Rimi - Slikta apkalpošana
Labdien. Es pats strādāju Rimi Veikalā Stirnu 26. Gribēju pateikt lai klienti nesūdzas jo paši nav nekādi svētie. Paši neievēro epidemioloģiskie situāciju. Nē labdien ne uz redzēšanos nesaka. Un ja kāda kļūda notiek tad paši nekad jau nebūs vainīgi. Klients nevar prasīt no darbinieka pieklājības normas ja klients pats to neievēro. Lai beidz sevi uzskatīt par izredzēto ka viss viņam ir slikti. Zeme negriežas ap tiem neapmierinātajiem. Pilnīgi riebjas lasīt ka klienti tikai apvaino rimi darbiniekus. Paldies.
Komentāri (4)
Tika nopirkts iepakojums ar gataviem avokādo, bet kas tas dārzeņu pārzinis sapūdējis, vai jūsu darbinieki tādā gadījumā ir īstajā vietā, es netaisos pirkt sapuvušu preci un pēc šī gadījumu daudzi nepirks
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
...ar avokado tà bieži gadàs. Un ne tikai LV bet arì àrvalstìs. Iesaku papètìt informàciju gùglè par to kà noteikt vai avokado ir vesels. Un nepirkt tos vecos, jau brùnos, bet gan svaigàkus.. un nogatavot uz palodzes... nu vismaz es tà daru un nav ne vainas. Un vèl avokado palìdz samazinàt sliktà holesterìna lìmeni.
Kas bija jādara darbiniekam? Katrs iepakojums jāatver un jāpārgriež katrs avokado? Jūs pats to iepakojumu paņēmāt no plaukta. Jūs neredzējāt, ka sapuvis? Kā lai darbinieks redz, ja jūs kā pircējs to neredzat?