Rimi - slikts serviss
Vai tiešām Rimi darbiniekiem nav iemācīta reāla saskarsme ar cilvēkiem?Šoreiz runa par Mola un Lomonosova ielas darbiniekiem.Īpaša uzmanība Dāvidam ,kurš strādā Mini Rimi Lomonosova iela.Nesveicinās,summu nesaka,neprasa Rimi karti un arī atlikumu nepasaka.Jūtos kaut kā neērti,jo pati šajā uzņēmumā nostrādăju 10 gadus un nepieļāvu tādu attieksmi.Molā ir 2puiši,kuri ir tiešaām pārdevēji.Sievietes kasieres vīzdegunīgas,nesveicinās un nejautā arī Rimi kartiņu.liels fuj...un uzņēmums vēl maksā algu...
Komentāri (10)
Согласна, в Mols сегодня пришлось долго ждать продавщицу (маленького роста, полноватая) у мясного отдела и еще пришла с таким недовольным видом. Обычно сама брала там фасованный товар в холодильнике, а теперь приходится ждать продавца чтобы купить маринованное куриное филе. К тому же постоянные перемещения, во вторник осталась без молока.
runāsim atklāti.. iespaids visur ir, ka rimi, maxima kasieri utt ir zemākais, kur var cilvēks strādāt. darba vieta veciem bez izgliitibas un domāšanas cilvēkiem vai jauniem nekam nespējīgiem jauniešiem. tas ,ka tu esi bijusi viena no tām (robotiem), tur 10 g nostrādājusi un tikusi ārā, un tagad kā princese sūdzies par tādām lietām kā "Nesveicinās,summu nesaka,neprasa Rimi karti" ir smieklīgi.
Un starp citu - kasieris NAV pārdevējs, bet gan tikai robots - tas ļoti labi redzams, kā pārdevējus aizstāj pašapkalpošanās kases!
Jūs pastrādājiet par tām algām ko tur maksā tad sūdzaties! Droši vien pati esi darbiniece, ja zini, kas kasē jāsaka.
Smieklīgi, bet fakts- cik esmu lasījusi tieši šāda veida sūdzības, vienmēr figurē teksts- esmu pati (-s) strādājusi (-is) šādā vai tādā uzņēmumā un zinu, kā jārunā ar klientiem.
"Jūtos kaut kā neērti,jo pati šajā uzņēmumā nostrādăju 10 gadus un nepieļāvu tādu attieksmi." - izmeta, tātad par dzeršanu jeb par zagšanu, jo ar attieksmi viss bija OK.
"un uzņēmums vēl maksā algu." - nē, viņas sēž tur sava prieka pēc, strādā bez maksas. Algu maksā tikai tiem, kuri sveicinās un prasa Mans RIMI karti, pārējie apkalpo pircējus par velti.
Varbūt laiks atgriezties RIMI, ja nemaldos, viņiem ļoooti vajag darbiniekus.
Parasti jūsu aprakstīta attieksme ir raksturīga jauniem darbiniekiem , kuri nesen atsaka strādāt patstāvīgi. Viņi domā lai neko nesačakarētu jūsu rēķīnā un kases sistēmā, par ko noteikti varētu dabūt pa galvu ja būs kļūdas. Manuprāt tas ir daudz svarīgāks nekā sasveicināties un mans rimi karti prasīt, un turklāt ja cilvēkam notiek domāšanas process tas ir daudz labāk perspektīvā nekā, ja tāds process ir automatizēts. Pieradīs, viss būs. Es vienmēr, redzējot jaunus darbiniekus ar kases aparatiem un termināliem pacietigi gaidu lai viņi tomēr iemācās. Ja man nav tam laika es prasu lai mani apkalpo ātrāk, bez jauna darbinieka pamācības.
Man gan patiktu, ja pajautā par karti, jo brīžiem esmu aizdomājusies pat iepērkoties un norēķinoties pie kases. Sūdzība ir garām, nepieņemu to. Esmu jau minējusi, ka šādām sūdzmbībelēm, norādot ar pendeli durvis tālāk. Visos veikalu tīklos ir cilvēki ar ģimenēm, neveiksmīgas dzīves un citādi norūpējusies cilvēki vai jaunieši. Ja vēl sāksim tiem uzstādīt prasības, kā jāuzvedas, tad tas čau tiem, kas neizprot to, ka pieklājība netiek visiem audzināta un pasniegta uz paplātes, kā to vēlētos redzēt no malas. Tā nāk kā audzināšana no sabiedības, tuviem cilvēkiem , draugiem. Tā viens otrs varbūt saprot, kas ir pieklājība, bet nevis, fuj, šitais vai tā ir nei=udzināti unttt. Un?! Domājiet, ka viņi to saprot?! / pagrozuu ar pirkstu pie deniņiem/ NĒ! Nesaprot! Ja tiem pateiksi mierīgā, pieklājīgā tonī, varbūt ieklausīsies un padomās par to, jo zemapziņā būs tas ielikts, kaut arī pretim spirināsies, jo aizvainoti jutīsies tajā brīdī. Padomājiet paši, kā pret tādiem izturēties vai aprunāties, lai kas mainītos, sabiedrība audzina sabiedrību, tā tas ir reāli dzīvē.
Man arī vēmiens nāk no tādiem piem. kad iet un karčojas vai spļaudās, vēl trakāk, puņķojas uz ielas, kur cilvēks staigā. Pat ja zālītē vai malā, skats tiešām pretīgs. Tad ko, man jāsāk lasīt lekcija, hei čomak, Tu gan esi cūcis! To vajadzētu kādai meitenei pateikt, ka tas ir pretīgi, redzot to no malas!
Nu ja RIMI vēl vajadzētu ņemt darbā tikai pārdevējas un kasieres ar augstāko izglītību komunikācijās un sociālajās zinības, lai katrai smalkai kundzei prot pa prātam izrunāt.
Esmu redzējis tādas dāmas, kuras stāv ar Rimi karti rokā un gaida, kamēr pārdevēja pati paprasīs RIMI karti un ja nepaprasa, tad "sašutums par attieksmi" ir garantēts. Tā gadījumā nav kāda garīga slimība, jeb vienkārši kaut kādi sociāli kompleksi. Laikam karta pipete dienās cer kļūt par klizmu.
Man pilnīgi vienalga par to, man ir svarīgāk lai viņi svaigas preces tirgotu, un vecās precēs atzītos un izliktu kā vecas/ar beigušos derīguma termiņu, nevis mēģina notirgot tik... PAR TO PAŠU CENU.