Veikals Rimi - Apsarga nepieļaujama rīcība
Šodien, iepirkos Tc Alfas Rimi veikalā. Piepircis pilnu mugursomu ar ikdienas pirkumiem, vaiksmīgi salicis visu somā, eju uz izejas pusi. Te nu man pretim nāk apsargs un saka, ka viņam esot aizdomas, ka es esmu kautko nozadzis un lai es parādot čeku. Uz ko atbildu, ka čekus parasti neņemu, un nēsmu neko zadzis. Ejam pie kasaes atpakaļ, meklēt manu čeku, un tad seko interesantākais-no apsarga puses dzirdu šādus tekstus-Es jau šodien vairākus tādus kā Tevi esmu noķēris, lai es baidzot melot, u.t.t, vārdu sakot, jau noliek mani par zagli, bez pierādījumiem.Kad atrodam čeku, liek man izkrāmēt somu. Salīdzinam visu pēc čeka, un šis saprot, ka ir mani nepamatoti apsūdzējis, un atvainojas.Bet tās pretīgās sajūtas ta man paliek, kad visi skatījās uz manis kā uz zaglēnu, pilnīgi riebjas. Un man pat nepīkstēja nekādi pīkstuļi, vienkārši gribāja kādu aizturēt un pakratīt. Tā jau visus pēc kārtas varētu apturēt, un kratīt somas laukā, cik tālu tad mēs noiesim. Tākā vajadzētu tur samaeklēt apsargus, kas pārzin savus pienākumus.
Komentāri (17)
Ну и дурак же ты! На претензию охранника надо реагировать так - я запишал на выходе? Нет! У вас подозрение, что я что-то украл? ПОКАЖИТЕ ФРАГМЕНТ ВИДЕОНАБЛЮДЕНИЯ, ГДЕ ЭТО ЗАФИКСИРОВАНО!!! Если охрана отказывается, то просто ТРЕБУЙТЕ ВЫЗВАТЬ ПОЛИЦИЮ! После этого наглецы из бывшего "Фалка" тут же теряют пыл и отпускают вас!
Esi iecietīgāks pret šo cilvēku darbu, tev tādu nenovēlētu! Un zog šajos laikos lielos daudzumos un bezkaunīgi. Protams, ja uzvedas rupji un aizvainojoši, jāsūdzas.
Gribēji, lai baltmaizes kukulis pīkstētu?? Smieklīgi!!
Andrejs, ne govori togo, chto ne znaesh. Alfu ohranjajut Grifi, a bivshie Falck teperj G4S.
Smiekli nāk par tiem apsargiem, kas cīnās, par svešu īpašumu!!
Apsargs skaidrs kad rikojās pretlikumīgi, mierigi var iesūdzēt tos studentus!!!:))))
ja ari ir izdomas viņam somas jāpārauda savās telpās lai citi neredz tā lūk!!
bet vispār šitajā banānu republikā tie vēl ir ziediņi!!:)))
Muļķis tu esi Juris, viņiem pēc tam par nozagtu mantu, pašiem no savas kabatas jamāksā:(
To Vox..
Es jau neko neteiktu, ja nebūtu tā pretīgā attieksme no apsarga puses, ka tevi jau laikus noliek, un izturās kā pret zagli. Ja tu esi jaunietis un ar tādu jaunieša stiliņu, tas nozīmē, ka tu uzreiz esi huligāns uz zaglēns. Vienkārši lai iemācās pareizo valodas kultūru, kā jārunā ar patērētāju..
pats strādāju apsardzē un arī Rimi veikalā. pie mums gan točna šitā neviens nedara. ņemam ciet tikai tad ja 100 % redzējām, ka kaut ko nozog! apsargs tiešām nav smuki izrīkojies... un galīgi nav izvēlējies īstos vārdus pateikt! diemžēl apsardzes firmas nevar visu izkontrolēt un šādi darbinieki nav retums. vajadzēja tev uzrakstīt sūdzību info centrā, no viņa tiktu pieprasīts paskaidrojums un vismaz priekšnieki par to uzzinātu. un par nozagtajām precēm nevienam apsargam rimi nekas nav jāmaksā. vienīgi ja kaut ko tiešām lielā summā nozog un apsarga vainas dēļ...
Man tads pats gadiijums bija nesen rimii Alfaa, kad ar viru un bernu gajam jau laukaa ar visiem iepirkumiem, kad apsargs klaat un lai uzradu somas un maisina saturu, jo aizdomas, ka varam buut apzagushiem, jo redz kolegim likaamies diezgan aizdomiigi! Paraadiijaam ceku, teicam, ka vinsh nepamatoti kavee muusu daargo laiku, izkraameejot paunu saturu, taapat aplauziens vien buus... un ko nu? ...apsargam palika gauzjaam neerti. Godiigi sakot tas mums likaas taads stulbums un pat cienu aizskaros "zests" no rimi darbinieku puses. Pat riebjas tur iet iepirkties!
te tik daudz stulbibas raksta ka pilnigi nak nirgas, miljie cilvecinji! Es esmu nostradajis apsardze 8 gadus un dazadas firmas, viss tas kas bija izdarits no apsarga puses viss ir izdarits pareizi 100% varbut vienigais vinch nepareizi darija ka teica pa to ka shodien daudzi tadi ka tu bijushi, to nevajadzeja, bet stradajot veikalos man ir bijushi simtiem aizturetie un tad kurus ne kad neturesi aizdomas, pat 2 biznesmeni trapijas, pec triskarshas samaksas vini sedas savos krutos vagjos un laida majas!aA apsargi pilda savus pienakumus un ja apsargs ludz salidzinat pirkumu ar cheku tas ir jadara, ja var saukt policiju bet vienalga salidzinat vajadzes ar vai bez policijas, un stradajot pec grafika sutku caur divam vai pat divas sutkas, saureiz galva rebst, un tas vis ir kajas, bet to sapratis tikai tas kursh tik tiesham to izbaudijis uz saviem pleciem!!!
