Salezone.lv - SaleZone.lv
sveiki.
neliela pieredze ar šo veikalu.
pirms gada iegādājos šajā interneta veikalā elektropreci. preci piegādāja uz mājām ar kurjera starpniecību. kad atvēru iesanojumu no garantijas talona ne ziņas, ne miņas. nu ok es domāju, ka vis jau kārtībā būus gan jau tā manta strādās. pēc neilga laika jau sāka purgāties te darbojās te nedarbojās. lidz vienu dienu parstāja strādāt vispār. protams garantija vēl veselu gadu.
megināju sazvanīt šo kantori protams tur neviens telefonu neceļ nekad. Nu labi, tad uzrakstiju epastu, ka tada lieta uz kurieni jāved un ka vel garantija. protams pārdevējs atkal neliekas nezinis, tikai toreiz kad pasūtiju preci, tad gan fiksi atzvanija un visu sarunāja....
Sanēmos un atradu to veikalu un aizvedu elektro preci atpakaļ. Protams, pārdevējs prasa: kur garantijas talons?
talona nav, šis pārsteikts negribēja ņemt.vienīgais, kas bija pirkuma pavadzime, kas bija arī toreiz vienīgā, kad iegādājos preci.
labi, ka bija vismaz tā. nācās viņam preci pieņemt uz garantijas remontu.
pērdevējs teica, ka dos ziņu jau pēc 2 nedēļām. nu jau labs laiks pagājis pusotrs mēnesis jau, no veikala ne ziņas, ne miņas. laikam būs jāizbrauc pie šiem atkal, nebrīnīšos ja vēl pateiks ka garantijas remonts ateiksts būs :-))))))
Komentāri (13)
Tā arī nesapratu - ja tev nebijas nekāda garantijas talona, kur tu izzīdi to 1 gada garantijas termiņu ?
1.Lūdzam autoru paziņot ar ko viss beidzas.
2. Prāsijam par talonu, bet bez problēmam paņēmam remontā pēc pavadzīmes. ("negribēja ņemt" - nav patiesība).
3.Kāpēc autors nepastāstīja par to, kā viņa prece, nodošānas remontā brīdī, darbojas ideali un nekada rēdzama defekta nebija. Servisa centrs īlgi vispar negrībēja neko darīt ar to preci un defektu atrāda tikai no n-tas diagnostīkas reizes, jo mēs prāsījam parbaudīt ātkal un ātkal. Tāpēc arī aizķēršānas.
Tātād autora prece ir saremontēta bez garantijas talona un neskātoties uz to, kā defektu ātrast bija ļoti grūti.
Lūdzam autoru būt objektīvam!
Kā tu atnāci veilalā bez garantijas talona un vēl esi neapmierināts, ka to panēma? Neviena veikala tev to nepanemtu. Kad perc preci tev pasam ir japarbauda ko tu nem)))) bernu darzs
Man līdzīga situācija - jau 3 mēnesi gaidu atbildi no veikala par to, ko man darīt ar elektropreci, kura pārstāja darboties mēnesi pēc tās nopirkšanas. Līdz nebija īsti degoši, bet tagad, izlasot šo sūdzību, būs jāsāk rīkoties aktīvāk. Jāpiebilst gan, ka pie preces pārdošanas, uz manu jautājumu kur ir garantijas talons, pārdevējs paskaidroja, ka pirkuma čeks ir uzskatāms par šo garantijas talonu... Mazliet gan dīvaini tas izklausās, jo kur tad šiem garantija, ka es atnesīšu tieši to preci, ko pie viņiem nopirku nevis kādu tādu pašu, bet sabojātu, bet lai tas satrauc viņus ne mani.
Nu gan brinumi :)
1. Pec PTA likuma, garantijas talons ir literatura/makulatura. Pirkumu apliecina vai nu cheks, vai nu kvits, vai nu PPR. Ar to pilniba pietiek, lai varetu izvirzit prasijuma pieteikumu preces remontam/nomainjai.
2. Jusu entuziasms komunikacija ar servisa centru ir apsveicams, tachu ir viegli izskaidrojams: ja problemu nenofiksetu, pircejs butu pieteicis neatkarigu ekspertizi par maksu, kura noskaidrotu ka prece ir ar defektu. Shaja situacija jus butu 3-karshais zaudetajs: PTAC jums uzgrustu ekspertizes apmaksu, jus panjemtu atpakalj no klienta preci atgriezhot naudu (jo pec likuma gala lietotaju vispar nekrata, kadas dramatiskas peripetijas un kolizijas jums ir ar servisa centru, garantijas saistibas piekrit jums) un SC to atteiktos remontet - tas verkjis paliktu jums ka nelikvids :)
Ta ka es teiktu ka neba nu jus bijat labie zamarieshi, bet gan visiem spekiem centaties pasargat tieshi sevi no finansialiem zaudejumiem.
Был положительный опыт с этой фирмой, все делают по закону и без лишних нервов..
Ļoti laba apkalpošana. Viss bija kārtibā. Paldies!
Nevar piegādāt preci laicīgi. Pat nepaziņo, kad prece būs piegādāta. Pašam jāzvana un jāprasa. Piegādā tikai pēc apm.mēneša.
Привезли электронную книжку за 4 рабочих дня, как и обещали, молодцы ребята
Sitas pagraba kantoris ir jaklape ciet.
Pasūtījumu izpildīja laicīgi, bez uzcenojumiem. Atbildēja ātri.
Jau kuru reizi iepērkos šajā veikalā un viss ir augstā līmenī.
Ar cieņu Kristaps.
Ir ar šo kantori negatīva pieredze. Pasūtīju preci ar piegādi, viņi zibenīgi atsūtīja rēķinu( tas ir vienīgais ko tās veikals dara ātri), apmaksāju. Solītājs piegādes datums ir pagājis, mēģināju sazvanīt, protams bezjēdzīgi - neviens neņem klausuli. Uz e-vēstuli tomēr atbildēja, kā prece būs apmēram pēc divām nedēļām. Kad noteiktais laiks pagāja, atkal ar veikala darbiniekiem rakstiski sazinājos, bet tur jau vecā dziesma - jāgaida vēl deviņas dienas. Protams nesagaidīju( jau nebrīnījos) ))).Rakstu kārtējo reizi, no veikala informācija, kā preci nevar nogādāt norādītāja vietā. Nācās pašam braukt uz DPD izņemt pasūtīto preci, un tagad nevaru saprast pa kādu piegādi es maksāju?
Es to visu varbūt nerakstītu, bet ir vel viens moments - tā bija dāvana uz jubileju. Jubileja pagāja, jubilārs palika bez dāvanas, kaut arī pasūtījām preci laicīgi, pat ar rezervi ( pasūtījām 19.05. , bet saņēmām 13.07.).
Tajā veikalā vairs neko nepirkšu, un citus brīdināšu.
Iegādājāmies arī elektropreci un atnāca ar nokavēšanos, prece beidza strādāt pēc aptuveni arī mēneša nepilna sazvanījām pēc vairākiem meiģinājumiem nemācēja īsti neko atbildēt, teica, lai rakstu epastā, aizrakstījām tajā pašā dienā, teica, ka atildēs 1 darba dienas laikā, jau 3 diena nav nekāda ziņa. Nezinu, kad vispār atbildēs. Meiģinās zvanīt atkal.