Rolis - Rolis čakarē klientus
Man arī par Roli iebildumi - uzskatu, ka tiku konkrēti piečakarēts. Pieredze šāda (2 g. veca - varbūt kas pa šo laiku ir uzlabojies).: manam auto vw vento dīzelim sāka parādīties "zilie dūmi". Izlēmu nečakarēties pa kaktu servisiem, bet braukt uz kādu krutu, samaksāt varbūt vairāk par diagnostiku, bet ietaupīt neremontējot to kas nav jāremontē un, aptaujājies paziņām (kuriem gan iebildumi nav), dzinu autiņu uz Roli.
Tātad diagnostika -35 Ls, diagnoze - ar autiņu braukts ar maziem apgriezieniem un eļļa ir sakrājusies izplūdes sistēmā (auto toreiz bija tikko nopirkts un es nezināju neko par viņa ekslputāciju). Ārstēšana - kādas 10 reizes kārtīgi izgāzēja un dūmi pazuda.
Auto bija pieslēgts pie kompja - cipa viss ok, ar kompresiju viss kārtībā.
Nobraucu kādus 5km un nolēmu pārbaudīt vai zilie dūmi tiešām nav (viņi parādījās tikai gāzējot) - dūmi bija un tādi paši kā agrāk.
Pierakstījos vēlreiz, šoreiz remonts ilga 2 dienas (iepriekš kādas 2 stundas), paziņoja, ka esot jātīra turbīna - es piekritu, kautgan nesapratu, ko tieši viņi tur tīrīs), pie reizes paprasīju lai izmēra kompresiju mehāniski jo baidījos, ka būšu nopircis auto ar nojātu dzinēju.
Rezultāts - dūmi nekur nepazuda, iztērēti papildus 185Ls, no kuriem par darbu kādi 180, pārējie 5 materālos (laikam jauna blīve). un slēdziens pēc kompresijas mērīšanas ka viss ir dir*ā, ka kā minimums būs jāmaina gredzeni, ka bez 500Ls nekas nesanāks. + vēlāk garāžā konstatēju, ka degvielas atplūdes trubiņas atliktas atpakaļ vecās un dabiski laida garām saļarku un ka viena no turbīnas siltumizolējošo plāksnīti turošajām skrūvēm ir nolauzta.
Tā nu biju iztērējis 220Ls lai iegūtu divus pilnīgi pretējus slēdzienus - viss ir ok un viss ir d***ā.
Kā tas viss beidzās? čoms vienā mazpilsētā nomainīja vārstu blīvslēgus - izmaksāja tas prieks kādus 30Ls, un zilos dūmus vairs neesmu redzējis.
Joprojām uzskatu ka esmu piečakarēts un taka nekādu naudu atpakaļ nedabūju, tad arī saku, ko par viņiem domāju.
Komentāri (4)
Jā nav paveicies. Es braucu tikai pie pazīstamiem.
Man tāds pats stāsts, tikai man Audi negāja.Pie tam diagnostika tika veikta, ne tikai Rolī, bet arī citur, katru reizi kautkas cits.Nomainīju gandrīz vai visas detaļas, ebt mašīna kā neiet tā neiet.Roli man ieteica paziņas, jo skaitoties labs serviss.Nu nezinu, pāris simtus izliku pie viņaiem un jēgas nekādas.Nesaprotu tikai, kāda jēga taisīt diagnostiku, ja nomainot detaļu, tāpat auto neiet?
ja mani ari piecakarēja tikai uz 1000ls un vel tik nekaunigi izrurējās es tikai savu patiesību ar juristu pierādīju uz ko viņš Pats Boss teica nu redzi tapat samaksāji par to tikai juristiem bet es jutos gandarīts par to kad viņu noliku pie vietas laigan mašina labāk nesāka braukt
Mani pirms vairākiem gadiem tas pats bija ar Hondu - mašīnai uznāca ik pa laikam noslāpt ceļa vidū.
Protams, es ar gribēju "Izlēmu nečakarēties pa kaktu servisiem, bet braukt uz kādu krutu, samaksāt varbūt vairāk par diagnostiku, bet ietaupīt neremontējot to kas nav jāremontē".. Diagnostika 20Ls
Bet viss izvērtās tā kā KAUT KO mainīja (tagad gan vair īsti neatceros, bija pirms vairākiem gadiem) un pēc 2 dienām tjpa mašīnai viss ok - 50Ls - tajā laikā tā tomēr bija paliela nauda.
Braucot mājās mašīna atkal nomira ceļa vidū. Drausmas, kāda sajūta, ziemas vakarā sestdienā uz ielas viens ar beigtu mašīnu. Visi paziņas, kas var palīdzēt kā pie sestdienas ierāvuši.
Izaucu evakuatoru - 30Ls, lai aizvilktu atpakaļ līdz servisam.
Pirmdienā ķerās pie nākamā darba - mainīja seveces, sveču vadus- mainīja visu ko vien varēja, dzesēšanas šķidrumu, motoreļlu, visu, lai tikai naudu dabūtu. Kārtējie 60Ls
Un mašīna pēc 2 dienām atkal stāvēja klusa :(
Trešo reizi serviss Rolis ķērās pie darba un vēl nosmēja, ka mašīnai vajagot mācītāju :D
Šoreiz iztīrīrja benzīnbāku - kārtējie 50Ls
Un ar trešo reizi mašīna vairs nesprāga nost. Nu vienvārdsakot vilšanās pamatīga.
Kopā tas man izmaksāja 210Ls - drausmīga summa tajam laikam.
Pagājuši jau kādi 5 gadi - bet tajai vietai metu līkumu.