Rimi - slikts serviss
Labdien!
14.06.2018. iepirkos Rimi Briāna veikalā. Pirms iepirkšanās es izdrukāju sev atlaižu kuponus -saldējumam (35% atlaide) un sieram (15% atlaide). Kad biju izvēlējusies sev nepieciešamo preci, tad gāju uz pašapkalpošanās kasi. Vairākas reizes mēģināju noskenēt sieru, ko biju izvēlējusies, bet nekas nesanāca, kā rezultātā pašapkalpošanās kasiere man to atņēma, jo, kā izrādījās, precei bija beidzies derīguma termiņš. Jutos vīlusies! Turpināju tālāk skenēt preci. Skenējot akcijas saldējumus bija nepieciešams noskenēt arī Rimi karti un atlaides kuponu. Diemžēl kuponu es aizmirsu noskenēt un par preci norēķinājos bez atlaides. Es atvainojos pārdevējai un lūdzu, lai viņa pasauc kādu, kurš var anulēt saldējuma pirkumu, lai varētu to iegādāties ar atlaidi. Atnāca vecākā kasiere (meitene ar gaišiem matiem līdz pleciem) un pateica, ka viņa to nevar izdarīt. Viņas piebilde bija, ka gan jau citreiz varēšu iegādāties saldējumus ar atlaidi. Devos mājās apbēdināta, ja mājas tuvumā atrastos cits veikals, tad šajā vairs neatgrieztos.
Ar cieņu,
Lauma.
Komentāri (3)
Par ko sūdzība. Aizmirsi noskanēt savu atlaižu kuponu un tagad Rimi līdz ar to ir sliktais ?
Patīk pirkt nocenotās preces? Saldējumsm gan jau arī termiņš tūlīt beigsies. Ja tava pakaļa prastu rakstīt, pirmā sūdzība būtu par tevi.
Es arī pērku nocenotās preces and so what? Tikai tādēļ, ka vecākajai kasierei ir slinkums izkustināt savu pakaļu nenozīmē, ka manai pakaļai dēļ tā būtu jāzaudē kaut vai 5 centi. Šajā situācijā darbinieks vienkārši negribēja, nevis nevarēja.