Rimi - Slikta attieksme pret pircējiem
Vakar biju iegājusi rimi veikalā lai iepirktos, kādas piecas minūtes meklēju krustnagliņas.
Piegāju pie pārdevēja lai pajautātu kur ir, pārdevēja man atbildēja ejat un pati meklējat kur ir un ar tādu dusmīgu balsi man to pateica.
Es saprotu ka varbūt slikts garastāvoklis bet piedodiet es pietā ne ēsmu vainīga ka nav noskaņojums. Un vēl ir jāievēro sanitāro higiēnu normas arī biju nopirkusi mīklu ā mīklā bija pilns ar matiem fui tas bija tik pretīgi.
Lūgums novērst šī problēmas.
Komentāri (4)
Varbūt pārdevēja pati nezina kur atrodas, kā nekā veikals nav mazs.
Pārdevēja arī nav vainīga, ka viņai balss tā izklausās.
Šitās sūdzības izmurgo pats "portālelis".
Pirms pāris mēnešiem, Liepājā, Ganību ielas RIMI, nevarēju atrast vienu svarīgu "asiņainās mērijas" sastāvdaļu. Plauktu krāmētājas nekur negrozijās, piegāju pie bulciņu meitenes. Viņa atnāca līdz plauktam un parādiija. Viņai tas nebija jādara! Varēja pateikt ka par to nodaļu neatbild.
RIMI var nopelt par cenām (un arī jau vairs nē, kopš atvērās LIDL), bet nu ne jau darbinieku laipnību.
Pircēji laikam domā, ka darbinieki zina kurā plauktā nolikta katra garšvielu paciņa. Katrā nodaļā ir atbildīgais darbinieks un ir pilnīgi normāli, ka cilvēks no citas nodaļas neorientējas garšvielās. Turklāt katram ir savi pienākumi, kas jāveic uzreiz, nevis jāstaigā ar pircējiem pa veikalu un jāpieved aiz rokas pie plaukta. Pa dienu tādu nezinošu pircēju ir jūra un kamēr katru aizved, stāv tukši plaukti, nepareizas cenas un tukšas kases.