Salons "Helga" - apkalpošana
Labdien! Nopirku uz akciju kuponus uz solārīju uz šo jauko iestādi.
Tātad - vispirms - kuponā bija norādīta adrese brīvības iela 237. Kad saņēmos aiziet uz šo salonu - aplauzos pie tā, ka salons tomēr ir brīvības gatvē 237 un nokavēju no sava pieraksta laika 10 minūtes.
Aizejot salonā - rupja krievu tautības sieviete - pasaka KRIEVU valodā, lai sēžu un gaidu. Nepasaka, protams, to cik ilgi jāgaida....Es sēžu un gaidu ...gaidu...gaidu, līdz pacietība zūd - Jautāju - Cik ilgi vēl jāgaida, man taču bija pieraksts? Salonā ir 2 solāriji. Viens nezināmu iemeslu dēļ netika izmantots, laikam labāks un kuponu pircējiem netiek piedāvāts, nezinu, tas ir mans pieņēmums. KRIEVIETE atbild pa krieviski - Cikos TU ieradies? Es saku , nu jā es nokavēju, jo uz kupona adrese ir Brīvības iela 237 , bet reāli esat Brīvības gatvē 237 un tas nav viens un tas pats - Jūsu kupona dēļ arī nokavēju. Kad zvanīju un pierakstījos varējāt pateikt savu patieso adresi un nekas tāds nenotiktu.
Protams, ka mans pacietības mērs bija pilns un aizgāju prom nemaz neizmantojusi šos kuponus. Nekad neiesaku izmantot šī salona pakalpojumus.
Attieksme pret klientiem - šausminoša, pretīga un neiejūtīga, rupja un vispār nav nekāda interese par klientu ērtībām.
Lai neteiktu vairāk - STULBS SALONS AR STULBĀM DARBINIECĒM!
Komentāri (10)
Опять всему виной русские.Да когда же вы уже от этих комплексов избавитесь то... :))) Смешно читать уже :))
Pilnīgi piekrītu. Arī nopirku kuponus uz solāriju. Kad skatijos akcijas mājaslapā man vispār rādija ka tas salons ir pie VEF tilta. Pirmajā reizē, kad ierados apkalpošana bija normāla, bet otrajā(tādas 2 frizieres viena ar blondiem viena ar melniem īsiem matiem) vienkārši izspārdija ar savu attieksmi. Solārijs jau labs un lēts(man manuprat bija tas krutais) BET attieksmes dēļ nav vērts tur iet. Drīz šis salons noies pa burbuli. Viņi laikam nesaprot, ka konkurence tādiem saloneļiem rīgā ir milzīga un nejau cena nosaka visu.
Paldies par komentāriem, tagad skaidrs, kurp noteikti NEVAJAG iet.
Veronika, un smieklīgi te lasīt ir tikai un vienīgi tevi, kā tu attaisno neprofesionālu attieksmi pret klientu. Tā ka atbrīvojies labāk no saviem kompleksiem :))
funnyhoww-ты жертва хаотической репликации хромосом!!;))
Pēc atsauksmes tāda sajūta, ka neviena latviete nekād mūžā tā nedarītu un apkalpotu laipni un mīļi. Tē ir problēma apkalpošanā un attieksmē, nevis tautībā. Ir jāšķir tādas lietas. Starp citu, biju Helga salonā taisīt manikīru, bija normāla attieksme, tikai tā meitene visu laiku klusēja. Tas gan bija jocīgi.
Nezināt vai neuzrunāt klientu tā valodā, manuprāt ir slikta attieksme pret klientu un pret valsts valodu. Iet runa par attieksmi nevis tautību.
kaut kādas muļķības, tikko izgāju šajā salonā limfodrenāžas kursu-arī par kuponiem pirktu-krievu tautības saimniece un personāls, tas gan-bet nevaru teikt nevienu sliktu vārdu, visas ļoti laipnas, administratore Vika vnk smaidīga un jauka, gribas iet vēl un vēl, es domāju, ka viss atkarīgs no paša attieksmes pret citiem, lūk tā...
Es arī nopirku kuponus uz limfodrenāžas zābakiem šajā salonā. Jāatzīst, ka tikai 1 personāla pārstāvis ir laipns un atsaucīgs - ļoti jauna meitene ar pagariem matiem. Pārējie darbinieki vispār nedrīkst ar cilvēkiem strādāt!!! Ne atbild uz sveicieniem, ne atvadīties māk. 2 no 5 reizēm, kad atnācu, neviens ne tikai mani nesagaidīja, bet tie darbinieki, kas bija uz vietas, vispār par mani nelikās ne zinis.
Pirmajā reizē, priekštelpā nebija ne viena darbinieka, bet redzēju, ka vienā kabinetā, kāds ir, aizgāju un pateicu, ka esmu atnākusi, lai izmantotu tādu un tādu pakalpojumu, atbilde - sēdi un gaidi... Kad 15 min biju nogaidījusi, nesapratu, ko darīt, gāju un jautāju vai uz vietas vispār ir kāds cilvēks, kas mani var apkalpot. Tad man pateica, lai ejot un klauvējot pie cita kabineta durvīm. Aizgāju, pieklauvēju, iznāca sieviete un prasa, ko es gribot... Saku, ka esmu atnākusi uz limfodrenāžu, viņa neko neatbild, tāpēc nemaz uz atvainošanos neceru. Aizved uz kabinetu un prasa vai uz pusstundu, kad atbildu, ka uz stundu, man nelaipnā tonī tiek jautāts kāpēc es tik vēlu esot atnākusi, ka viņi tikai pusstundu vēl strādās... Es atbildu, ka atnācu laicīgi un arī paziņoju par savu atnākšanu citam darbiniekam, kas man paziņoja, ka jāgaida. Viņa kaut ko nomurmināja pie sevis un uzmauca man virsū tos zābakus.
Arī otru reizi par mani nelikās ne zinis. Friziere vienkārši darīja savu darbu, es atkal apsēdos 10 min nogaidīju, tad devos meklēt cilvēku, kas mani apkalpos. Atkal nekādas atvainošanās, tikai šoreiz, kad pēc pusstundas tas aparāts izslēdzās, neviens arī neatnāca ieslēgt to no jauna... Es, protams, gaidīju, jo nezināju, kas tur jāspiež, kad 10 min neviens tā arī nenāca, vilku nost zābakus, vilku drēbes un gāju atkal meklēt kādu, kas man to aparātu ieslēgs...
Pārējās trīs reizes man paldies Dievam trāpījās tā jaunā meitene, kas salīdzinājumā ar iepriekšējām divām tušmatēm, šķita kā eņģelis...
Bet es vairs nekad neiešu uz šo salonu, jo ar tādu attieksmi vēl nevienā skaistumkopšanas iestādē neesmu saskārusies. Pat primāras pieklājības normas praktiski visiem tā salona darbiniekiem nav zināmas.
Lauķiem lauķu problēmas, runajot par Brīvības ielu.
Šo salonu apmeklēju regulāri,gan frizierus,gan manikīru un limfodrenāžu neko sliktu nevaru teikt .Vienmēŗ apkalpots ir labi ,ja nākas kādu minūti pagaidīt tas jau nav pasaules gals nav personāla kurš nesaprastu latviski ,neskatoties uz tautību.Varbūt ari klientam ieejot salonā vajadzētu ievērot pieklājības normas,katram jau gan tās ir savas.