Rimi Zoom - Slikts serviss, neizpratne
Esmu neizpratnē, īsi pirms plkst. 22.00 iepirkos Rimi Zoom, saprotu, bija jau vēls, tāpēc strādāja viena kase, pašaplalpošanās kases un info kase. Ar lielo iepirkumu grozu devos uz pašapkalpošanās kasi, taču bija jāiegādājās arī cigaretes, kuras tur bija beigušās. Ņemot vērā, ka kasēs to vairs nav, vienīgā iespēja bija info kase, no kuras nav nekādas jēgas, jo nelaipnā pārdevēja, lika iet atkal stāvēt garajā rindā un tā arī nepārdeva cigaretes. Cik saprotu info kase tikai izveidota, lai sīkumus, tai skaitā cigaretes ietu pirkt tur, lai nav jāstāv garajās rindās? ...un tā nav pirmā reizes tieši šajā veikalā. Nesaprotu, kāpēc citos veikalos ar info kases pieejamību kasierēm ir saprašana kam tieši tā ir domāta.
Komentāri (1)
Šajā gadījumā varu pilnībā piekrist rakstītajam. Pavisam nesen bija līdzīgs gadījums, kad garāmejot vēlējos iegādāties šķiltavu gāzi, kas pieejama tikai info kasē. Kasiere paskaidroja, ka tagad info kases darbojas tāpat kā parastās kases un arī tādus pirkumus var veikt tikai rindas kārtībā. Tātad, lai nopirktu kaut ko info kasē, man jādodas iekšā veikalā un jāstāv rindā, tāpēc, lai Rimi varētu ietaupīt, neverot vaļā vēl vienu parasto kasi. Labi, ka vismaz Maxima vēl nesirgst ar šādu nabadzību un tur savu gāzes balonu iegādājos bez problēmām.