Rimi - Neuzmanība pret pircējiem
Labdien! Šorīt 27.08.2019. Plkst. 8.35 Rimi Veikalā Daugavpilī, kas atrodas pie autoostas, rimi personāls ignorēja garo pircēju rindu pie kases. Vēlos paskaidrot, ka strādāja tikai viena kase. Vai tiešām grūti noreaģēt un atvērt vēl vienu kasi, ja pircēju rinda teju sniedzas līdz pusei zāles. Pircējiem, kuri teidzas uz darbu, nākas nolikt pirkumu malā un doties prom no veikala. Lūdzu veikt pārrunas ar veikala personālu.
Komentāri (10)
Diemžēl Latvijā tā nav ierasta prakse atvērt vēl kādu kasi ja rindas ir garas. Atrunas vienmēr atrod, jo cilvēki vienkārši ir slinki un vienaldzīgi
Uzdevums tieši priekš Tevis - sāc vērt vaļā visus darba sludinājumu portālus. Pārtikas veikalu tīklu sludinājumi birst daudzviet vienās rindās. Atalgojums arī ir ļoti dažāds atkarībā no vietas, kur atrodas veikals, tāpēc tagad drīz uz rudens sākumu varēsi gaidīt vēl lielākas rindas vai mazāk redzama personāla veikalos, jo palīgdarbu skolnieki arī nepalīdzēs kārtot burkānus un spraust cenu zīmes.
Cilvēku resursi tur ir tik cik to ir, un patreiz jau pat ar to minimumu nepietiek, lai tajos veikalos daudz maz saturīgi to darbu organizētu.
P.S. Konkrētā sūdzība šķiet te ir tikai par vienu konkrēto rītu. Tas vēl neliek secināt ,ka tā tur ir visu laiku.
Ja ir darbinieku trūkums, tad ir jāmeklē cits risinājums. Cilvēks nespēj pa minimālo algu 12h vergot tāpēc arī nav kas strādā. Man vismaz ar to problēmu nav jāsadzīvo jo ieeju tādos veikalos labi ja reizi gadā
Lielākoties, Rimi veikalos no plkst. 8.00 - 9.00 strādā viens kasieris. Tādēļ nav iespējas pasaukt kādu kasieri, kas palīdzētu tikt galā ar garo rindu.
Pircēji paši sev un citiem bieži radas problēmas, tādā rezultātā arī rodās šīs te rindas. Daudzi pat neredz to problēmu, ka bieži tās rindas saveidojās ,ka redz kādam tur savi principi, un, ja tas ir no rīta, tad tik stāvi un gaidi vai ej uz citu veikalu. Vecais stāsts par lielo banknošu mainīšanu, tomātiem par divi centi dārgākiem, tantukiem, kuri ienāk tikai parrunāties.
Vai tad paši sevi ikdienā neredzam? Liela daļa problēmu tieši veidojās, ka visādi vēl bērna prātā sāk savu marasmu dzīt, paralēli citiem traucējos ātrāk iepirkties.
Nu ja RIMI nav naudas personalam, tad nav jācieš pircējam... pa tv reklaama ik pec 5min , bet kasierei algas nesanaak. Tad kaada velna peec reklamee ja nevar apkalpot. Cik cilveeki laiku pazaudee dēļ RIMI alkatības... tas pac protams arii Maxima utt
Atvērt kasi noteikti jau var, bet kas tajā kasē sēdes? Pati vai?
Es tik zinu ka katra veikala ir noteikts kasieru skaits to izlemj augstaka vadiba jo visur ekonome .Liekus darbiniekus nepienem ja no rita 20 cilveku del nu otru kasieri neviens nedos jo nav izdevigi.problema nav ka nav darbinieku ,problema ir tajā ka visur ir grafiki un sos grafikus izlemj vadiba.
Daugavpilī neviens negrib strādāt! Viņiem tikai atruna, maza alga. Viena nu gan pārdevēja tur nevar strādāt pie kases, viņiem jākontrolē cilvēku skaits veikalā, pati personīgi esmu bijusi lieciniece tam kad nenormāli lielas rindas un veikalā pārdevēja stāv un runā ar apsargu, un nereāģē, kad cilvēks prasa vai var tikt atvērta vēl viena kase, tāda nu ir tā attieksme..
Ja viena kase un klientu juura,tad taa vietaa lai noliktu pirkumus , iziet ar visiem pirkumiem. Un visiem pirceejiem, iespeejams tad saaks domaat ?