Rimi - Stundas
Neejat strādāt uz rimi, kas atrodas Molā, jo tur direktore griež stundas nost, nesanāk pat normatīvās stundas. Ņirgāšanās par darbiniekiem, kā ar attieksme negatīva, domā tik pa sevi tā saucamie priekšnieciņi-noraksta visādus labumus un rīj paši kabinetos, bet ar darbiniekiem nedalās, fui attieksme.
Komentāri (11)
Vai tad par latviešu valodas zināšanām nedod bonusus?
Kā tad būtu domāts?
Tur nekādus bonusus vispār nedod. Tikai skatās ko vēl var noņemt.
Varbūt tev jākļūst par priekšnieciņu. :)
Man ari draudzene strada tajā Rimi. Tur tagat cilveki masveida raksta atlugumus tapec ka direktore laiza tikai pakalu regionalai vaditajai un par veikalu vispar nedoma. Stradā tikai viena! kase. Cilveki jau ta maz un ari tos nevar apkalpot. Darbiniekiem režims ka cietuma pec darba nevar paspet uz transportu jo jagaida apsargs kurs izlaiz no veikala. Preces stav pilna noliktava tikai nav kas izved jo darbiniekiem dod brivdienas. Pa veselu nodalu viens cilveks un tam pat nav pilnas stundas. Toties diorektorei nav laika jo vajag barot regionalo.
Cik man zināms, Rimi nav jānodrošina normatīvās h. Viņiem ir jānodrošina vismaz ar 120h. Priekš tam ir citi veikali,kuros var iet dabūt atlikušās h.
Mola rimi sanāca pastrādat dazus mēnešus. Tas ir vispār slēgta tipa cietuma iestāde. Lai izietu laukā uspīpēt jeb vienkarši paelpot svaigu gaisu nacās gaidit kamēr apsargs izdomās atnākt un izlaizt. Pārrunās sasola normālas stundas un algu bet sanāk pa 120-130 stundām. Beigās alga uz rokas knapi 380 eur. Darbus direktore izdomā pastavīgi jaunus un viņai neinteresē pa kādu laiku to var izdarīt. Pusdienās vienmēr zupa ja nebrauc kāds no ofisa. Tad gan ustaisa otro.
Direktore vienkārši akli izpilda reģionālās vadītājas rīkojumus. Viņai pasaka nogriezt, viņa arī nogriež, īpaši nedomājot, kā tas atsauksies uz veikalu. Drīz Mola Rimi kļūs par Latvijas pirmo pašapkalpošanās veikalu, jo reģionālās mērķis, acīmredzami, ir pilnībā likvidēt darbiniekus.
Visai interesanta situācija. Principā veikala direktore visā šajā situācijā ir kā labs "peramais zēns", bet kā visiem labi zināms - zivs pūst no galvas. Un galva noteikti nav kaut kāda veikala direktorīte, kurai jādomā par to kā izpildīt visus vadības rīkojumus un tajā pašā laikā nebūtu jāslēdz veikals darbinieku deficīta dēļ. Un tas nav tikai Mols. Rimi kadru politika ir dziļi sapuvusi. Sapuvusi jau pašos pamatos. Nespēja noturēt kvalificētus, pieredzējušus darbiniekus ved pie tā ka drīzumā Rimi apkalpošanas jomā apsteigs pat Maxima. Skaistie vakanču sludinājumi un realitāte atšķiras kā vasara un ziema. Nav pilnīgi nekādas darbinieku motivācijas. Stundas likme, atlaides 15%, apmaksāts atvaļinajums? Un tas viss, neatkarīgi, vai cilvēks izpilda savu darbu vai neizpilda.
Ja Juris no rīta atnāk uz darbu un intensīvi strādā, pat knapi paspējot pudienas paēst, bet Irīna ierodas darbā un vispirms padzer kafiju un pasit klačas vienā vietā, tad citā, tad iet uzpīpēt, aiziet uz tualeti un tad jau jāiet pusdienās. Pēc pusdienām vēders pilns, pastrādāt nevar... Un Juris nākamajā dienā atnak uz darbu un strādā gan par sevi gan par Irīnu... Ko šajā situācijā darīt Jurim? Sūdzēties direktorei? Un ko direktore var izdarīt? Sabārt Irīnu un pateikt, lai vairs tā nedara? Nē, jo Irīna apvainosies un paņems slimības lapu un tad Jurim būs vispār jāstrādā vienam pašam.
Rezultātā Juris neiztur un atrod citu, labāk apmaksātu darbu. Viņa vietā pieņem Aivaru, kurš ir jauns, neko nezin. Irīna arī neko daudz nezin, jo visu taču darīja Juris. Un tagad Irīna apmāca Aivaru. Rezultāts šādai apmācībai ir skaidrs.
Kaut kāda absurda un nemotivēta produktivitātes celšana, kuras aizsegā vispirms tikai samazināts darbinieku skaits un šobrīd tiek samazināts darbalaiks, uzņēmumam vēl pamatīgi trāpīs pa pieri kā bumerangs. Uzņēmuma kodolu neveido staiguļi, kuri klaiņo no vienas darba vietas uz citu. Un ņemot vērā šābrīža situāciju darba tirgū, STRĀDĀTGRIBOŠUS darbiniekus tirdzniecībā atrast ir grūtāk nekā laimēt loterijā. Tāpēc ieteikums Deglava 161 kantorim rūpīgāk izvērtēt kadru politiku un reizēm atcerēties, ka nauda reāli ienāk CAUR VEIKALIEM, nevis ofisa planktoniem, kas pat pareizas cenas nespēj ievadīt sistēmā. Un klienti nedodas uz ofisu iepirkties, tāpēc ja viņiem pretīm nebūs zinoši, laipni un pacietīgi veikala darbinieki, visvairāk cietīs tieši jūsu maciņi!
Maksā mazāk - dzīvo labāk! Strupceļa stratēģija, jo skopais maksā divreiz!
Dzirdēju ka taisās iet prom ap 18 cilvēkiem, tādas mazas klačiņas pa gaitenī klīst.
Pilnigi piekritu visam teiktajam ,rimi stradaju 5 gadus patreiz situacija ir katastrofala ,julija man normativo stundu vieta kas ir 185 jastrada 7 dienas ,ta ir nirgasanas par cilvekiem un tapec cilvekiem zud motivacija stradat un viss klust vienaldzigs jo jadoma nevis par darbu ,bet ka savikt galus kopa ,ka izdzivot