www.sudzibas.lv RIMI Pārdevēja atsakās pieņemt naudu par preci jo viņai nau ko izdot

Rimi - Pārdevēja atsakās pieņemt naudu par preci jo viņai nau ko izdot

Es Balvos tc planēta iegāju Rimi veikalā un vēlējos nopirkt smalkmaizīte kopumā preču vērtība nepārsniedza 2 eiro.
Kad iedevu 10 eiro lai samaksātu par preci man vienkārši naturāli atteica pieņemt naudu jo redziet viņiem neesot ko izdot.
Kad man palīdzēja cits pircējs un samainīja pa eiro monētām naudu pārdevēja sablava ka es nesamainīju precīzi naudu

19.05.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

A arnitaa 19.05.2019

Ja Jums pārdevēja būtu izdevusi atlikumi pa 5 centu monētām, gan jau arī rakstītu sūdzību.

A Anonīmais_ezis 20.05.2019

Pirms rakstīt sūdzību vajadzētu iemācīties pareizrakstību. Un es piekrītu pārdevējai, labāk, lai neņem naudu nekā iedod man visu mazajos centos. Vienmēr taču var maksāt ar karti.

K Kicmic 20.05.2019

Jēziņ! Manas latviešu valodas zināšanas nav spīdošas, bet nu šī sūdzība ir graujoša. Cilvēk, mīļais, latviešu valodā ir nav nevis nau! Vai par komatiem vispār nekas nav dzirdēts?
Tik daudz ortogrāfijas un interpunkcijas kļūdu!
Es nedomāju, ka kasiere vēlējās Jums ieriebt!

A Amanda 20.05.2019

Nesaprotu, par ko vispār šeit sūdzība. Cilvēki vienmēr " bļauj ", ka nav ko izdot atpakaļ, bet šaubos, ka tiešām tas 2 EUR makā nebija. Kaut vai tie paši 5 EUR. Un visticamāk, mērķis bija vienkārši naudu samainīt. No vadības puses ieteiktu - pateikt paldies pārdevējai. Nevajag sev bojāt nervus dēļ šādiem klientiem!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes