Rimi - Slikts serviss
Nezinu, vai sūdzība, drīzāk jautājums. Pašapkalpošanās kašu strādniece liek pircējam "aiznest atpakaļ" mango sulas pudeli, ko nevar noskanēt, uzkliedzot, ka "viņai to te nevajag". Pircējs ilgi Maldas pa acīmredzami svešu veikalu, atvelkas pēc 20 minūtēm, gaida Rinda. Varbūt rimi var noalgot plauktu krāmētājus un ieviest tādu praksi kā mego tīklā, kur "nepareizus produktus" (piem. Nejauši paņemtu nepārtiku sestdienā) atstāj pie kases, lai izvairītos no situācijām, kurās pircēji, kuru pienākumos nav zināt, kur atrodas katrs no simtiem tūkstošiem produktu, maldās pa veikalu un meklē, kur ko pareizi nolikt, kamēr gaida Rinda? Varbūt rimi to var to paveikt vismaz uz covid laiku? Ja nevar, tad neko, tad pārējiem jāgaida, kamēr katrs nes atpakaļ to, ko nevar noskanēt.
Komentāri (1)
Kur paņēmi, tur arī vajag nolikt un nav ko tēlot, ka nezin kur atrodas. Kasierei arī nav jāpamet visas kases un jāskrien likt preci vietā ko jums nevajag vai ko jūs nevariet noskenēt. Tikpat labi zālē ir darbinieki, var kādam paprasīt. Pieraduši, ka auklējās ar jums kā ar maziem bērniem.