Rīgas Stradiņa universitāte (RSU) - Lektore Māra Grundmane
Esošie RSU studenti, no sirds iesaku apdomāt, kuru pasniedzēju izvēlēties par sava nobeiguma darba vadītāju!Man ir rūgta pieredze ar lektori Māru Grundmani - izvēlējos viņu par sava darba vadītāju, bet tā bija ļoti liela kļūda:1. savstarpēja komunikācija notika reti, jo uz nosūtītu e-pastu Māra Grundmane atbildēja ar vairāku dienu kavēšanos (zinu, ka ir arī citi studenti, kuriem atbildēt, bet nevajag uzņemties par daudz, ja nevar visu uzspēt);2. ieteikumu nebija;3. paskaidrojumu nebija;4. uzmundrinājumu, kā pienāktos darba vadītājam, nebija.Tā vietā no Māras Grundmanes saņēmu:1. 'plikus' komentārus par informācijas meklēšanu (piem., meklējiet to un to bibliotēkā, interesējieties pie sava programmas vadītāja);2. tekstu 'man nav, nebūs laika lasīt' un 'varbūt apdomājiet par darba rakstīšanu nākošajā gadā';3. 'iegāšanu' darba aizstāvēšanā.Tā, lūk!
Komentāri (3)
Hei, Tu gadījumā neesi sajaucis projektu nedēļu vidusskolā ar studiju nobeiguma darba rakstīšanu?
1.savstarpēja komunikācija notika reti, jo uz nosūtītu e-pastu Māra Grundmane atbildēja ar vairāku dienu kavēšanos
---
Tas, ka starp e-pasta saņemšanu un atbildi uz to ir jāpaspēj darba iesūtītā versija izanalizēt, Tev prātā neienāca?
2. ieteikumu nebija
---
Spriežot pēc tā, ka tika ieteikts meklēt konkrētas lietas bibliotēkā, tādi tomēr bija.
3. paskaidrojumu nebija
---
Kādu paskaidrojumu? Kurš tad raksta to darbu - Tu vai Tava darba vadītāja? Tev bija jābūt tam, kas ir kompetentākais konkrētā darab tēmā, nevis vadītāja, kurai ir N tādi vadāmie darbu rakstītāji, un katram sava tēma.
4. uzmundrinājumu, kā pienāktos darba vadītājam, nebija
---
:DDD Ak tad nebija katras rindkopas beigās "ak Tu manu cekuldūkulīt, pacenties vēl drusku, tad jau būs labi... "
Man tiešām žēl par neizdevušos sadarbību. Respektēju anonīmās absolventes viedokli, vien vēlos precizēt, ka " 'iegāšana' darba aizstāvēšanā" šajā gadījumā nozīmē vērtējumu ar atzīmi 7 vai 8.
Anonīmi ķengāties ir gudrs ikviens, bet atzīt, ka esi novilcinājis laiku un neesi sistemātiski strādājis vajag drosmi, kuras nereti cilvēkiem nav; turklāt uzskatīt, ka darba vadītājs "nesadarbojas" šajā gadījumā laikam nozīmē izpratnes trūkumu par kvalifikācijas darba "autoru kolektīva" lomām un pienākumu sadalījumiem. Lai veicas ex-studentam turpmākajās gaitās, bet par Māru Grundmani kā darba vadītāju domāju - paveiksies ikvienam, kurš labi pārzina sava darba tēmu, ir patiešām ieinteresēts pētniecībā un kuram izdosies Grundmanes kundzi dabūt sev par daba vadītāju.