RPIVA studiju kvalitāte augstskolā - Eiropas līmeņa studiju maksa, bet kāda ir lekciju kvalitāte ?
Diploms un reālais darba tirgus
Tieši izglītības saturs un kavalitāte ir tas par ko cīnīties, atbilstoši milzīgajām studiju maksām un salīdzinoši niecīgajām latvijas strādājošo cilvēku aldziņām, ko visbiežāk saņem students, ja atrod darbu Latvijā pēc augstskolas! Vai pasniedzējiem ir tiesības aizbildināties ka dekāniem un prorektoriem ir milzu algas bet lektori saņem kapeikas.Kur tad paliek milzīgās studentu mācību maksas summas?
Jau vairākus gadus augskola nenodrošina studentiem prakses vietas. Ir Izstrādāti Eitopas līmenim akreditēti programmu apraksti.Tomēr un diemžēl, kāds ir šo profesionālo lekciju saturs, un vai tas atbilst darba tirgus prasībām.Tiek prasmīgi nomaskēts zem iespaidīgā programmas apraksta.
Sapulcē tika izskatīta lieta par nesen pabeigušo LU STUDENTU Indras Freimanes Kūmiņas un Anša Jurģa Stabinga neprofesionālo un nepedagoģisko attieksmi lekcijās pret RPIVA studentiem .
Atbilstoši iesniegtajiem ziņojumiem un priekšlikumiem (Iiecinātāji protams paliek anonīmi)
ANSIS Jurģis Stabiņģis Lekcijās demonstrē neirotisku, slimīgu varaskāri, kas ļoti negatīvi ietekmē mācību motivāciju. Cenšas uzspiest savu vienīgo patiesību augstākajā instancē .Bieži parādot savu augstprātīgu attieksmi pret studentiem cenšas ignorēt studentu tiesības. Veikt diskusijas un uzdot jautājumus. Ir Aizvainots un dusmīgs, kad studenti izsaka savu viedokli, tad kad tas nesakrīt ar paša Stabinga domu un ticību.
Lekcijās sniegtā informācija ir zema līmeņa kura bieži ir pretēja tam, kas ir nepieciešams profesionālajā darbībā. Praksē tik pat kā šādai informācijai nav atrodams pielietojums. Pirms Putnieces vadītajām praksēm netiek pat domāts par to, ka būtu jānodrošina studentus ar atbilstošam prakses vietām. Pēc eksāmeniem, tiek diskriminētas studentu tiesības labot un kārtot eksāmenu atkārtoti, tas tiek aizliegts. To liek darīt nākošajā gadā un par studiju maksu, pieprasot to pilnā gada apmērā, arī par nokārtotajiem priekšmetiem. Kaut kādā ziņā tas izskatās un ir līdzīgi pēc 90.gadu haritončika reketa, tikai šinī gadījumā tie ir finansiālā krīzē nonākuši studenti.
Rodas iespaids, ka „viltus pasniedzēji” cenšas cīnīties šādā veidā ar saviem nākamajiem konkurentiem.
NEMOT VĒRĀ TO, KA TIEŠI LEKCIJU KVALITĀTE UN PASNIEDZĒJU LĪMENIS, IR AUGSTSKOLAS POZITĪVĀS REPUTĀCIJAS RĀDĪTĀJS.
Saistībā ar to, ka bieži pasniedzējs sevi ir parādījis kā, nekompetents, neprofesionāls un nav centīgs. Iesniedzām senātam Izskatīt jautājumu par A.Jurģa Stabinga neatbilstību maģistratūras pasniedzēja un supervizora amatam un prasībām augstskolā. Fakultātes vadība ir ļāvusi šādiem vājiem mācību spēkiem veikt lekcijās, „iestrādāšanos” uz profesionālās maģistratūras studentiem.Tikai, kā šādā veidā, ja bijušajiem LU studentiem ir jāiestrādājas var nodrošināt Eiropas līmeņa profesionālās izglītības kvalitāti?
Labākais risinājums senātā ir pārtraukt šādu pasniedzēju „iestrādāšanos” par, maksas studentu lielajām studiju maksām.
Atstādināt Ansi Jurģi Stabiņgi no iestrādāšanās uz maģistratūras studentiem. Labākajā gadījumā pārceļot uz 1.kursa bakalauriem uz kuriem atļaut šāda līmeņa pasniedzējiem iestrādāties. Kura jau ir turpinājusies vairākus gadus bez acīmredzamiem pozitīviem rezultātiem. Tomēr ņemot vērā ka arī bakalauru programmā ir jāmaksā milzīgas studiju maksas par mācībām studenti uzskata, ka diez vai gribētu studēt pie šāda līmeņa lekciju kvalitātes.
Ņēmot vērā to, ka aptauju anketu materiāli neievērojot konfidencialitāti tika izdalīti pasniedzējiem
Studentu sapulču dalībnieki paliek anonīmi, jo ir iebiedēti ar šādu pasniedzēju viltu un atriebīgumu. Kurš bieži parādās gala eksāmenu pārbaudījumos!(pēc kuriem var nokāst naudu no studentiem.)
Pievienot komentāru