Rimi - Slikts serviss
Lielākā daļa mūsdienu veikalu iepirkumu ratiņu ir izgatavoti no metāla vai metāla un plastmasas kombinācijas, un aprīkoti ar slēdzenēm.
Iepirkumu rati parasti ir aprīkoti ar slēdzeni, taču, ja kādā slēdzenē iestrēgst nauda, rati var kļūt par konflikta iemeslu, lai pircējiem nebūtu brīvas piekļuves iepirkumu ratiņiem.
Tā bija atkāpe.
Šodien 2022. Gada 29. Amrtā ap pulksten 12.45, iepērkoties rimi mini "Viestura" Viestura ielā 10, Daugavpilī, sanāca nelāga situācija. Proti, es paņēmu iepirkumu ratiņus, lai iepirktos veikalā. Kad iepirkumu ratiņi bija piekrauti, pienāca veikala apsargs un ieteica, lai es pārlieku savus iepirkumus citā grozā, jo redziet viņam vajadzīgi tieši šie rati, lai citi varētu izvilkt savus iestūķētos ratu slēdzenēs naudas līdzekļus no saviem ratiem. Es atteicos to darīt, jo man bija ērti vadāt produktus tieši ratos, nevis pa zemi velkamā grozā un pārlikt tos citur es nevēlējos. Redziet, šiem neattapīgajiem veikala darbiniekiem nepieleca, ka var atdots pensionāram tos 20 centus, lai viņš var iet mājās. Bet šis neattapīgai apsargs ķengājās pa visu veikalu, brēkdams, ka viņš teiks tiem “penšikiem”, ka es esmu vainīga pie tā, ka šie nevar doties prom no veikala.
Ieteikums rimi veikala vadībai, ieskatiet darbiniekiem: nesaķēdēt iepirkuma ratus vienu pie otra, lai pircēji varētu brīvi paņemt grozus un nerastos tādas konfliktsituācijas.
Tāpēc jau ir vajadzīgs veikalā apsarga personāls, lai viņš varētu kārtību ieviest, nevis staigāt pa veikalu un ķengāties.
Ar cieņu, rimi veikala pircēja.
Komentāri (1)
Varējāt iedot tos 20 centus no sava maka un pēc tam paņemt no slēdzenes. Kur problēma?