www.sudzibas.lv RIMI Nekvalitatīva apkalpošana

Rimi Olimpiskais centrs - Nekvalitatīva apkalpošana

Uzņēmuma darbinieki nespēj sniegt adekvātu informāciju, kā zvani pierakstīties uz projekta bezmaksas nodarbībām, tā ir jāgaida mēnesis uz priekšu un pierakstīties var tikai noteiktā dienā. Kad pēc mēneša zvani noteiktajā datumā, tad atkal pierakstīties nevar, jo izrādās var pierakstīties vitā darumā. Vai tiešām tur strādā cikvēki, kas nemāk sniegt adekvātu informāciju, vai viņiem viss ir vienalga?
Uztaisiet tad tā, lai cilvēki paši internetā varētu pierakstīties un tiktu vairāk cilvēku pamēģināt, nevis uzticēt pierakstu cikvēkiem, kam ir vienalga un nemāk to veikt adekvāti?

16.02.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes