Rimi - Slikts serviss
Palūdzu Rimi darbinieces sagriezt man desu šķēlēs, tomēr šorīt man bija nepatīkams pārsteigums, ka desai apvalks nebija noņemts un man slikti palika no tās nesaprotamās ļerpatas mutē. Pirms dažām dienām biju to pašu desu pirkusi un lūgusi sagriezt, un tad cita darbiniece apvalku biju noņēmusi. Pirkuma laiks 10.05.22. Pēc septiņiem vakarā. Šis notikums man sabojāja visu priekšstatu par grieztas produkcijas kvalitāti. Ieteiktu pārrunāt ar darbiniekiem aspektus, kurus nepieciešams ievērot, lai izpildītu laba darba kvalitāti.
Komentāri (4)
Pati jau nemāki desu sagriezt? Kauns jābūt tev, nevis pārdevējai.
Pietik šīs gudrās runas - ja ir piedāvāts tāds pakalpojums, tad arī pircējam ir visas iespējas to izmantot!
Kas tad acu nav ,ka neredz plēvi ?
Ja ēd tumsā, tad ne tas vien var mutē trāpīties.