Rimi - Pārdevēja atsakās pieņemt naudu par preci jo viņai nau ko izdot
Es Balvos tc planēta iegāju Rimi veikalā un vēlējos nopirkt smalkmaizīte kopumā preču vērtība nepārsniedza 2 eiro.
Kad iedevu 10 eiro lai samaksātu par preci man vienkārši naturāli atteica pieņemt naudu jo redziet viņiem neesot ko izdot.
Kad man palīdzēja cits pircējs un samainīja pa eiro monētām naudu pārdevēja sablava ka es nesamainīju precīzi naudu
Komentāri (4)
Ja Jums pārdevēja būtu izdevusi atlikumi pa 5 centu monētām, gan jau arī rakstītu sūdzību.
Pirms rakstīt sūdzību vajadzētu iemācīties pareizrakstību. Un es piekrītu pārdevējai, labāk, lai neņem naudu nekā iedod man visu mazajos centos. Vienmēr taču var maksāt ar karti.
Jēziņ! Manas latviešu valodas zināšanas nav spīdošas, bet nu šī sūdzība ir graujoša. Cilvēk, mīļais, latviešu valodā ir nav nevis nau! Vai par komatiem vispār nekas nav dzirdēts?
Tik daudz ortogrāfijas un interpunkcijas kļūdu!
Es nedomāju, ka kasiere vēlējās Jums ieriebt!
Nesaprotu, par ko vispār šeit sūdzība. Cilvēki vienmēr " bļauj ", ka nav ko izdot atpakaļ, bet šaubos, ka tiešām tas 2 EUR makā nebija. Kaut vai tie paši 5 EUR. Un visticamāk, mērķis bija vienkārši naudu samainīt. No vadības puses ieteiktu - pateikt paldies pārdevējai. Nevajag sev bojāt nervus dēļ šādiem klientiem!