Ripo - Slikts servis
Nav saprotams, kādā veidā tik nekvalificēts personāls, "tā sauktais dizainere" Liene Āboliņa, var strādāt Ripo. Tika pasūtīts skapis, un nācās saskarties ar nekvalitatīvu darba izpildi sākot ar dizainu un beidzot ar izgatavošanu. Pasūtot skapi ar 3 durvīm, kur sānu durvīm jābūt no matēta stikla, "dizainere" Liene Āboliņa nav spējīga pareizi to izdarīt. Programmā tika ievadīta viena durvis no matēta stikla, bet otra no glancēta stikla. Veicot pasūtījumu, nevienam strādniekam arī neienāca prātā sazināties ar "dizaineri" Lieni Āboliņu un precizēt materiālus, bet beigās tika izgatavots jau 3 variants, skapis ar abām glancētam sānu durvīm. Var secināt, ka komunikācija starp Ripo darbiniekiem vispār nepastāv, lūk šādi strādā Ripo. Un beigas "dizainere" neatbild uz epastiem un baidās piezvanīt klientam. nesaprotu kāpēc man jāmaksā par to ka Liene Āboliņa nemāk strādāt?!
P.s. Bikšu turētājs ir uzstādīts 60cm augstumā, vīra bikses nav iespējams pakārs, un normāli izbīdīt bikšu turētāju, tas ir uzstādīts pārāk zemu.
Cien. Alīna,
Paldies par Jūsu sniegto informāciju. RIPO serviss ar Jums sazināsies, lai veiktu uzlabojumus Jūsu prasībām.
RIPO vadība.
Komentāri (1)
Katram uzņēmumam jau var gadīties kādas ķlibeles. Es, savukārt, savu iebūvējamo skapi pasūtīju no UP mēbelēm, serviss tiešām ļoti labs, viss tika kārtīgi saskaņots, nekādu problēmu. Varu ieteikt https://up-mebeles.lv/iebuvejamie-skapji/