Rimi - Slikts serviss
Šodien ļoti sarūgtināja pārdevējas attieksme veikalā "rimi" tirdzniecības centrā "spice". Kase 03, plkst. 13.05. No pārdevējas saņēmu augstprātīgu aizrādījumu par to, ka it kā neatdalu savu pirkumu ar tam paredzētajām starplikām, kaut gan biju to izdarījusi. Iepriekšējie pircēji to nedarīja, bet es saņēmu nepamatotu aizrādījumu. Pārdevēja pat neatvainojās. Nedomāju, ka vēl iepirkšos šajā kasē pie šīs konkrētās pārdevējas. Jutos ļoti nepatīkami. Mans ieteikums-izvietot pie kasēm uzrakstus, lai klienti atdala savus pirkumus.
Komentāri (5)
Tos uzrakstus tāpat reti kurš lasa. Piemēram, par alkohola iegādi ir paziņojumi 3 valodās, gan alkohola nodaļās, gan pie kasēm, bet tāpat liek uz letes alkoholu pēc plkst. 22.00. Par preču atdalīšanu ir atbildīgs pircējs, ja to neatdala, lai maksā par nākamo pircēju. Esmu ievērojusi, kad kartupeļus ar zemēm reti kurais spēj ielikt maisiņā, kur nu vēl var pacelt preču atdalītāju.
Laikam citu starpā izskatījies tik nožēlojami, ka pārdevēja nolēma tevi izsmiet. Varēji viņai izliet pienu uz galvas, nevis pēc tam raudāt
Ak tu nabadzīte, traumu nedabūji?
Nu viss tagad jāņem slimības lapa ar diagnozi - depresija uz pus gadu un jāstaigā 3 reizes nedēļa pie psihoterapeita, kurš atgriezīs atpakaļ miera, harmonijas un neaprakstītas laimes stāvoklī.
Parasti savu pirkumu atdala gan priekšā savai precei,gan arī aiz savas preces. Ja iepriekšējais to nav izdarījis, tad kāpēc Jūs pati to neizdarījāt? Noteikti prece sabīdījās kopā, tāpēc pārdevēja aizrādīja! Es neuzskatu,ka būtu tāpēc"jāuzmet lūpa"! Vainīga bijāt arī Jūs,nevis tikai iepriekšējais klients.