piekritu Andrejs.t!!! pats ar stradaju vairak ka 4 gadus apsardze. Tiesam ir trapijies, ka solida dama, pec skata biezaa. Panemot uz parbaudi, ari vinai bija pretenzijas daudz un dazadas. Beigas izradijas, ka bija uzlikusi 8 veikalus uz ausim. Kaut gan maka, nu teiksim ta naudas vinai bija ka spaļi, gan eiro, gan dolāri. Pašlaik nevienam nevar uzticēties. Daudzi ar blauj, ka sauciet policiju u.t.t. Bet tas tere dargo laiku cilveka, ja vinam protams nav kur steigties tad jau ok, jo citreiz ta policija jagaida vairakas stundas.
tikai nevajag te murgot par kaut kādu čeku salīdzināšanu. kāds pamats uzskatīt, ka cilvēks kaut ko zadzis, ja pīkstuļi klusē?
TEV NEVAJADZEJA VINAM NEKA UZRADIT, BET VIENKARSI PASUTIT DIRST, JO JA BUTU KO NOZADZIS KA VINS TEICA, TAD BUTU PIKSTEJUSI SIGNALIZACIJA PIE KASES. MINUSS TAS, KA NEPIEFIKSEJI APSARGA VARDU UZVARDU, BUTU IZLIDZEJIS, KA VINS VAIRS NESTRADATU. UN BUTU PANEMIS PRIEKSA VINA PRIEKSNIEKU. MAN DARBA IR BIJUSI SASKARE AR SADU APSARDZES GRIF DARBINIEKU NE VIEN VIEN. SLIKTI, KA NEIZSAUCI POLICIJU. ES TEV TO SAKU KA KRIMINALPOLICIJAS DARBINIEKS. TADI APSARGI IR JASODA.
Nu apsargi tak arī cilvēki un bieži tak kāds kaut ko zog... Tak jebkurš var ķļūdīties.. un ja vēl atvainojās, tad vispār ko pārmest! Un ja tu neesi zadzis, tad ko mīst, lai pārbauda tevi un ej tālāk..
Mystery Shopping”- slepenais pircējs, slēptais pircējs.
TEL: 29662955
Speciālisti noskaidrojuši, ka piesaistīt jaunu klientu ir desmitreiz dārgāk, nekā noturēt veco.Pats izplatītākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems servisa līmenis:
• 69% klientu novēršas no uzņēmuma tieši piesaistīto darbinieku vainas dēļ, kam par iemeslu ir viņu nekompetence, nepieklājīga, gausa attieksme un nepietiekama uzmanības veltīšana klientam;
• 13% - zemas produkta vai pakalpojuma kvalitātes dēļ;
• 9% klientu tiek atvilti ar konkurentu palīdzību.
Ņemot vērā doto statistiku, var izdarīt secinājumu- klienti dod priekšroku tiem uzņēmumiem, kas lielāku vērību velta tieši apkalpošanas kultūrai. Cik kvalitatīva tā ir jūsu uzņēmumā? Vai varat uzticēties savam personālam? Vai klientu nodaļas un servisa dienesta darbs ir efektīvs? Kāda ir komunikāciju sistēma starp jūsu uzņēmuma struktūrvienībām un ar klientu?
MYSTERY SHOPPING — tā ir personāla darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic "SLEPENAIS PIRCĒJS”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo "SLEPENAIS PIRCĒJS" vērtē situāciju tipiska klienta acīm. "Slepenajiem pircējiem" ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamatatšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā.
Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais Pircējs», Jūs iegūsit sekojošo:
informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā;
informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti;
informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu;
informāciju par konkurentiem;
apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem;
personāla apmācību efektivitātes novērtējumu.
Metodes nepieciešamās informācijas saņemšanai ir atšķirīgas, - tās varētu būt vizītes tirdzniecības punktos, kontrolpirkumi, telefona zvani, vienkārši pasīva darba novērošana u.c.
"Mystery shopping”, atnākot uz tirdzniecības punktu, izvēlas preci, konsultējas ar pārdevēju un veic pirkumu, dažkārt arī provocējot un pat radot mākslīgi problemātiskas situācijas, kas varētu labāk atklāt apkalpošanas nepilnības. Tādējādi var novērtēt visu pārdošanas procesa ciklu, ieskaitot personāla darbu ar kases aparātu, preces piegādi, un pēcpārdošanas servisu.
"Mystery visiting" notiek bez pirkuma veikšanas, tiek novērtēta pārdevēja sniegtā konsultācija preces vai pakalpojuma izvēles etapā.
"MYSTERY CALLS" ļauj novērtēt izziņu vai abonentu dienestu, klientu tehniskā atbalsta centra, pēcpārdošanas servisa darbību.
"MYSTERY SERVICE" palīdz novērtēt servisa kvalitāti, montējot sarežģītas tehniskas ierīces mājās vai, piemēram, apkalpošanas kvalitāti autoservisā. Daudziem pasūtītājiem tāda novērtējuma iespēja ir ļoti svarīga.
Vairāk informācijas pa tel: 29662955
Ivar! KA tu vari iesudzet apsargus? Ko vinji ne tadu izdarija, iznjemot ka apvainoja? Viss tika darits pareizi, ja vinju aizvestu uz telou, ka tad 4eku dabutu, ja nezini kas ir vinjam soma? Un tevis zinawanai daudzi negrib iet uz telpu, un pasi saka ka parbaudisim tepat, bet pectam wadi vel apvaino:)