Rimi - Veci salāti
Kārtējo reizi Rimi Azur, iepirkos nopērkot vecus salātus, nesaprotu tik liels uzņēmums regulāri tirgo vecus salātus. Siera salāti safasētie, atveros iepakojumu izskatās ka iepriekš divas nedēļas stāvējuši vitrīnā, apkaltuši, sausi, veci. Saprotu vienu, divas reizes, bet ne jau regulāri.
Komentāri (2)
Attiecībā uz pārtiku ir jāvēršas veikalā arī pie pirmās reizes, ja vien tev nav vienalga, ka ar vecu vai bojātu pārtiku var ne pa jokam saindēties.
Vasarā man gadījās nopirkt burkānu sulu, kam derīguma termiņš vēl bija derīgs, bet sula bija saskābusi. Es to nākamajā dienā aiznesu atpakaļ uz veikalu (RIMI) - viņi man bez ierunām atgrieza naudu. Protams - čeku saglabājam. Bez čeka nebūs nekas.
Ja bieži iepērcies tajā veikalā - varbūt nav apgrūtinoši uzrakstīt e-pastā, kontakti viegli atrodami RIMI mājslapā, lai viņi var reaģēt uz to, ka konkrētā veikalā par nodaļu atbildīgais nepilda savus pienākumus. Veikalam labi, ja zina, kad kāds nestrādā, un tev arī labi - vadībai reaģējot, turpmāk varēsi iegādāties kvalitatīvu pārtiku.
Varbūt nākamreiz iepērkoties, atver iepakojumu turpat pie kases, un ja salāti veci, lai atgriež naudu, par neatbilstošu preci. Tas, parasti, iedarbojas daudz labāk. Taču vislabākais risinājums - neizmantot lielveikalu kulināriju.