Rimi - Rimi turpina krāpties ar vecajiem produktiem
Rimi alfa (Rimi Latvia, Rimi Baltic, ICA, ICA Gruppen AB) turpina krāpties... Jau pagājušo gadu vasarā novēroju to, ka Rimi alfa vecajām precēm katru dienu līmē jaunas termiņu uzlīmes, kaut gan pats produkts jau ir ar beigušos derīguma termiņu vairakas dienas. To pašu vēljoprojām arī novēroju šogad, precēm kas ir uz svara - gaļa, visādi salāti, utt. tiek mēģināts notirgot par to pašu cenu vecu preci, pat CENU NESAMAZINA PAR VECU SŪDU!. Izmetu lieki naudu, 4 EUR un šad tad vēl vairāk, jo ir grūti saprast, kad ir vecs un kad nav. Lieki izmesta nauda, un prece ir metama miskastē.
RIMI / ICA Jau ir labi pazīstams ar šādām shēmām, tie ganjau kaut kādi ICA iekšējie noteikumi, kā obligāti ir jānotirgo VISS par to pašu cenu, kaut vai terminš beidzies...
"ICA meat repackaging controversy"
"In December 2007, a meat repackaging fraud scheme was made known to the public."
"ICA has revealed that the company knew that meat was being illegally repackaged as early as 2003."
"According to Hallén, many stores engaged in practices such as repackaging meat in order to change the expiry date."
Komentāri (8)
Piedod man, bet Alfā ir viens no lielākajiem cilvēku apgrozījumiem no visiem Latvijas Rimi (ja ne pats lielākais), un es neticu kad tur vairākas dienas stāv tie paši salāti, gaļa, utt. Visādi var gadīties, bet Alfā nekad neesmu nopircis vecu produktu.
Vienīgās sūdzības man nav bijušas tikai par Stirnu ielas Rimi. Tur vienmēr viss ir svaigs.
Alfā man arī sūdzību nav bijis.
"PAR VECU SŪDU" - ļoti trāpīgs, skribenta - intel raksturojums!
Kāpēc veltīgi kacināt pircējus? Galerijā " centrs" rimi nestrādā neviens termināls,tāpēc nevar piedalīties akcijā "uzgriez savu atlaidi" . Vienā terminālā parādās uzraksts " printeris sabojājies", otrā - " printerim iestrēdzis papīrs".
Konkrēti gribētos dzirdēt, KĀDĒĻ pircējs uzskata, ka prece ir veca?
Ļoti gara rinda 11:30 dienā, pie vienīgās kases strādā ļoti lēna kasiere un pašapkalpošanās kasēs nav iespējams norēķināties ar skaidru naudu
Kasierei maksā par nostrādātajām stundām , nevis par apkalpoto cilvēku skaitu...Kāpēc steigties ,tāpat viņai vēl 12 ha kasē būs jāsēž. Cik kasieru strādā vai nestrādā ,izlemj vadība...bet mēs tai pat mirklī pacietīgi stāvam rindā.