Rimi - VEIKALA VADIBA
Vēlos izteikt savā un arī lielākās kolektīva daļas vārdā sūdzību par RIMI vecmīlgrāvis veikala vadītāju Valentīnu Pirnaku, pacietības mērs ir pilns, bet lielākā daļa darbinieku ir iebiedēti, un tādēļ klusē.
Viss sākās jau pirmajās nedēļās kad viņa parādījās šajā veikalā, pēc iepriekšējā vadītāja viss palika idealā kārtībā, bet jaunā vekala vadītāja protams ka „pamanīja” ka šeit valda liela nekārtība, un uzsāka daudzas pašrocīgas reformas.
Pirmā, kas aizskāra darbiniekus visvairāk, bija tirgus piemaksas atcelšana, ja agrāk to nemaksāja gadījumā ja darbinieks bija par kaut ko nogrēkojies, tad tagad vajadzēja vadītājas acīs paveikt brīnumu lai to nopelnītu. (gadījums kuru bija piefiksējuši vairāki cilvēki – bija reize kad darbinieks bija abas savas brīvdienas pavadījis darbā, palīdzot savā brīvajā laikā, kad vadītājai tika ieteikts šim cilvēkam piešķirt tirgus piemaksu, viņas atbilde bija, ka „Šis cilvēks taču nav paveicis neko pārcilvēcisku”.
Tātad lūdzu arī paskaidrot, kādēl tikai šajā veikalā ir šāda kārtība, jo ir ievākta informācija, ka nevienā citā RIMI veikalā netiek piekopta šāda politika, lūdzu arī izvērtēt vadītājas kompetenci un sagatavotību vadīt veikala kolektīvu.
Tāpat apbrīnu izraisa vadītājas zināšanu trūkums, nespēja atbildēt uz elementāriem jautājumiem, vadītājam ir jābut zinošam, kad griezos pie viņas pēc padoma, nekāda atbilde netika dota, parasti tiek sabļauts virsū, ar kādām tiesībām darbinieki uzdrīkstas traucēt veikala vadītāju ar tik muļķīgiem jautājumiem.
Kārtējais jautājums ir līdzekļu ekonomija, ir dzirdēti strīdi, ka dēļ Valentīnas pārspīlētās ekonomešanas tieksmes, tiek traucēta veikala darbība – tas viss ir tādēļ, ka viņa cer uz šīs ekonomijas rēķina nopelnīt sev ko lieku, vai arī izskatīties labāka nekā ir, kad ir vajadzība izsaukt meistaru, Valentīna atbild ka viss būs kārtībā, un meistars būs, bet realitātē uz meistara izsaukšanu ir jāgaida nedēļām, kamēr Valentīna izlemj, ka situācija jau ir gana kritiska. Darbinieku ēdināšana ir vēl viena katastrofa, Valentīna vēloties ietaupīt kādu latu uz mums, baro sliktāk nekā cūkas, tiek apvārīti makaroni, vai griķi (paši lētākie) un vienkārši uzmesti uz galda, pēc stundas ēdiens ir nebaudāms, un tas ir jāmet ārā, kad ir diena kad par pusdienu iegādi neatbild Valentīna, uz galda parādas maize un kāds desas gabals, un sakiet, vai veikala vadītāja ir tiesīga turēt koplietošanas cukuru, tēju un kafiju aiz atslēgas, un izdalīt pēc saviem personīgiem ieskatiem, noguris cilvēks pārtraukumā vēlas siltu tēju vai kafiju, bet šeit ir jāsamierinās ar pliku ūdeni..... sakiet, kādēļ pret mums izturas kā pret dzīvniekiem?
Bļaušana un pacelta balss jau ir pierasta lieta no Valentīnas puses, viņa atļaujas ņirgāties par saviem padotajiem, bļaut virsū citu kolēģu klātbūtnē, apsargu klātbūtnē, un PAT KLIENTU KLĀTBŪTNĒ, viņa reiz pati pateica ka nekad vairs neies runāt ne ar vineu klientu zālē, pēc tā gadījuma kad saniknota kliente sabļāva Valentīnai virsū ar necenzētiem vārdiem... Viņa nekad neuzklausa cita viedokli, un ar bļaušanu, ietiepību paliek pie sava, pat ja viņai nav taisnība. Bieža grafika pārtaisīšana ir bieža parādība, darbinieki ir bijuši spiesti parakstīt pa trijiem un pat vairāk grafikiem mēnesī, manipulācijas ar stundām arī ir piefiksētas, lūdzu darīt kaut ko lietas labā, jo ja nebūs palīdzība no RIMI puses, mēs – tie kas ir pietiekoši drosmīgi lai par to runātu, savāksim materiālus par šo veikala vadītāju, un iesniegsim tos masu medijos, lai tie beidzot parāda, kas notiek šajā veikalā.
Ar cieņu Anonīmie RIMI „Vecmīgrāvis” darbinieki.
Komentāri (3)
Tauta, izsakamies aktivaak, lai sito pamana sabiedriba, savadak si buus karteja sudziba kas nogrims aizmirstibaa.
Esmu bijušais Rimi darbiniek un pēc pieredzes saku ka Valentīna ir visbriesmīgākā veikala vadītāja visā Rimi Vecmilgrāvja vēsturē. Viņa patiešām ņirgājās par cilvēkiem..
Nerunāsim jau par tādiem faktoriem kā slimošana.. par to vispār i nevar būt runas.. kamēr nebūsi ar vienu kāju kapā tikmēr slimības lapu i nedomā ņemt.. par grafikiem arī taisnība.. pat ja arī būsi saslimis viņa iedos brīvdienas, lai tikai nebūtu jāmaksā slimības nauda.. jo redzies tas bojā veikala tēlu un līdz ar to viņa saņem mazākas prēmijas..
Un ja runā par pīpēšanu tad nau iespējams iziet uzpīpēt kad ir brīvs brīdis.. tiek stādīti visādi pīpēšanas grafiki, par kasieriem jau vispār nerunāsim.. jāprasa atļauja lai aizietu uz tualeti..
Tiek vaktēts cikos aizej pusdienās un cikos atgriezies.. ja esi nokavējis kaut minūti tiek izteikts rājiens.
Iepriekšējais direktors uz viņas fona bija vienkārši eņģelis.. varēja viskautko sarunāt ja ļoti vajadzēja.. bija pretīmnākoš.. bet no šīs personas pat serēt nevar kautko tamlīdzīgu..
Tāpēc es vēršos pie Rimi darbiniekiem.. lūdzu nebaidieties un izsakiet savu viedokli.. cik ilgi jūs cietīsiet.. jūs neesat dzīvnieki kas dzīvo krātiņā un ir atkarīgi no cita cilvēka.. negaidiet ka kautkas mainīsies pats no sevis.. un vēl jo vairāk uz to ka Pirnakas kundze sāks pret jums attiekties kā pret vienlīdzīgu cilvēku.. uzdrošinieties paust savu viedokli.
Lai veicas.. :)
tur gan pret stradniekiem atieksme ir ka pret mesliem, pati stradaju tur un zinu ka tas ir kad pret tevim izturas ka pret sudu, it ipasi jau vaditajas, veikala darbiniekam palika slikti vins samanju zaudeja bet vinju pat ne palaida majas pateica ej stradat vadiba tur ir ne lietiga un ne tikai valentina tur viss pretigaka ir liene