modelu agentura es baidos ierastis ar tadu matu krasu.
Ja čeks ir vajadzīgs, Tu droši drīksti to pajautāt, tās taču ir Tavas tiesības.. Skaidrs, ka daudzas firmas tos nedod, lai nemaksātu lielos nodokļus - ne tikai frizētavas, bet arī kafejnīcas u.c. Bet viņi nedrīkst atteikt, ja klients lūdz čeku. Viņiem tas ir jādod obligāti..
Nu jā, un par to krāsošanu.. Es noteikti būtu traci sataisījusi, uzrakstījusi sūdzību..
Darbs VID-am
Man patik "Maija"
jesli ja bila b nedovoljna pokraskoj, ja podnalabi skandal i nekakih 30 ls im neplotilab, abarzeli sovsem koneshno - isportili devushke volosi, tak jeso i deneg stoljko poprasili, uzas, ja dumala salon maija horosij... mmda. uzas pozor etomu parihmaheru :(
В салон Maija на Валдемара я хожу уже почти год. И я всегда остаюсь довольна. Я хожу только к своему топ-стилисту, которая всегда знает, что мне надо и результат меня всегда радует. Обычная покраска волос или только корней стоит от 24 лат, а "смена имиджа", полная перекраска в другой цвет своит 33 лата. Я сама на прошлой неделе перекрашивалась. Чек мне всегда выдают, отношение всегда отличное. Возможно это был просто не ваш день и вы с вашим мастером просто не смогли друг друга понять. Я считаю, что более профессионального обслуживания, чем в Майе, на данный момент в Риге получить нельзя. Однако, я не могу сюда же отнести маленькие франшизные районные салончики Маийя. Там у меня когда-то был действительно плохой опыт.
Хочу дать вам совет, не доверяйте свои волосы тому, в ком вы не уверены на 100%. Возможно это был действительно просто "не ваш" мастер... Да, и деньги вы действительно зра заплатили, так как услугу вы всё равно не получили.
I ja hozu. Mne vsjo NRAVITSJA!!
Uvazaemaja Vera! Ne nado tut reklamirovat parihmaherskuju, cej imidz uze ni cem ne spasew! A esli eto daze franchaizing, to eto vse ravno Maija VINOVATA v tom, cto dala pravo ne kvalificirovannim ludam okazivat uslugi naivnim devuwkam, kotorije vso gotovi sdelat radi sobstvennoj krasoti.
Es entos gadus eju uz Valdemāra Maiju, un tur ir vissuperīgākais frizieru meistars pasaulē! The best of the best! Bučas, Valdemāra meistariem!!! E.
Šodien nejaušības dēļ iegāju Jūsu salonā uz Brīvības gatves, kur nekad dzīvē otrreiz neatgriezīšos.
Frizierei Tatjani vairākas reizes teicu, ka man vajag izmazgāt un iztaisnot matus- kā vietā man tika izmazgāti un vienkārši izžāvēti mati- nezināju, ka par izmazgāšanu un vienkārsu izžāvēšanu jāmaksā 15ls. Bet trakākais bija, ka viņa nerunāja ar ar mani nevienu vārdu latviski, kad teicu, ka nesaprotu, ko viņa man jautā. Viņa man atbildēja: Do you speak English? Vai ir iespējama vēl lielāka necieņa pret klientu, kur vēl liek par šo necieņu samaksāt 15ls?
nesaprotu šos cilvēkus, kas saņem sliktu pakalpojumu un tad vēl par to maksā...